Rumle Skrevet 26. april 2017 #21101 Skrevet 26. april 2017 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Aha...jeg droppet HBO... Blir så mye å ha tusen muligheter til å bli hektet av når jeg har tusen muligheter fra før av... Netflix får duge enn så lenge, men ja: britisk vanlig type serie - ikke skummel. Liker den veldig godt. Ikke sett nei. HBO det også kanskje? Ja, HBO det ogsaa. Om du gaar tilbake der maa du se True detectives 1. sesong ogsaa, helt vannvittig bra! Og veldig creepy! 2. sesong er grusom daarlig, men det gjoer ikke noe for hver sesong er en egen historie. Skal sjekke ut Broadchurch! 2
Mynona Skrevet 26. april 2017 #21103 Skrevet 26. april 2017 2 timer siden, Rumle skrev: Naa har jeg nytt tastatur, men ingen bokstaver har kommet tilbake, saa det var som jeg mistenkte ikke der problemet ligger denne gang Prøvde du det som jeg sa her om dagen om tastaturspråk? Vet ikke om du så den meldingen? 1
Rumle Skrevet 26. april 2017 #21104 Skrevet 26. april 2017 25 minutter siden, Mynona skrev: Prøvde du det som jeg sa her om dagen om tastaturspråk? Vet ikke om du så den meldingen? Jaa! Naa har jeg proevd det ogsaa, men det er nok noe mer enn det dessverre, alvorlig tilfelle av hattifnatt/angrep ser det ut som 2
Mynona Skrevet 26. april 2017 #21105 Skrevet 26. april 2017 20 minutter siden, Rumle skrev: Jaa! Naa har jeg proevd det ogsaa, men det er nok noe mer enn det dessverre, alvorlig tilfelle av hattifnatt/angrep ser det ut som Merkelig!! lag en tråd her å spør om noen vet. 1
Frøkensina Skrevet 26. april 2017 #21106 Skrevet 26. april 2017 1 time siden, Rumle skrev: Jaa! Naa har jeg proevd det ogsaa, men det er nok noe mer enn det dessverre, alvorlig tilfelle av hattifnatt/angrep ser det ut som Kan du kanskje ta den med der du har kjøpt den og spørre? Det må være mer en språkinnstilling siden spørsmålstegn blir borte. 1
Severus Skrevet 26. april 2017 #21107 Skrevet 26. april 2017 Jeg har lagt farge på et bilde av pappa, fra da han var unge. Litt skavanker ble det 3
Frøkensina Skrevet 26. april 2017 #21110 Skrevet 26. april 2017 Veldig lik deg, og fint bilde Hvor svever Aldri rundt i dag da? 2
Frøkensina Skrevet 26. april 2017 #21112 Skrevet 26. april 2017 Jeg blir visst altfor misunnelig på varmere strøkferier for tiden - har ikke godt av å lese om det en gang 1
Aldrisur Skrevet 26. april 2017 Forfatter #21113 Skrevet 26. april 2017 3 timer siden, Mynona skrev: Merkelig!! lag en tråd her å spør om noen vet. Takk for gode serietips @Rumle og @Hoppetaujenta! Synes My sitt forslag høres smart ut. Det er jo mange som har peil på pc/data her inne. 1 time siden, Severus skrev: Jeg har lagt farge på et bilde av pappa, fra da han var unge. Litt skavanker ble det Fint farget, jeg vet det er vanskelig. Og herlighet så lik han er deg, eller du på ham mener jeg. 19 minutter siden, Frøkensina skrev: Veldig lik deg, og fint bilde Hvor svever Aldri rundt i dag da? Jeg skulle jo sveve rundt på iskremjakt i dag. Sånn gikk det ikke for plutselig ringte noen venner av oss og ville ha oss med et helt annet sted. Ikke et særlig varmt sted nei. Hva har dere bedrevet i dag da? Håper ikke bjørka har vært slem mor deg i dag Frøkensina. Vet dere, jeg skulle sende en SMS til ei venninne som heter Hilde. Og så var det dette med autocorrekt da. Hadde jeg ikke sjekket displayet før jeg trykket send, så ville det stått: Hei Hitler! - i overskriften. 2
FruN Skrevet 26. april 2017 #21114 Skrevet 26. april 2017 Jeg har vasket klær. Og og vannet blomster og vært flink til å rydde opp alle lekene til lillemor! Det er jeg ikke alltid så flink til.. Skulle møtt ei venninne i bygda, men ho måtte avlyse pga lamming 3
Mynona Skrevet 26. april 2017 #21115 Skrevet 26. april 2017 Hei Hitler Jeg har ikke gjort noe i dag. Bare jobbet. Og så har jeg skikkelig hodepine, så jeg ligger å på sofaen og tror jeg skal sove litt, så kanskje hodepinen gir seg. 2
Frøkensina Skrevet 26. april 2017 #21116 Skrevet 26. april 2017 7 minutter siden, Aldrisur skrev: Takk for gode serietips @Rumle og @Hoppetaujenta! Synes My sitt forslag høres smart ut. Det er jo mange som har peil på pc/data her inne. Fint farget, jeg vet det er vanskelig. Og herlighet så lik han er deg, eller du på ham mener jeg. Jeg skulle jo sveve rundt på iskremjakt i dag. Sånn gikk det ikke for plutselig ringte noen venner av oss og ville ha oss med et helt annet sted. Ikke et særlig varmt sted nei. Hva har dere bedrevet i dag da? Håper ikke bjørka har vært slem mor deg i dag Frøkensina. Vet dere, jeg skulle sende en SMS til ei venninne som heter Hilde. Og så var det dette med autocorrekt da. Hadde jeg ikke sjekket displayet før jeg trykket send, så ville det stått: Hei Hitler! - i overskriften. Nei det har ikke vært ille med bjørka i dag, kan ikke unnskylde reisemisunnelsen min med det Så noen positive sider har jo dette kalde været. Nå skal jeg lage middag, laks med diverse grønnsaker 1
Aldrisur Skrevet 26. april 2017 Forfatter #21117 Skrevet 26. april 2017 4 minutter siden, FruN skrev: Jeg har vasket klær. Og og vannet blomster og vært flink til å rydde opp alle lekene til lillemor! Det er jeg ikke alltid så flink til.. Skulle møtt ei venninne i bygda, men ho måtte avlyse pga lamming Flinke FruN. Hvem har lammet? Ikke du håper jeg. 1 minutt siden, Mynona skrev: Hei Hitler Jeg har ikke gjort noe i dag. Bare jobbet. Og så har jeg skikkelig hodepine, så jeg ligger å på sofaen og tror jeg skal sove litt, så kanskje hodepinen gir seg. Skal begynne å skrive: Hei på deg, istedet. Å jobbe er sannelig ikke bare bare da My. Håper den hodepinen gir seg fort.
Frøkensina Skrevet 26. april 2017 #21118 Skrevet 26. april 2017 4 minutter siden, Mynona skrev: Hei Hitler Jeg har ikke gjort noe i dag. Bare jobbet. Og så har jeg skikkelig hodepine, så jeg ligger å på sofaen og tror jeg skal sove litt, så kanskje hodepinen gir seg. Synes jeg klager så mye, men nå har jeg hatt migrene og hodepine hver dag i en uke. Jaja, bruker opp de kjipe migrenetablettene fra fastlegen som jeg har en drøss av hvertfall. God bedring til deg 1
Aldrisur Skrevet 26. april 2017 Forfatter #21119 Skrevet 26. april 2017 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Nei det har ikke vært ille med bjørka i dag, kan ikke unnskylde reisemisunnelsen min med det Så noen positive sider har jo dette kalde været. Nå skal jeg lage middag, laks med diverse grønnsaker Mmmm laks... God middag! 1
Severus Skrevet 26. april 2017 #21120 Skrevet 26. april 2017 Jeg har lest Lenin idag, nå hører jeg på Quatermass. Den er skummel
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå