Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er på folkets hus

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ganske godt oppmøte med tanke på det dårlige været idagIMG_2097.thumb.JPG.b5799b228621a480b29b4c50d387a699.JPG

å jeg bar fane også

Skrevet

Jeg har vært på basar på grendehuset :opplyser: Vant til og med! :jepp: Og spiste deilig suppelapskaus og kake til dessert :Nikke: 

Skrevet

Det var 291 personer i toget sa de. 

Skrevet

546854_03-17-SAM_0051.jpg?chk=31EA3B

Se hvem jeg fant

Skrevet (endret)

.

Endret av Lille Lerke
  • Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Lille Lerke skrev:

Fin jente i fin kofte. Setesdalskofte? 

Ja, kjøpte den for skattepengene for et par år siden. Ei av de beste jakkene jeg har.

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet (endret)

Jeg har ikke gått i tog. Har luket i hagen.

Takk for rundstykke @Aldrisur Smakte nydelig :blomst:

Endret av Catalina Culès
Skrevet

Hagearbeidere i alle land foren dere. Jeg tror det var slagordet fra høyresiden for å bli kvitt 1.mai som offentlig fridag. 

Skrevet
1 time siden, Severus skrev:

546854_03-17-SAM_0051.jpg?chk=31EA3B

Se hvem jeg fant

Wow! Hva sto det på parolen din? 

1 time siden, FruN skrev:

Jeg har vært på basar på grendehuset :opplyser: Vant til og med! :jepp: Og spiste deilig suppelapskaus og kake til dessert :Nikke: 

Skikkelig hyggelig og lokal 1-mai-feiring. :edie:

1 time siden, Lille Lerke skrev:

Fin jente i fin kofte. Setesdalskofte? 

Godt gjort å kjenne igjen frøkna! :5: Jeg måtte se to ganger. :eeeh:

6 minutter siden, Loki Laufeyson skrev:

Jeg har ikke gått i tog. Har luket i hagen.

Takk for rundstykke @Aldrisur Smakte nydelig :blomst:

Værsemeggod Loki!

Ta en til, det er nok til alle. :arwen:

rundstykker.thumb.jpg.a9732edc7fd9e05c5e8afbbbc9a6ca68.jpg

1 minutt siden, Severus skrev:

Hagearbeidere i alle land foren dere. Jeg tror det var slagordet fra høyresiden for å bli kvitt 1.mai som offentlig fridag. 

Var det? Jeg har alltid hørt at man ikke skal jobbe i hagen på 1. mai, så det er vel noe i det der. :briller2: <-----har ikke jobbet i hagen i dag :plystre:

Skrevet
1 minutt siden, Aldrisur skrev:

Heltid nå, det blåste litt mye så vi kunne seilt igjennom byen om vi hadde rulleskøyter på. Jeg meldte meg frivillig til å bære den siden de manglet en bærer. 

Skrevet
10 minutter siden, Severus skrev:

Heltid nå, det blåste litt mye så vi kunne seilt igjennom byen om vi hadde rulleskøyter på. Jeg meldte meg frivillig til å bære den siden de manglet en bærer. 

Bra parole! :trene: Ja, kan være et slit å bære sånne når det blåser. 

Skrevet

Å så snakket jeg med en fyr på min egen alder, viser seg at jeg ikke er den eneste knallrøde i byen her. Å nå kan jeg også the internationale på norsk. 

Skrevet
1 minutt siden, Severus skrev:

Å så snakket jeg med en fyr på min egen alder, viser seg at jeg ikke er den eneste knallrøde i byen her. Å nå kan jeg også the internationale på norsk. 

Du fant deg en "likemann" på selveste 1. mai! Så fint for deg Sev. 

Skrevet

Jeg har sittet i sola å lest bok i dag. Og vasket masse klær. Og spist Døla is. 

Gjest Catalina Culès
Skrevet
24 minutter siden, Aldrisur skrev:

Skikkelig hyggelig og lokal 1-mai-feiring. :edie:

Godt gjort å kjenne igjen frøkna! :5: Jeg måtte se to ganger. :eeeh:

Værsemeggod Loki!

Ta en til, det er nok til alle. :arwen:

rundstykker.thumb.jpg.a9732edc7fd9e05c5e8afbbbc9a6ca68.jpg

Var det? Jeg har alltid hørt at man ikke skal jobbe i hagen på 1. mai, så det er vel noe i det der. :briller2: <-----har ikke jobbet i hagen i dag :plystre:

Det har jeg aldri hørt, her i nabolaget jobbes det både med høytrykkspyler,gressklipping, maling osv :)

Skrevet
2 minutter siden, Mynona skrev:

Jeg har sittet i sola å lest bok i dag. Og vasket masse klær. Og spist Døla is. 

Jeg syns jeg ser deg. ;)

my.jpg.be5c8f07d4f70d638552af8a3c3a1c51.jpg

Skrevet

1.mai er offentlig høytidsdag, men ikke offentlig helligdag. Så man kan jobbe i hagen, men har man 1 mai tog som går forbi, så kan man være stille akkurat da. Samme om de holder appeller utendørs, det handler bare om respekt.

Skrevet
1 minutt siden, Loki Laufeyson skrev:

Det har jeg aldri hørt, her i nabolaget jobbes det både med høytrykkspyler,gressklipping, maling osv :)

Hahaha, ja det er vel en sånn typisk arbeiderklasse-regel fra gamle dager. Det er jo Arbeidernes fridag i dag. :icon_lol:

Skrevet
Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Jeg syns jeg ser deg. ;)

my.jpg.be5c8f07d4f70d638552af8a3c3a1c51.jpg

Sånn ca sånn ja! :ler:  Også fikk jeg "besøk" av en nabohund som slo av en prat. Jeg passet hunden når han var bitteliten valp et par ganger i høst. Han ville vise meg pinnen sin. 

Også har jeg hørt korpsmusikken fra 1.maitoget. Og tror jeg har fått litt frisk farge. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...