FruN Skrevet 24. april 2017 #21021 Skrevet 24. april 2017 17 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: ...og jeg er redd for at jeg må anbefale dere en ny og velsmakende kakesmule-iskrem. *Veldig god! Ååå, husker den Royal-isen(?) med blåbærpai Så denne må smakes! 2
Rumle Skrevet 24. april 2017 #21022 Skrevet 24. april 2017 På 23.4.2017 den 17.12, Mynona skrev: /// @Rumle - du bruker pinterest gjør du ikke? Hvordan gjør jeg så jeg ikke får sånne varsler hele tiden? Jeg får sånne "du ommer til å digge disse 12 pin-ett - eller - annet" og "noen har lagret din pin" hele tiden. Veldig irriterende. Jeg bryr meg da ikke om andre lagrer mine pins, for jeg har jo selv funnet de på pinterest. /// Jo, jeg bruker det! Men, naa ble jeg litt usikker. Faar ikke logget inn der om dagen saa kan dessverre ikke sjekke, men husker ikke at dette er noe som har plaget meg veldig i alle fall. Kommer ikke de varslene bare i en slik boks paa siden_ Som man kan kikke paa om man vil_ På 22.4.2017 den 22.44, Hoppetaujenta skrev: @Rumle: Danskene har også en som ligner veldig på "Cole"...i Affaire. Sett på makan. Ordet er vårt til evig tid og det varer ikke så lenge nu til dags syns jeg. saa morsomt! På 21.4.2017 den 20.12, Hoppetaujenta skrev: Er det en slik suksessterte kanskje? Jeg er ikke bevandret i alt det som hobbybakere vet å diske opp med til fest og slabberas, men jeg har smakt den over noen år av mitt liv hvor jeg kjente sånne flinke husmødre. / Ja, jeg tenkte just på det nå. Klokka er for lengst åtte og det er sol oppe ennå. Det går opp for meg litt i rykk og napp, fordi det har vært veldig mye gråværsdager. Mhmm suksesskake eller gul kake, kaller jeg den, en av mine absolutte favoritter! 7 timer siden, Aldrisur skrev: Jamen se på datoen for innlegget hennes da Hoppe. Det ligger så mye historie i denne dagboka. Guuu saa morsomt, jeg leste det du siterte tidligere og tenkte at det har jeg da jammen hoert foer! Saa goey med dagbokhistorie! 2
Rumle Skrevet 24. april 2017 #21023 Skrevet 24. april 2017 3 minutter siden, FruN skrev: Ååå, husker den Royal-isen(?) med blåbærpai Så denne må smakes! Skulle akkurat til aa skrive det samme! Den isen var helt konge! 3
Rumle Skrevet 24. april 2017 #21024 Skrevet 24. april 2017 10 minutter siden, Aldrisur skrev: Og jeg er redd for å måtte innrømme at etter Hoppe sin reklame for Olivèrosmør, så løp jeg rett til butikken og kjøpte det. Når det gjelder iskrem er jeg alltid åpen for å smake på nye lekkerbiskener, men Aldrisur hjertet banker hardest for KROKANIIIIIIIIS. (Funnet opp på 1800-tallet eller deromkring) Var den god_! Og har han laget hjemmelaget krokanis noengang_ Han har vel det, tenker jeg 2
Rumle Skrevet 24. april 2017 #21025 Skrevet 24. april 2017 Haaper dere forstaar at _ betyr sp;rsmaaltegn_ 2
Aldrisur Skrevet 24. april 2017 Forfatter #21026 Skrevet 24. april 2017 4 minutter siden, Rumle skrev: Var den god_! Og har han laget hjemmelaget krokanis noengang_ Han har vel det, tenker jeg Ikke noe hjemmelaget krokanis enda, men bringebær-, jordbær-, sjokolade-, vaniljeis og mangosorbet har han laget. 3 minutter siden, Rumle skrev: Haaper dere forstaar at _ betyr sp;rsmaaltegn_ Vi forstår alt Rumle, bare skriv i vei. Og veldig koselig å se deg i dag. 2
Rumle Skrevet 24. april 2017 #21027 Skrevet 24. april 2017 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Ikke noe hjemmelaget krokanis enda, men bringebær-, jordbær-, sjokolade-, vaniljeis og mangosorbet har han laget. Vi forstår alt Rumle, bare skriv i vei. Og veldig koselig å se deg i dag. 2
Rumle Skrevet 24. april 2017 #21029 Skrevet 24. april 2017 Saa goey at hele storfamilien Adrisur skal paa sommerferie sammen! 2
Aldrisur Skrevet 24. april 2017 Forfatter #21030 Skrevet 24. april 2017 3 minutter siden, Rumle skrev: Saa goey at hele storfamilien Adrisur skal paa sommerferie sammen! Ja ikke sant? Vi gleder oss alle sammen. Har leid et digert hus med stort svømmebasseng og det hele. 2
Rumle Skrevet 24. april 2017 #21031 Skrevet 24. april 2017 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Ja ikke sant? Vi gleder oss alle sammen. Har leid et digert hus med stort svømmebasseng og det hele. Hoeres helt perfekt ut 2
Severus Skrevet 24. april 2017 #21032 Skrevet 24. april 2017 Jeg hadde mareritt i natt, jeg drømte at jeg var nazist
Mynona Skrevet 24. april 2017 #21033 Skrevet 24. april 2017 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: ...og jeg er redd for at jeg må anbefale dere en ny og velsmakende kakesmule-iskrem. *Veldig god! Guri! Jeg leste jo om de nye Døla-isene. Men hadde jo helt glemt de bort. Hvor får man tak i den der? Den ser jo himmelsk ut. Hvordan er blåbærpaien oppi der? Biter? Eller er det blåbærsaus? 46 minutter siden, Rumle skrev: Haaper dere forstaar at _ betyr sp;rsmaaltegn_ Det ser ut som du har fått på engelsk tastatur? For der er nemlig semikolon der hvor vi har ø. Tastaturet på jobbem drev å bytta mellom norsk og engelsk hele tiden før. Det har det slutta med av en eller annen grunn. Hvis du prøver å trykke på ALT+SHIFT (begge to på venstre side av tastaturet) - skifter det tilbake da så du får æøå? 1
Lille Lerke Skrevet 24. april 2017 #21034 Skrevet 24. april 2017 (endret) . Endret 22. juli 2017 av Lille Lerke 4
Hoppetaujenta Skrevet 24. april 2017 #21035 Skrevet 24. april 2017 (endret) 2 timer siden, Aldrisur skrev: Og jeg er redd for å måtte innrømme at etter Hoppe sin reklame for Olivèrosmør, så løp jeg rett til butikken og kjøpte det. Hva syns du da? Det er viktig å bare smake på smør og brød først. Ikke slå smaken ihjel med syltetøy aller først. Jeg er fremdeles veldig fornøyd med det. 2 timer siden, FruN skrev: Ååå, husker den Royal-isen(?) med blåbærpai Så denne må smakes! Syns du skal det ja. Tror det blir en opptur, men dere som smaker får komme med tilbakemeldinger etterhvert. 2 timer siden, Rumle skrev: Haaper dere forstaar at _ betyr sp;rsmaaltegn_ Vi forstår alt, du exotiske og ganske nusselige. 1 time siden, Aldrisur skrev: Har leid et digert hus med stort svømmebasseng og det hele. Pass på å få med en ekstra tånegllakkør også. Sånt er viktig på ferie! 1 time siden, Mynona skrev: Guri! Jeg leste jo om de nye Døla-isene. Men hadde jo helt glemt de bort. Hvor får man tak i den der? Den ser jo himmelsk ut. Hvordan er blåbærpaien oppi der? Biter? Eller er det blåbærsaus? Jeg syns at den var som på bildet faktisk. 54 minutter siden, Lille Lerke skrev: Flyr ut på isjakt i morgen. Hvilken butikk? Hvilken terningskast får den hos @Hoppetaujenta sitter hun og kvalitetstester hele boksen nå? REMA1000 I tillegg var det med vanilje og....den jeg skal forsøke til helga. Gleder meg STORT! Likte den veldig godt Lerke. Endret 24. april 2017 av Hoppetaujenta
Mynona Skrevet 24. april 2017 #21036 Skrevet 24. april 2017 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Pass på å få med en ekstra tånegllakkør også. Sånt er viktig på ferie! Nå synes jeg du skrev tånegl Likør! 1
Hoppetaujenta Skrevet 24. april 2017 #21037 Skrevet 24. april 2017 Det er sikkert eksotisk og gørrgodt der Aldri skal i sommer. 1
Lille Lerke Skrevet 24. april 2017 #21038 Skrevet 24. april 2017 (endret) . Endret 22. juli 2017 av Lille Lerke 5
Mynona Skrevet 24. april 2017 #21039 Skrevet 24. april 2017 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Det er sikkert eksotisk og gørrgodt der Aldri skal i sommer. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå