Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av Lille Lerke
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Farlig aa komme inn her med alt issnakket deres! :alice:

• Liker 2
Skrevet (endret)

.

Endret av Lille Lerke
  • Liker 4
Skrevet
12 minutter siden, Rumle skrev:

Farlig aa komme inn her med alt issnakket deres! :alice:

:jepp: Jeg vet :ninja: 

• Liker 2
Skrevet
12 minutter siden, Lille Lerke skrev:

Bare isprat jo. Ingen her inne spiser is. :lur: 

Er du sikker paa det! :laugh:

2 minutter siden, Frøkensina skrev:

:jepp: Jeg vet :ninja: 

:laugh:

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Lille Lerke
  • Liker 3
Skrevet

Tror at jeg må fremskynde iskremkjøpet til kanskje i morgen. Ble lysten på etter å ha sett på finnmarks-"is"
på vidda i hele dag og i går...og nå må jeg i seng skal jeg rekke å få sovet litt til alarmen går klokka tre i natt.
Da er det på`n igjen og dra videre med "folkene mine". Soloppgang ca ti på halv fire og da må jeg være klar
med kaffekoppen og skiver. Natta alle som driver på med helt andre ting. :goodbye: *poff* 

• Liker 1
Skrevet

Nå var det fint å kikke innom reinsdyrene. Tenk at det er så lyst allerede, og så likte jeg den sangen.

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Lille Lerke skrev:

Se endringen min!

:laugh:

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, Rumle skrev:

Natta Hoppen! :hug:

Håper du vil rumle rundt mer snart. Jeg skal få tatt bilde av orkideen til deg :jepp: Jeg driver full barnehage her med dem med herding på balkongen på dagen og inn om natten :lillesky: 

• Liker 2
Skrevet

Hva er det som feiler dette forumet for tiden? :sinna: Så mye dritt fra såkalte menn og i kveld med en ekstra dose vold. Bra tråden jeg nettopp så ble stengt fort, men hvorfor får disse brukerne være her i det hele tatt?

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Frøkensina skrev:

Håper du vil rumle rundt mer snart. Jeg skal få tatt bilde av orkideen til deg :jepp: Jeg driver full barnehage her med dem med herding på balkongen på dagen og inn om natten :lillesky: 

Har du_! Gleder meg til aa se! :ninuskapus:

Blir nok bare litt laber rumling til jeg har faatt fikset pcen .. :sukk:Men, kommer naa innom likevel :)

44 minutter siden, Frøkensina skrev:

Hva er det som feiler dette forumet for tiden? :sinna: Så mye dritt fra såkalte menn og i kveld med en ekstra dose vold. Bra tråden jeg nettopp så ble stengt fort, men hvorfor får disse brukerne være her i det hele tatt?

Har ikke faatt med meg dette, men bra den ble stengt fort.

Naa rumler jeg i seng .. natta :edie:

• Liker 2
Skrevet

Kaffeskvett! :) :kaffekopp:

Skrevet
8 timer siden, Frøkensina skrev:

Det kommer mye dritt fra begge kjønn desverre

Skrevet

Jeg er heldigvis ikke i sånne tråder. Synd at det er noen som alltid må bidra med negative ting.

Skrevet

Ja, lydbok fra radioteateret på NRK P1

Skrevet

Er ikke det ok da? :) 

Skrevet

Jo, mange kjente stemmer med.

Skrevet

Har lyttet i perioder og syns nesten at det er en luksus å bi lest for. :)  Holder på med hobbyting ved siden av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...