Hoppetaujenta Skrevet 7. april 2014 #2141 Skrevet 7. april 2014 Så lenge en jobber samtidig burde det vel gå greit. Jobbet du, eller hang du og gjespet på noen varer mens du snakket?
Aldrisur Skrevet 7. april 2014 Forfatter #2144 Skrevet 7. april 2014 Øve øve jevnt og trutt! Jeg tror det kommer helt an på hvem som "kjefter" jeg. En gang i min ungdom jobbet jeg som praktikant i en barnehage. Vi hadde verdens snilleste og flotteste førskolelærer som var sjefen min. Hun kjeftet aldri på noen, snakket aldri hardt til ungene, men var alltid pedagogisk riktig liksom. En dag jeg satt sammen med barna og lagde hoder til hånddukker, kom hun bort til bordet og sa: Nå tror jeg du glemmer deg helt bort Aldrisur, det er jo barna som skal lage hoder, ikke du. Hun sa det med helt vanlig, vennlig stemme, men jeg husker at jeg hadde lyst til å dø av skam. Bare det at jeg husker det ennå, sier jo litt.
Severus Skrevet 7. april 2014 #2145 Skrevet 7. april 2014 Så lenge en jobber samtidig burde det vel gå greit. Jobbet du, eller hang du og gjespet på noen varer mens du snakket? Ehhh varene var tatt for 2 timer siden
Mynona Skrevet 7. april 2014 #2146 Skrevet 7. april 2014 Værsågod frue! Ble din like fin? Tror ikke jeg har smakt sånn jeg. Tror ikke jeg har sett sånn laiv heller egentlig.
Aldrisur Skrevet 7. april 2014 Forfatter #2147 Skrevet 7. april 2014 Ble din like fin? Tror ikke jeg har smakt sånn jeg. Tror ikke jeg har sett sånn laiv heller egentlig. Min skal bli like fin neste gang, for å si det sånn... 1
Mynona Skrevet 7. april 2014 #2148 Skrevet 7. april 2014 Jeg kom på at jeg tror jeg så sånn på Mathallen. I den Hello Good Pie-butikken. Jeg skulle ha lunsj, så jeg stod veldig mellom en sånn og en sånn kjøttpai-greie.. Jeg var litt fornuftig og valgte den som kunne betegnes som mat Men kanskje jeg rett og slett må ta meg en tur opp dit igjen å titte.
Aldrisur Skrevet 7. april 2014 Forfatter #2149 Skrevet 7. april 2014 Mathallen ja! Der har jeg faktisk ikke vært ennå. MÅ ta en tur en dag og kikke litt. Nå er det ikke lenge igjen til du reiser My!
Severus Skrevet 7. april 2014 #2150 Skrevet 7. april 2014 Nesten som jeg lurte på om det var sjalusidrama
Mynona Skrevet 7. april 2014 #2151 Skrevet 7. april 2014 Husk å ikke dra dit på en mandag. Da er det stengt. Lært på den kjipe måten Men vel verdt et besøk - masse god mat å se på. Og kjøpe. Og smake! Nei, om en uke har jeg marinert meg i sola i 2 dager allerede. Og forhåpentligvis lest en del og sånt også…
Aldrisur Skrevet 7. april 2014 Forfatter #2153 Skrevet 7. april 2014 Husk å ikke dra dit på en mandag. Da er det stengt. Lært på den kjipe måten Men vel verdt et besøk - masse god mat å se på. Og kjøpe. Og smake! Nei, om en uke har jeg marinert meg i sola i 2 dager allerede. Og forhåpentligvis lest en del og sånt også… Fint at du sa i fra, det visste jeg nemlig ikke. Tenk så deilig da, og ikke minst så har du jo også en slags ferie - selv om du må lese mener jeg.
Severus Skrevet 7. april 2014 #2154 Skrevet 7. april 2014 Kanskje han var sjalu!?! Var jo 2 andre gutter jeg prata med, å han har aldri reagert sånn før
Mynona Skrevet 7. april 2014 #2155 Skrevet 7. april 2014 Jepp. Ferie og eksamenslesing på en gang. Påsken har jo vært sånn de siste 6 åra så… Trenger litt ferie nå. Kjenner at jeg er ganske sliten. Men har massevis å gjøre før det…
Aldrisur Skrevet 7. april 2014 Forfatter #2156 Skrevet 7. april 2014 Var jo 2 andre gutter jeg prata med, å han har aldri reagert sånn før Okei, hvis han var sjalu så betyr jo det at han er interessert i deg. Og dersom han er det så syns jeg jammen han burde se til å få ut finger'n å gjøre noe for å bli bedre kjent med deg. 1
Aldrisur Skrevet 7. april 2014 Forfatter #2157 Skrevet 7. april 2014 Jepp. Ferie og eksamenslesing på en gang. Påsken har jo vært sånn de siste 6 åra så… Trenger litt ferie nå. Kjenner at jeg er ganske sliten. Men har massevis å gjøre før det… Ikke rart du er sliten My, du står jo på heeeeele tiden! Jeg unner deg virkelig noen fridager med sol, varme og foreldrekjærlighet nå altså. :kgbaby:
Severus Skrevet 7. april 2014 #2158 Skrevet 7. april 2014 Okei, hvis han var sjalu så betyr jo det at han er interessert i deg. Og dersom han er det så syns jeg jammen han burde se til å få ut finger'n å gjøre noe for å bli bedre kjent med deg. Han var jo hyggelig og grei tidligere på dagen så bare pang
Gjest Inggolf Skrevet 7. april 2014 #2159 Skrevet 7. april 2014 Øve øve jevnt og trutt! Jeg tror det kommer helt an på hvem som "kjefter" jeg. En gang i min ungdom jobbet jeg som praktikant i en barnehage. Vi hadde verdens snilleste og flotteste førskolelærer som var sjefen min. Hun kjeftet aldri på noen, snakket aldri hardt til ungene, men var alltid pedagogisk riktig liksom. En dag jeg satt sammen med barna og lagde hoder til hånddukker, kom hun bort til bordet og sa: Nå tror jeg du glemmer deg helt bort Aldrisur, det er jo barna som skal lage hoder, ikke du. Hun sa det med helt vanlig, vennlig stemme, men jeg husker at jeg hadde lyst til å dø av skam. Bare det at jeg husker det ennå, sier jo litt. Nei, så leit! Skjønner det godt. Jeg opplevde nesten det samme for et par år siden, da jeg var i praksis på en ungdomsskole med 8 gutter som ikke kunne gå på vanlig ungdomsskole pga problematferd og utrangeringer. Men at du husker det enda sier jo litt ja... 1
Severus Skrevet 7. april 2014 #2160 Skrevet 7. april 2014 Han sa hei å smila til meg. Å så ble han sinna. Tøffer han seg med å la det gå utover meg for å vise seg?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå