Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av Lille Lerke
  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blåbær er en del av den fem om dagen-kampanjen og vi følger bare anbefalingene. :jolie:       ( :fnise: ) 
Jupp, ut med seg og jakte på villbærene. Håper at dere liker den dere også. Aldri. 

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, Lille Lerke skrev:

:hakeslepp:  var du streng med meg i natt? :vetikke: 

:blomst:Bare fint hvis du ikke merket det, for da kan det hende at du ikke mente det sånn som jeg oppfattet det.

Jeg tolket det som at du sammenlignet mitt truseinnlegg med menneskehandel - ergo var jeg overfladisk.  Det synes jeg var irrelevant, derfor svarte jeg som jeg gjorde.. :rodme: Det hele ble litt dumt.

Jeg vet at jeg tuller og vaser rundt på KG, og antageligvis blir jeg oppfattet som en som bare fjaser, allikevel er det et ømt punkt hos meg dersom noen tror at jeg er en overfladisk person som ikke forstår hvor tøff verden er i virkeligheten. 

Dagens confession (eller tilståelse på godt norsk).:pls: 

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Blåbær er en del av den fem om dagen-kampanjen og vi følger bare anbefalingene. :jolie:       ( :fnise: ) 
Jupp, ut med seg og jakte på villbærene. Håper at dere liker den dere også. Aldri. 

Jeg skal holde deg oppdatert Hoppis! :strix:

• Liker 2
Skrevet

Det er bra. Ser frem til tilbakemelding. :)  Man kan ikke sammenligne truseinnlegg og menneskehandel nei, men begge kampene må kjempes uansett hvor smått eller stort noen syns at det er.  Begge deler er viktige på sitt vis og i sin egen sammenheng....syns jeg. :jepp: 

• Liker 2
Skrevet

Naa har jeg nytt tastatur, men ingen bokstaver har kommet tilbake, saa det var som jeg mistenkte ikke der problemet ligger denne gang :sad:

• Liker 2
Skrevet

Hoppe! Hva ser du naa_ Jeg er hektet paa ny serie! :nori:

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Det er bra. Ser frem til tilbakemelding. :)  Man kan ikke sammenligne truseinnlegg og menneskehandel nei, men begge kampene må kjempes uansett hvor smått eller stort noen syns at det er.  Begge deler er viktige på sitt vis og i sin egen sammenheng....syns jeg. :jepp: 

Jepp. Det er så mange viktige kamper å kjempe, at man kan bli helt tullerusk. :bond: 

1 minutt siden, Rumle skrev:

Heisan! :vinke:

Heisan Rumle! Det hjalp ikke med nytt tastatur? :cry3:

Jeg må stikke nå, men ha en god dag  - vi tastes! :ler2:

• Liker 2
Skrevet (endret)

.

Endret av Lille Lerke
  • Liker 5
Skrevet
12 minutter siden, Aldrisur skrev:

Jepp. Det er så mange viktige kamper å kjempe, at man kan bli helt tullerusk. :bond: 

Heisan Rumle! Det hjalp ikke med nytt tastatur? :cry3:

Jeg må stikke nå, men ha en god dag  - vi tastes! :ler2:

Ha en fin dag! :smilyblomst:

8 minutter siden, Lille Lerke skrev:

///

Heisan, du. 

Problemet ditt må nok ligge i innstillingene på pcen din. Bruker W10? 

Ja, jeg har visst det! Nettopp funnet ut :laugh:

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Lille Lerke
  • Liker 5
Skrevet
3 minutter siden, Lille Lerke skrev:

Problemet ligger da enten i selve pcen eller i W10. En eller begge av disse har ikke fått med seg at du skal er Norsk og foretrekker Norsk. 

Jeg har en HP pc. Jeg gikk inn på nettet på HP sine sider og fikk suport via telefon og fjernstyring av pcen slik at de problemene jeg hadde ble fixet. Mener å ha lest at du har en nyere pc? Anbefaler at du googler deg frem til supporten for ditt merke og tar kontakt med dem på telefon. (Jeg betalte ikke noe, og har ikke noen supportavtale.) 

Takk for tips :smilyblomst:

Skrevet (endret)

.

Endret av Lille Lerke
  • Liker 4
Skrevet
39 minutter siden, Rumle skrev:

Hoppe! Hva ser du naa_ Jeg er hektet paa ny serie! 

Fortell, fortell? :)  Snakker vi HBO nå eller? P.s. "Broadchurch" er å anbefale på nrk. 
Eneren og toeren ligger på nett og treersesongen går for tiden på kveldene. Jeg ser! :opplyser: 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Fortell, fortell? :)  Snakker vi HBO nå eller? P.s. "Broadchurch" er å anbefale på nrk. 
Eneren og toeren ligger på nett og treersesongen går for tiden på kveldene. Jeg ser! :opplyser: 

Artig at du nevner den, jeg tenkte akkurat paa den i gaar foer jeg sovnet, at jeg skulle sjekke om alle sesongene laa paa nett stadig! :) Er den veldig skummel_ Eller mer saann standard britisk krim_

Jeg er hektet paa The Leftovers! http://www.imdb.com/title/tt2699128/ :alice: Besynderlig rar serie, men veldig bra! HBO som har den :)

• Liker 1
Skrevet

Og forresten, har du sett Fargo_ Det er kommet ny sesong naa / de to foerste var knallbra, om du ikke har sett de! 

Skrevet

Dere vet den helt vanlige feltskjorta man får kjøpt både i grønn og blå, i det britiske forsvaret kaller de den Norgie. 

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Rumle skrev:

Artig at du nevner den, jeg tenkte akkurat paa den i gaar foer jeg sovnet, at jeg skulle sjekke om alle sesongene laa paa nett stadig!  Er den veldig skummel_ Eller mer saann standard britisk krim_

Aha...jeg droppet HBO... :(  Blir så mye å ha tusen muligheter til å bli hektet av når jeg har tusen muligheter fra før av...
Netflix får duge enn så lenge, men ja: britisk vanlig type serie - ikke skummel. Liker den veldig godt. 

2 minutter siden, Rumle skrev:

Og forresten, har du sett Fargo_ Det er kommet ny sesong naa / de to foerste var knallbra, om du ikke har sett de! 

Ikke sett nei. HBO det også kanskje? :sukk: 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har både grønn og blå Severus. Kjempeplagg! :hoppe: 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...