Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, Loki Laufeyson skrev:

:klem:

:hug:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle er på ballongferd i dag? :)   
Østlandet har fått snø og 17-mai-skiene er smurt og klare til tog? :fnise: 

• Liker 1
Skrevet

Og snøen her oppe har smeltet vekk, og ingenting nytt er kommet (enda) :strix: 

Jeg er snart klar for 17.mai, må bare ha en bytur først :opplyser: 

• Liker 1
Skrevet

Det er så trivelig at dere har blitt mangfoldige. Hurra for Fruens familiesituasjon! :hoppe: 

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Det er så trivelig at dere har blitt mangfoldige. Hurra for Fruens familiesituasjon! :hoppe: 

:klemmer: 

• Liker 1
Skrevet
På 9.5.2017 den 22.26, mia83 skrev:

Joda hockeysesongen er over. Men det har jo vært landskamp i dag. Norge slo Slovenia 5-1 :duskedame: 

:bigfoot: og :cool: har det bra vet du :jepp:  

:cool: skal konfirmeres om en måned :daane: 

Konfirmant? Herlighet så fort tiden går! :overrasket:

Du har vel nok å henge fingrene i om dagen du da. :mynona:

På 9.5.2017 den 22.34, FruN skrev:

Ikke sant :fnise: Det ble en episode med Big Bang, oppheng av litt klesvask og styring med pus.

Har litt vondt i pusemammahjertet nå.. Pus ble lett dopet ned ved "frisørtimen", og har vært sløøøøv siden. Fikk beskjed om at ho skulle være ganske våken før ho fikk mat. Så nesten ett døgn uten mat, ikke har ho fått vært ute og jeg liker ikke tanken på at ho skal gå ut heller, sløv og "småfull" som ho er. Og ho ville så gjerne kose i senga nå, og mor ville gjerne hatt ho der, hadde det ikke vært for at ho har virket litt inkontinent pga bedøvelsen. Og da føler jeg meg ekkel og slem :sjenert: Fordi jeg tenker mest på at jeg ikke har lyst til å ha uhell i senga enn at pus ville ha nærhet :sjenert: Ho har fått kos og oppmerksomhet i dag altså! Men nå skulle mamma legge seg, og da ville ho jo være med! 

Hvordan går det med pusen? :ninuskapus:

19 timer siden, Jerry Lee skrev:

Jeg gråt i går når jeg mintes hvor redd min far var like før han døde. Og det er 25 år siden.

Det du skrev her gikk rett i solar plexus på meg Jerry.

Det fikk meg til å tenke på at til tross for all tulling og fjolling vi driver med her på KG, så er vi et knippe mennesker som har massevis av erfaring og opplevelser, både på godt og vondt med oss i sekken vår.  

Sender en klem til deg jeg også. :klemmer: Og èn til alle dere andre *erfarne* menneskene her inne. :klemmer:

39 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Alle er på ballongferd i dag? :)   
Østlandet har fått snø og 17-mai-skiene er smurt og klare til tog? :fnise: 

Ballongferd er det rette ordet! Og ja 17-mai-skiene er klare og det blir vel nikkers og topplue i stedet for den bunaden jeg ikke har. :hoho:

26 minutter siden, FruN skrev:

Og snøen her oppe har smeltet vekk, og ingenting nytt er kommet (enda) :strix: 

Jeg er snart klar for 17.mai, må bare ha en bytur først :opplyser: 

:opplyser: Nysnø her i dag FruN! 

Gjest Winza
Skrevet

Uff kg har blitt en mørk plass den siste tiden, skulle ønske alle kunne vært like hyggelige som dere

Skrevet
26 minutter siden, Aldrisur skrev:

Hvordan går det med pusen? :ninuskapus:

:opplyser: Nysnø her i dag FruN! 

Pusen har det bra! Med unntak av halen er den bakre halvpart barbert og fri for klumper! Og ho har kviknet godt til :jepp: 

Og ikke noe snø heeeer :nigo: (enda, som sagt :fnise: ) Det snødde i går da. 

Skrevet
20 minutter siden, Winza/Jacklost skrev:

Uff kg har blitt en mørk plass den siste tiden, skulle ønske alle kunne vært like hyggelige som dere

Jeg tror jeg forstår hva du mener, det er et eller annet som har skjedd. Klarer ikke helt å sette fingeren på det. :sukk:

16 minutter siden, FruN skrev:

Pusen har det bra! Med unntak av halen er den bakre halvpart barbert og fri for klumper! Og ho har kviknet godt til :jepp: 

Og ikke noe snø heeeer :nigo: (enda, som sagt :fnise: ) Det snødde i går da. 

På bedringens vei da, høres fint ut. 

Hmrf... snø her og ikke hos deg? Urettferdig! :jolie:

----------------------------------------

PÅ søndag skal jeg ha stort selskap. Og det sier ikke lite i denne familien. Små selskap = masse mat, store selskap = ekstremsportmatlaging! :ler: Det er ikke meg som pusher mat på gjestene altså, men hr. Aldri. Maken til matprosjekter han setter i gang. Eksempel: Hvis jeg sier at vi trenger 2 kg. poteter til potetsalaten, så sier han:  *Da tar vi 3 kilo da* :roll: Og sånn går det hele veien frem til servering. Èn varmrett blir til  to varmretter, osv :klaske:osv.

Det betyr at det blir en masse styr i forveien og at vi må kaste mat (prøver å spise opp og fryse ned da) - men dere skjønner hva jeg mener? 

Ikke ment som noen klage på den snille hr. Aldri, men altså...:skravle: ...ikke nok med det! Det skal jo være party og da holder det selvsagt ikke med vanlige ballonger! Neida. Nå har han gått til innkjøp av helium og sånn fancy metallballonger + noen megastore såpebobledingsebumser, som selvsagt lager diiiigre såpebobler.

Men når dagen kommer og gjestene er på plass, så vet jeg jo at alle setter pris på *altfor mye mat* og *fancy underholdning.* :fnise:

@Fantastica - det er lenge siden du har vært her i ballongen, men jeg vet at du skal reise i dag og ønsker deg av hele mitt :hjerte: en riktig fin tur, og at du får en masse fine opplevelser. 

• Liker 2
Gjest Winza
Skrevet
8 minutter siden, Aldrisur skrev:

Jeg tror jeg forstår hva du mener, det er et eller annet som har skjedd. Klarer ikke helt å sette fingeren på det. :sukk:

På bedringens vei da, høres fint ut. 

Hmrf... snø her og ikke hos deg? Urettferdig! :jolie:

PÅ søndag skal jeg ha stort selskap. Og det sier ikke lite i denne familien. Små selskap = masse mat, store selskap = ekstremsportmatlaging! :ler: Det er ikke meg som pusher mat på gjestene altså, men hr. Aldri. Maken til matprosjekter han setter i gang. Eksempel: Hvis jeg sier at vi trenger 2 kg. poteter til potetsalaten, så sier han:  *Da tar vi 3 kilo da* :roll: Og sånn går det hele veien frem til servering. Èn varmrett blir til  to varmretter, osv :klaske:osv.

Det betyr at det blir en masse styr i forveien og at vi må kaste mat (prøver å spise opp og fryse ned da) - men dere skjønner hva jeg mener? 

Ikke ment som noen klage på den snille hr. Aldri, men altså...:skravle: ...ikke nok med det! Det skal jo være party og da holder det selvsagt ikke med vanlige ballonger! Neida. Nå har han gått til innkjøp av helium og sånn fancy metallballonger + noen megastore såpebobledingsebumser, som selvsagt lager diiiigre såpebobler.

Men når dagen kommer og gjestene er på plass, så vet jeg jo at alle setter pris på *altfor mye mat* og *fancy underholdning.* :fnise:

@Fantastica - det er lenge siden du har vært her i ballongen, men jeg vet at du skal reise i dag og ønsker deg av hele mitt :hjerte: en riktig fin tur, og at du får en masse fine opplevelser. 

Bra vi fortsatt har brukere som deg på kg som lyser opp forumet :) Alle burde ha en venn som deg :klem1:

Skrevet (endret)
3 minutter siden, Winza/Jacklost skrev:

Bra vi fortsatt har brukere som deg på kg som lyser opp forumet :) Alle burde ha en venn som deg :klem1:

Den fikk du en stor og feit laik for Winza! :laugh: Og takk det samme forresten. :klemmer: Det er godt å vite at en har noen ordentlig gode venner her inne når det blåser som verst i de ulike trådene. 

Endret av Aldrisur
  • Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Lille Lerke
  • Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, Lille Lerke skrev:

:raven: HELIUMBALLONGER :nei: http://www.nettavisen.no/nyheter/17-mai---ikke-kjp-heliumballonger/3423339650.html

:opplyser: Helium er et grunnstoff det er knapphet på. Det brukes til å undersøke barn med kreft og til å kjøle ned magnetene i MR maskiner. Går vi tom for helium fordi noen bruker dte opp på tullete ballonger så får vi ikke tatt like gode MR bilder og kan ikke hjelpe barn med kreft.  

Derfor styr unna heliumballonger, er dere snill. En dag kan noen dere er glad i ha bruk for helium på sykehus. Når heliumen da er oppbrukt på ballonger og festivitas, er det for sent å angre.  Sorry, jeg måtte bare. 

Takk for opplysningen Lille Lerke. :blomst:

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Aldrisur skrev:

Eksempel: Hvis jeg sier at vi trenger 2 kg. poteter til potetsalaten, så sier han:  *Da tar vi 3 kilo da* 
Og sånn går det hele veien frem til servering. Èn varmrett blir til  to varmretter, osv osv.

Høres veldig fint ut spør du meg...men det gjør du jo ikke, så jeg sier det uoppfordret. :spise::nigo: 

• Liker 1
Skrevet

Hva med voksne med kreft? Ingen tenker på de

Skrevet
3 timer siden, Aldrisur skrev:

Hoeres ut som det blir ltit av et party! :ninuskapus: Naar skal vi vaere der_! :alice:

God tur til Fantastica :smilyblomst:

• Liker 1
Skrevet

Ja tiden går utrolig fort. Vi skal ha konfirmasjonen borte. Heldigvis. Må pynte bord osv da men de ordner maten og rydder etterpå :jepp: 

Skrevet
1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Høres veldig fint ut spør du meg...men det gjør du jo ikke, så jeg sier det uoppfordret. :spise::nigo: 

Hvilken bombe! :laugh:

19 minutter siden, Severus skrev:

Hva med voksne med kreft? Ingen tenker på de

Der var du jo! :yvonne: Synes det var så lenge siden jeg hadde sett deg.. 

Det er faktisk mange som tenker på de voksne også Sev. :Nikke: Jeg snakker av erfaring. 

3 minutter siden, Rumle skrev:

Hoeres ut som det blir ltit av et party! :ninuskapus: Naar skal vi vaere der_! :alice:

God tur til Fantastica :smilyblomst:

Ruuuuuumle! :vinke:

Hvis du kan komme på lørdag så kan du hjelpe til med å backe opp mine meninger om ditt og datt. :danser:

• Liker 1
Skrevet

Hei Mia! :) Lykke til med konfirmasjonen :smilyblomst:

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, mia83 skrev:

Ja tiden går utrolig fort. Vi skal ha konfirmasjonen borte. Heldigvis. Må pynte bord osv da men de ordner maten og rydder etterpå :jepp: 

Åh, deilig å slippe og tenke på maten da. Pynting er jo bare gøy. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...