Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Åh kjære vene! :klaske:

Kanskje han vil ha beltet i nærheten om han engang vil kjøpe det tilbake? Det kan være så mange grunner for at han vil ha det beltet i nærheten, å da sende det til Bodø blir litt i lengste laget.

Jeg er ikke søring eller østlending, så jeg har ingen grunn til å "forsvare" noen eller "holde sammen" med noen. Men det at noen få har hatt en negativ opplevelse med noen andre "kulturer" betyr ikke det at den "kulturen" består sånn og ferdig med det. Faktisk så stammer mine gener lengre nord enn det Bodø er. ;)

Endret av Frk.K
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Sa han det, virkelig? I såfall er han er det han som person som sa det.

Om du sier at alle Oslofolk er som han, så gjør jo du akkurat det samme som de som putter alle nordlendinger i en negativ bås. 

Og nå er jeg ferdig med dette. 

--------------------------------------

Ja det sa han. Sorry, men jeg ble bare så eitrande forbanna. Stortsett alle jeg har møtt via Finn har sendt mot betaling av porto, å forhåndsbetaling. Det skulle bare mangle, jeg kunne vippset eller sendt bankoverføring samme dag.

Skrevet
1 minutt siden, Frk.K skrev:

Åh kjære vene! :klaske:

Kanskje han vil ha beltet i nærheten om han engang vil kjøpe det tilbake? Det kan være så mange grunner for at han vil ha det beltet i nærheten, å da sende det til Bodø blir litt i lengste laget.

Jeg er ikke søring eller østlending, så jeg har ingen grunn til å "forsvare" noen eller "holde sammen" med noen. Men det at noen få har hatt en negativ opplevelse med noen andre "kulturer" betyr ikke det at den "kulturen" består sånn og ferdig med det. Faktisk så stammer mine gener lengre nord enn det Bodø er. ;)

Hvis han ville kjøpe det tilbake, så bor jeg 700 meter fra postkontoret. Det minste problemet er å sende det nedover til Oslo igjen. Mine gener er også fra nordligere enn Bodø, det er kun moren min som er herifra. 

Skrevet
Akkurat nå, Severus skrev:

Ja det sa han. Sorry, men jeg ble bare så eitrande forbanna. Stortsett alle jeg har møtt via Finn har sendt mot betaling av porto, å forhåndsbetaling. Det skulle bare mangle, jeg kunne vippset eller sendt bankoverføring samme dag.

Skjønner at du ble forbanna, det ville nok jeg også blitt. :P Jeg er visst temmelig lettantennelig om dagen.:rulle:

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Severus skrev:

Hvis han ville kjøpe det tilbake, så bor jeg 700 meter fra postkontoret. Det minste problemet er å sende det nedover til Oslo igjen. Mine gener er også fra nordligere enn Bodø, det er kun moren min som er herifra. 

Det kan han neppe vite. Du får rett å slett spørre han om hvorfor han ikke vil selge til deg da. Er jo godt mulig noen reserverte det før deg, og han holder av til de har bestemt seg innen en viss frist.

Skrevet

Det kan han neppe vite. Du får rett å slett spørre han om hvorfor han ikke vil selge til deg da. Er jo godt mulig noen reserverte det før deg, og han holder av til de har bestemt seg innen en viss frist.

Da hadde han kunnet sagt det, isteden for å si at han først og framst ville selge det til noen sørpå. Er det vanskelig å si, det er noen som har lagt det av til x-dato, men hvis ikke han vil ha det tar jeg kontakt? 

Skrevet
4 minutter siden, Severus skrev:

Da hadde han kunnet sagt det, isteden for å si at han først og framst ville selge det til noen sørpå. Er det vanskelig å si, det er noen som har lagt det av til x-dato, men hvis ikke han vil ha det tar jeg kontakt? 

Det er mange som er så vanskelige, ja. 

Skrevet

Det er ordleggingen til selgeren jeg regarer på, ikke noe annet. Sette meg i bås fordi jeg ikke bor sørpå, Posten er stortsett flinke å levere. Å man får også kjøpt pakke med sporing, til og med postoppkrav. 

Skrevet

Å blir det borte i posten, så er det jo jeg som forhåndsbetalte som taper pengene mine

Skrevet

Sant nok, men hva skal du gjøre? Kan ikke tvinge noen til å selge noe til deg. Kanskje det har en sånn sentimental verdi til han at han vil at det skal befinne seg i nærheten eller prøver å finne den perfekte eier. Jeg vet ikke, det finnes så mange sære folk der ute. 

Skrevet

Det var foressten ei dame, men jeg kjøpte samme belte fra Russland for det det ville ha kostet å kjøpt det her. 

Skrevet (endret)

Da krysser vi fingre og hopper for at du skal få det i rett tid. :hoppe:

crossing-its-fingers.jpg

Endret av Aldrisur
  • Liker 1
Skrevet

Hvis jeg ikke får det til rett tid, kan jeg ha kjortelen over buksa. Sorte busker får jeg kjøpt her tror jeg. 

• Liker 1
Skrevet

:hoppe: 

Jeg vil ellers bare si at det ikke var Døla-is-bringebærostekake å oppdrive i noen butikker her hos meg,
så jeg måtte ta til takke med eplekake og kanel....og du verden som jeg ikke beklager det, for å si det sånn.
                 :rodmer:  Anbefales! 

• Liker 1
Skrevet

Jeg gjør dette kun for at farmor skal få se et av barnebarna i gakkgakk, fordi hun fikk aldri se pappa i den. Han kastet bildet av seg selv før hun fikk sett det.

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

:hoppe: 

Jeg vil ellers bare si at det ikke var Døla-is-bringebærostekake å oppdrive i noen butikker her hos meg,
så jeg måtte ta til takke med eplekake og kanel....og du verden som jeg ikke beklager det, for å si det sånn.
                 :rodmer:  Anbefales! 

Jeg stod å vurderte mellom eplekake og blåbærpai når jeg skulle velge, så jeg tror nok det blir den ved neste innkjøp. :jepp:  

• Liker 1
Skrevet

Vet liksom aldri hvor lenge vi får ha henne her, hun er nesten 80 år gammel. 

Skrevet

Så glad jeg ikke er kakemoms.. Men igjen, jeg har nettopp trøkket i meg en stor pose av ostepop. :rolleyes:

Skrevet

Så glad jeg ikke er kakemoms.. Men igjen, jeg har nettopp trøkket i meg en stor pose av ostepop. :rolleyes:

Det er is! 

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Mynona skrev:

Det er is! 

Haha! Åja, leste bare eplekake og blåbærpai.. :fnise: Hold det enkelt med xtra sin first price variant av vanilje is og nesquick / o'boy pulver. Seriøst det nærmeste man kommer softis og er såååå godt! :rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...