Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ozzy! :vinke: Brr kaldt  i dag :kaffekopp: 

Har lystette gardiner på soverommet i en litt kjedelig farge, men kommer ikke til å bytte de med oransje. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt Døla is i dag! Var vanskelig å velge mellom smakene, men jeg tok den som Hoppe anbefalte med blåbærpai. Så får jeg prøve eplekake neste gang. 
Skal teste etter middag. Den blir sen i dag. 

• Liker 2
Skrevet (endret)

.

Endret av Lille Lerke
  • Liker 4
Skrevet

Tvi-tvi, My :jepp:  ...og lykke til i morgen Lerkefugl. :) 

• Liker 1
Skrevet

Butikken her har ikke Diplom Is :grine: 

Må innom neste på "lista" og se om den finnes der.. hvis ikke vet jeg at det finnes der mine foreldre bor, og dit skal jeg snart nok :lur: 

• Liker 2
Skrevet (endret)

.

Endret av Lille Lerke
  • Liker 3
Skrevet

IMG_2074.JPG

Jeg laget meg pasta idag, med hjemmelaget saus å alt. 

• Liker 3
Skrevet

Spiste akkurat brownies med iskrem på, fikk prøvd det i Polen og det var godt :)

Skrevet
2 timer siden, Lille Lerke skrev:

Jeg er i sjokk, etter å ha sett ukas Brennpunkt.

Hva er vel truseinnleggsreklame mot menneskehandel og verre saker? 

Akkurat den kvelden var blotting av truseinnlegg i underbuksa som befant seg øverst i mitt hode. I kveld var det menneskehandel, endeløs fattigdom og utnytting av småjenter/kvinner.

I morgen har jeg ikke glemt noen av delene, men da kan det være en annen hjertesak  som legger seg øverst i mitt hode. :)

• Liker 1
Skrevet

En oktoberbarn pin fra USA 200 kr for en stykk, med 588 i frakt. Kommer den i eget jetfly? Nesten samme pins+3 til 70 kr fra Russland med frakt til 30 kr

Skrevet
2 timer siden, Severus skrev:

IMG_2074.JPG

Jeg laget meg pasta idag, med hjemmelaget saus å alt. 

Åh det så godt ut :daane: Sulten!

Skrevet
3 timer siden, Lille Lerke skrev:

Jeg er i sjokk, etter å ha sett ukas Brennpunkt.

Hva er vel truseinnleggsreklame mot menneskehandel og verre saker? 

58 minutter siden, Aldrisur skrev:

Akkurat den kvelden var blotting av truseinnlegg i underbuksa som befant seg øverst i mitt hode. I kveld var det menneskehandel, endeløs fattigdom og utnytting av småjenter/kvinner.

I morgen har jeg ikke glemt noen av delene, men da kan det være en annen hjertesak  som legger seg øverst i mitt hode. :)

Er det en ny dokumentar basert på den i forrige uke?

54 minutter siden, Severus skrev:

En oktoberbarn pin fra USA 200 kr for en stykk, med 588 i frakt. Kommer den i eget jetfly? Nesten samme pins+3 til 70 kr fra Russland med frakt til 30 kr

Vært borti noen sånne selv, jeg vet ikke om det er et elendig forsøk på svindel eller om de gjør noe feil :vetikke: 

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Lille Lerke
  • Liker 4
Skrevet

Ok, men skjønner godt hva du mente. Skal se den. 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Frøkensina skrev:

Er det en ny dokumentar basert på den i forrige uke?

Vært borti noen sånne selv, jeg vet ikke om det er et elendig forsøk på svindel eller om de gjør noe feil :vetikke: 

Kanskje de selger dop attåt pinsen 

Skrevet
9 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Tvi-tvi, My :jepp:  ...og lykke til i morgen Lerkefugl. :) 

Nam!! Den var god. Godt jeg fulgte anbefalingen til is-eksperten. Paul fikk det samme uttrykket som barn får når de skjønner at de skal få en gave eller et kjæledyr da han så smaken :ler: favorittsmaken visstnok. 

• Liker 1
Skrevet

Nå ble jeg glad, My. Så trivelig å kunne skyve gode anbefalinger videre foran meg og la andre oppdage
det samme. Til helga skal jeg finne meg den ostekaka og teste med et forventningsfullt smil. :spise: 

• Liker 1
Skrevet
22 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Nå ble jeg glad, My. Så trivelig å kunne skyve gode anbefalinger videre foran meg og la andre oppdage
det samme. Til helga skal jeg finne meg den ostekaka og teste med et forventningsfullt smil. :spise: 

Ja, det var 4-5 smaker til å teste der altså!! 

• Liker 1
Skrevet

Det kommer, det kommer...men jeg kan ikke kjøpe inn mere enn en av gangen. :fnise:  Alt skal smakes! 

• Liker 1
Skrevet
På 24.4.2017 den 19.32, Hoppetaujenta skrev:

...og jeg er redd for at jeg må anbefale dere en ny og velsmakende kakesmule-iskrem. :rodmer: *
11-20170227135009000000.pngVeldig god!

Okei, jeg gir meg! :skratte: I dag blir det ut å jakte på denne isen. :sprettert:

Det er jo er rene isreklametråden dette her. :daane:

Håper alle får en god dag. girl-smiley-dance-gigi.gif.2cc87dd3d673b38d96ae3c14011aeeec.gif Spesielt til @Lille Lerke som jeg kanskje var litt streng mot i natt. :klem:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...