Severus Skrevet 1. mai 2017 #21542 Skrevet 1. mai 2017 Det er ganske godt oppmøte med tanke på det dårlige været idag å jeg bar fane også
FruN Skrevet 1. mai 2017 #21543 Skrevet 1. mai 2017 Jeg har vært på basar på grendehuset Vant til og med! Og spiste deilig suppelapskaus og kake til dessert
Lille Lerke Skrevet 1. mai 2017 #21546 Skrevet 1. mai 2017 (endret) . Endret 22. juli 2017 av Lille Lerke 2
Severus Skrevet 1. mai 2017 #21547 Skrevet 1. mai 2017 Akkurat nå, Lille Lerke skrev: Fin jente i fin kofte. Setesdalskofte? Ja, kjøpte den for skattepengene for et par år siden. Ei av de beste jakkene jeg har. 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 1. mai 2017 #21548 Skrevet 1. mai 2017 (endret) Jeg har ikke gått i tog. Har luket i hagen. Takk for rundstykke @Aldrisur Smakte nydelig Endret 1. mai 2017 av Catalina Culès
Severus Skrevet 1. mai 2017 #21549 Skrevet 1. mai 2017 Hagearbeidere i alle land foren dere. Jeg tror det var slagordet fra høyresiden for å bli kvitt 1.mai som offentlig fridag.
Aldrisur Skrevet 1. mai 2017 Forfatter #21550 Skrevet 1. mai 2017 1 time siden, Severus skrev: Se hvem jeg fant Wow! Hva sto det på parolen din? 1 time siden, FruN skrev: Jeg har vært på basar på grendehuset Vant til og med! Og spiste deilig suppelapskaus og kake til dessert Skikkelig hyggelig og lokal 1-mai-feiring. 1 time siden, Lille Lerke skrev: Fin jente i fin kofte. Setesdalskofte? Godt gjort å kjenne igjen frøkna! Jeg måtte se to ganger. 6 minutter siden, Loki Laufeyson skrev: Jeg har ikke gått i tog. Har luket i hagen. Takk for rundstykke @Aldrisur Smakte nydelig Værsemeggod Loki! Ta en til, det er nok til alle. 1 minutt siden, Severus skrev: Hagearbeidere i alle land foren dere. Jeg tror det var slagordet fra høyresiden for å bli kvitt 1.mai som offentlig fridag. Var det? Jeg har alltid hørt at man ikke skal jobbe i hagen på 1. mai, så det er vel noe i det der. <-----har ikke jobbet i hagen i dag
Severus Skrevet 1. mai 2017 #21551 Skrevet 1. mai 2017 1 minutt siden, Aldrisur skrev: Wow! Hva sto det på parolen din? Heltid nå, det blåste litt mye så vi kunne seilt igjennom byen om vi hadde rulleskøyter på. Jeg meldte meg frivillig til å bære den siden de manglet en bærer.
Aldrisur Skrevet 1. mai 2017 Forfatter #21552 Skrevet 1. mai 2017 10 minutter siden, Severus skrev: Heltid nå, det blåste litt mye så vi kunne seilt igjennom byen om vi hadde rulleskøyter på. Jeg meldte meg frivillig til å bære den siden de manglet en bærer. Bra parole! Ja, kan være et slit å bære sånne når det blåser.
Severus Skrevet 1. mai 2017 #21553 Skrevet 1. mai 2017 Å så snakket jeg med en fyr på min egen alder, viser seg at jeg ikke er den eneste knallrøde i byen her. Å nå kan jeg også the internationale på norsk.
Aldrisur Skrevet 1. mai 2017 Forfatter #21554 Skrevet 1. mai 2017 1 minutt siden, Severus skrev: Å så snakket jeg med en fyr på min egen alder, viser seg at jeg ikke er den eneste knallrøde i byen her. Å nå kan jeg også the internationale på norsk. Du fant deg en "likemann" på selveste 1. mai! Så fint for deg Sev.
Mynona Skrevet 1. mai 2017 #21555 Skrevet 1. mai 2017 Jeg har sittet i sola å lest bok i dag. Og vasket masse klær. Og spist Døla is.
Gjest Catalina Culès Skrevet 1. mai 2017 #21556 Skrevet 1. mai 2017 24 minutter siden, Aldrisur skrev: Wow! Hva sto det på parolen din? Skikkelig hyggelig og lokal 1-mai-feiring. Godt gjort å kjenne igjen frøkna! Jeg måtte se to ganger. Værsemeggod Loki! Ta en til, det er nok til alle. Var det? Jeg har alltid hørt at man ikke skal jobbe i hagen på 1. mai, så det er vel noe i det der. <-----har ikke jobbet i hagen i dag Det har jeg aldri hørt, her i nabolaget jobbes det både med høytrykkspyler,gressklipping, maling osv
Aldrisur Skrevet 1. mai 2017 Forfatter #21557 Skrevet 1. mai 2017 2 minutter siden, Mynona skrev: Jeg har sittet i sola å lest bok i dag. Og vasket masse klær. Og spist Døla is. Jeg syns jeg ser deg.
Severus Skrevet 1. mai 2017 #21558 Skrevet 1. mai 2017 1.mai er offentlig høytidsdag, men ikke offentlig helligdag. Så man kan jobbe i hagen, men har man 1 mai tog som går forbi, så kan man være stille akkurat da. Samme om de holder appeller utendørs, det handler bare om respekt.
Aldrisur Skrevet 1. mai 2017 Forfatter #21559 Skrevet 1. mai 2017 1 minutt siden, Loki Laufeyson skrev: Det har jeg aldri hørt, her i nabolaget jobbes det både med høytrykkspyler,gressklipping, maling osv Hahaha, ja det er vel en sånn typisk arbeiderklasse-regel fra gamle dager. Det er jo Arbeidernes fridag i dag.
Mynona Skrevet 1. mai 2017 #21560 Skrevet 1. mai 2017 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Jeg syns jeg ser deg. Sånn ca sånn ja! Også fikk jeg "besøk" av en nabohund som slo av en prat. Jeg passet hunden når han var bitteliten valp et par ganger i høst. Han ville vise meg pinnen sin. Også har jeg hørt korpsmusikken fra 1.maitoget. Og tror jeg har fått litt frisk farge.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå