Gjest Tekola Skrevet 5. april 2014 #2121 Skrevet 5. april 2014 Men det er jo lenge til vesla di er 2-3 da? Det høres foresten ut aom grusomt lenge å vente! Ja, derfor jeg mente at om det ikke har vært mulig før, bør jo 2-3 være det lengste du må vente!
Gjest Inggolf Skrevet 5. april 2014 #2122 Skrevet 5. april 2014 Tror de har handlet godterier i hele dag! Heheee Ja, handler det ikke om godterier, så handler det ihvertall om mat! Kan tenke meg at Aldri også har vært på godterihandlings i dag! Ja, derfor jeg mente at om det ikke har vært mulig før, bør jo 2-3 være det lengste du må vente! aaah, ja da prøver jeg å sette meg selv på venting ca 2 år, sommeren om 2 år hadde sikkert vært en fin tid å starte på! Bruke hele dagen ute å komme hjem til barne-tv og godt og nattahistorier 1
Aldrisur Skrevet 7. april 2014 Forfatter #2123 Skrevet 7. april 2014 (endret) Cola og peanøtter!! I samme glass altså. Det var tider det! Nammmm! Hva har dere bedrevet dagen med Aldri? Cola og peanaøtter! Åh, ser for meg det grumsete skummet som la seg på toppen av colaen! Men det var godt da. Hvilken dag var den 5.? Lørdag ja, da var vi på godterijakt heeeeele dagen som Hoppe sa! Neida, etter godterijakten dro vi på stranda og lette etter sjørøverskatter og matet svaner, ender og måker med brødterninger. Tror de har handlet godterier i hele dag! ----------------------- Jeg har en sitronpai i ovnen. Den kommer ikke til å se maken ut som den på bildet i oppskriften, for å si det på en pen måte. Jeg har aldri laget det før, så får se på det som et prøveprosjekt. I oppskriften står det at den skal stekes på 120 grader (etter at tertebunnen er forhåndsstekt). Så skal jeg måle med steketermometeret innimellom og når det måler 70 grader skal det hele være ferdig. Syns ikke det skjer noen ting jeg. Tålmodighet er en bra egenskap. Ny uke og nye muligheter, håper dere har det fint alle sammen. Endret 7. april 2014 av Aldrisur
Aldrisur Skrevet 7. april 2014 Forfatter #2125 Skrevet 7. april 2014 Ja, jo, joda, kald pai er godt. Denne ble ikke vellykket synes jeg. Neste gang skal jeg lage tertedeig og ikke bruke butterdeig som det sto i oppskriften. Men selve sitronpaifyllet ble alldeles vidunderlig! Kaffe og sitronpaifyll! 1
Hoppetaujenta Skrevet 7. april 2014 #2128 Skrevet 7. april 2014 (endret) Jammen jeg tror sterkt på at is kunne ha bidratt til verdensfreden jeg skjønner du. Gi alle soldatene softis eller noe annet godt, så hadde de lagt fra seg våpnene på null komma nix. Endret 7. april 2014 av Hoppetaujenta 1
FruN Skrevet 7. april 2014 #2131 Skrevet 7. april 2014 Nå fikk jeg veeeldig lyst på sitronpai! Med marengslokk 1
Gjest Inggolf Skrevet 7. april 2014 #2133 Skrevet 7. april 2014 Så leit at baksten ikke ble vellykket da Aldri! Slutter sitronene å bli så sure når de blir omgjort til paifyll? 1
Aldrisur Skrevet 7. april 2014 Forfatter #2134 Skrevet 7. april 2014 Så leit at baksten ikke ble vellykket da Aldri! Slutter sitronene å bli så sure når de blir omgjort til paifyll? Gjøkke no'! Jeg lager en ny en snart, og da vet jeg hva jeg skal gjøre anderledes! Saften fra tre store sitroner + det ytterste sitronskallet, 5 egg, 200 gram sukker og 2 dl. kremfløte! Smaken av dette sammen ble helt vilt godt altså! Syrlig og søtt! 1
Severus Skrevet 7. april 2014 #2137 Skrevet 7. april 2014 Hmmm han kjefta på meg, å ba meg om å gå å jobbe når jeg hadde det moro med 2 andre menn på jobb
Hoppetaujenta Skrevet 7. april 2014 #2139 Skrevet 7. april 2014 Det er vel i hovedsak jobbe man skal på jobb, Vex...
Severus Skrevet 7. april 2014 #2140 Skrevet 7. april 2014 Det er vel i hovedsak jobbe man skal på jobb, Vex... Må være lov å prate med folk når det er 8 min igjen av skiftet. Han prater med folk hele tiden selv
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå