Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
9 timer siden, Mynona skrev:

Det var bra du ikke falt for fristelsen å plante ute i går! 

Skal ikke plante noe ute (enda/ i år..), men det er "litt" beskjæring som må til.. Og har ikke lyst til å ta det for tidlig slik at busker og slikt fryser ihjel. Håper jeg får gjort det før 17.mai, men om det ikke går, får det bli etter :) 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere er iiiiiiiisgærne! :bond:

Men alvorlig talt. Jeg så en reklamesnutt på TV for bind - tror jeg, der en dame putter et bind nedi trusa si mens vi ser på! Er det jeg som har blitt snerpete eller er bluferdighet et ord som er glemt, gjemt og begravd. 

Jeg blir ofte flau av dagens reklamevideoer jeg. :rodme:

• Liker 2
Skrevet

Nei det er ikke bare deg, helt unødvendig reklame det der. Jeg liker ikke en gang denne smileyen her:fart2: mulig jeg er snerpete? :ler: Men jeg er så rotete at det stemmer ikke likevel liksom. 

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Nei det er ikke bare deg, helt unødvendig reklame det der. Jeg liker ikke en gang denne smileyen her:fart2: mulig jeg er snerpete? :ler: Men jeg er så rotete at det stemmer ikke likevel liksom. 

Så herlig at du forstår hva jeg mener! Snerpete eller høy moral. Det kan diskuteres. :fnise:

:fart2: Dn bruker jeg bare i ytterste nødfall, skal innrømme det. :ler:

Og så var det koselig at du var her når jeg trengte noen å snakke med. :lillesky:

• Liker 2
Skrevet

:klem1: Vel føler meg ikke høymoralsk, men kanskje snerpete som i folkeskikk får man håpe :fnise: 

• Liker 2
Skrevet

Her er det full vinter på bakken enda, er det det hos deg også? :kalle:

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Frøkensina skrev:

Her er det full vinter på bakken enda, er det det hos deg også? :kalle:

Ja, temmelig vinterlig her også, men mest regn nå. :regn:

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, Lille Lerke skrev:

:natti: 

:natti::klem:

• Liker 2
Skrevet
13 minutter siden, Aldrisur skrev:

Ja, temmelig vinterlig her også, men mest regn nå. :regn:

Stakk hodet ut på balkongen for å sjekke :ler: Regner ikke her. Er nok littt usosial i dag, men det tar seg sikkert opp igjen :klemmer: 

6 minutter siden, Lille Lerke skrev:

:natti: 

God natt Lerken :vinke: 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Aldrisur skrev:

:natti::klem:

Sov godt :vinke: 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Frøkensina skrev:

Stakk hodet ut på balkongen for å sjekke :ler: Regner ikke her. Er nok littt usosial i dag, men det tar seg sikkert opp igjen :klemmer: 

God natt Lerken :vinke: 

:kose:Man kan ikke være helt lik seg selv hver eneste dag. Sov godt min venn. :klem1:

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, Aldrisur skrev:

Men alvorlig talt. Jeg så en reklamesnutt på TV for bind - tror jeg, der en dame putter et bind nedi trusa si mens vi ser på! Er det jeg som har blitt snerpete eller er bluferdighet et ord som er glemt, gjemt og begravd. 

Den reagerte jeg kraftig på jeg også. Tror at jeg stoppet opp i det jeg gjorde og sendte av sted et par kraftuttrykk mot tv`n. Er det virkelig nødvendig?!? ...tenkte jeg. Alt går når det er reklame for kvinneting, men ikke f`en om de hadde hatt en mann sittende på badekarkanten og latt han plundre med sin Tena lady for menn på samme viset. Nå får det jammen være grenser! :raven:  

• Liker 1
Skrevet
På 21.4.2017 den 18.21, Hoppetaujenta skrev:

Nei, men jeg har vært i dusjen akkurat nå. Fint det også. :) 

Uff håper ikke du forteller den vitsen til en polakk :fnise:

På 21.4.2017 den 18.24, Aldrisur skrev:

Jeg var på Polet i forgårs, gjelds det? ;)

Tja, hvis du blir full nok så kan du nok innbille deg at du er i Polen :biggrin:

Kom hjem i går, var en veldig hyggelig reise :) Ble deppa når jeg kom hjem fordi jeg synes det var trist det var over /: Tok masse bilder

IMG_7766.thumb.JPG.c37520a033a3174b30acb66cc12d575a.JPGIMG_7763.thumb.JPG.75bd7f7a42694046b63e73375e0cd07e.JPGIMG_7767.thumb.JPG.3aaf35701f5d34733b614212935c6c83.JPGIMG_7769.thumb.JPG.1a9cf68c057edb2b90674c05fbce8b6e.JPGIMG_7770.thumb.JPG.556024e4d5cde53f892f12d96eb372fa.JPGIMG_7771.thumb.JPG.a58c85d6da8adfab32c91c788c143d87.JPGIMG_7772.thumb.JPG.cc6256cd37646381ee7b84434e05354a.JPGIMG_7780.thumb.JPG.a43619d15b52c7e651b3ec0b05d24f05.JPGIMG_7784.thumb.JPG.89bd39f62de54c036f06bf5c82c99cd1.JPGIMG_7785.thumb.JPG.1592ce8d2c76f3e76b4e7828e9a7827d.JPGIMG_7790.thumb.JPG.6de82b50ad578083a1063f6ed83e131b.JPGIMG_7816.thumb.JPG.63eca319bcec72bdc1884c92aa1f045d.JPGIMG_7844.thumb.JPG.78b8239a8f9bd06557d62effeb7dce3d.JPG

Skrevet

:roser: Kjempetusentakk for mange flotte bilder @Winza/Jacklost! Nå følte jeg nesten at jeg ble med på reisen din. Og kjempekoselig at turen var så vellykket. Fikk inntrykk av at du gruet deg litt for reisen, så dette var hyggelig å høre. :)

Hvilken by var du i?

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Den reagerte jeg kraftig på jeg også. Tror at jeg stoppet opp i det jeg gjorde og sendte av sted et par kraftuttrykk mot tv`n. Er det virkelig nødvendig?!? ...tenkte jeg. Alt går når det er reklame for kvinneting, men ikke f`en om de hadde hatt en mann sittende på badekarkanten og latt han plundre med sin Tena lady for menn på samme viset. Nå får det jammen være grenser! :raven:  

Ja, det har du helt rett i Hoppe. Og glad for at jeg ikke er alene om å reagere. :blomst:

Atter en blåsedag på Østlandet, men heldigvis har det sluttet å snø. :lillesky:

• Liker 2
Skrevet
47 minutter siden, Aldrisur skrev:

:roser: Kjempetusentakk for mange flotte bilder @Winza/Jacklost! Nå følte jeg nesten at jeg ble med på reisen din. Og kjempekoselig at turen var så vellykket. Fikk inntrykk av at du gruet deg litt for reisen, så dette var hyggelig å høre. :)

Hvilken by var du i?

Gdansk :)

Skrevet

Kjempfine bilder, Winza. :)  Skulle ikke forundre meg om de hadde noe god mat der også? Hum? 

• Liker 1
Skrevet

Oppdaget plutselig at laredoute skal slutte, dvs. slå seg sammen med ellos, så der er det gibortpriser
på ganske mye et par dager til nå før det er slutt. Jeg sto imot, selv om jeg hadde lyst på lysisolerende
gardiner. De var i knall oransj... :fnise:  Det er jo morsom farge, men jeg får takke nei.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...