Hoppetaujenta Skrevet 5. april 2014 #2101 Skrevet 5. april 2014 P.s Polly-sjokoladen oppfyller to ønsker på en gang!
Rumle Skrevet 5. april 2014 #2102 Skrevet 5. april 2014 P.s Polly-sjokoladen oppfyller to ønsker på en gang! Åh? Hvilke da?
Hoppetaujenta Skrevet 5. april 2014 #2103 Skrevet 5. april 2014 Sjokolade og store salte peanøtter f.eks?
Hoppetaujenta Skrevet 5. april 2014 #2107 Skrevet 5. april 2014 ...og en blåbæris-boks. Veldig god den også.
Hoppetaujenta Skrevet 5. april 2014 #2109 Skrevet 5. april 2014 Har vært uten lenge nå, så i dag fortjener jeg det. De klarer å sende folk til månen;hvorfor kan de ikke finne opp en formel med is som har like mye kalorier som lettbrus?
Mynona Skrevet 5. april 2014 #2110 Skrevet 5. april 2014 Tror faktisk ikke jeg har smakt blåblæris i det hele tatt jeg…
Mynona Skrevet 5. april 2014 #2112 Skrevet 5. april 2014 Jeg spiser is så sjelden, så når jeg først spiser det velger jeg som regel en eller annen form for sjokolade - for det er jo min største svakhet her i verden. 1
Mynona Skrevet 5. april 2014 #2114 Skrevet 5. april 2014 Sjokolade og karamell I kombinasjon + peanøtter gir en himmelsk is!! :is: 2
Rumle Skrevet 5. april 2014 #2115 Skrevet 5. april 2014 Men, jeg er også veldig glad i helt ren vaniljeis .. hvis den er laget skikkelig da Og jordbæris ...
Rumle Skrevet 5. april 2014 #2116 Skrevet 5. april 2014 I kombinasjon + peanøtter gir en himmelsk is!! :is: Jaaaaa! og de MÅ være salte!
Mynona Skrevet 5. april 2014 #2117 Skrevet 5. april 2014 Nei, nå skal jeg skru av dere som bare snakker om is og godteri i alle tråder og spise salaten min 1
Gjest Inggolf Skrevet 5. april 2014 #2118 Skrevet 5. april 2014 Neida! Er jo avhengig av barnet og foreldrene, men når de er en 2-3 burde det væffal være mulig? Vesla var hos mormoren sin fredag-søndag da jeg var i Oslo uten problemer Men det er jo lenge til vesla di er 2-3 da? Det høres foresten ut aom grusomt lenge å vente! Ja, jeg er veldig heldig Noz. Og fordi jeg har to, så blir det faktisk ganske ofte overnattinger også. Jeg er enig med Tekola, det kommer an på hvordan foreldre føler for å gi ansvaret for barnet til andre. Her i huset har vi hatt dem siden de var små babyer. Amming var ingen hindring, det ble pumpet og ordnet etter alle kunstens regler. Fordelen med å begynne tidlig er vel at barna blir vant med å overnatte borte, det har i hvet fall aldir hendt at de har sutret etter foreldrene sine, eller vært lei seg når de har gått fra dem. Men alt er så individuelt. Man får gjøre det som passer til hver i sær sin familie. Jeg er så takknemlig for at de bruker meg (oss) som barnepassere. Ja, det er en veldig stor fordel! Jeg tørr påstå at de aller fleste barn har en periode med at det bare er mamma som er godt nok (og pappa nesten-bortimot-godt nok) så dere var heldige som åpenbart slapp unna det da! Jaja, jeg får vel bare late som jeg har tolmodighet Tiden går jo fort nok fra før så..
Gjest Inggolf Skrevet 5. april 2014 #2119 Skrevet 5. april 2014 I kombinasjon + peanøtter gir en himmelsk is!! :is: Cola og peanøtter!! I samme glass altså. Det var tider det! Nammmm! Hva har dere bedrevet dagen med Aldri? 1
Hoppetaujenta Skrevet 5. april 2014 #2120 Skrevet 5. april 2014 Tror de har handlet godterier i hele dag! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå