Aldrisur Skrevet 24. april 2017 Forfatter #21001 Skrevet 24. april 2017 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Var da så helt sikker på at Mynona hadde funnet seg sin utvalgte jeg. Pascal-kake høres direkte vidunderlig ut. Jamen se på datoen for innlegget hennes da Hoppe. Det ligger så mye historie i denne dagboka. 2
Hoppetaujenta Skrevet 24. april 2017 #21002 Skrevet 24. april 2017 Å. Jeg så ikke den jeg vettu. Kaketiden nærmer seg med andre ord... 1
Aldrisur Skrevet 24. april 2017 Forfatter #21003 Skrevet 24. april 2017 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Å. Jeg så ikke den jeg vettu. Kaketiden nærmer seg med andre ord... 1
Hoppetaujenta Skrevet 24. april 2017 #21004 Skrevet 24. april 2017 Ja, jeg husker jo "tilbake i tid" da det hendte vidunderlige ting før, under og etter i My`s liv. Tenk at ting bare går hen og klaffer på det viset... Hyggelig at det er noen som er heldige. 1
Aldrisur Skrevet 24. april 2017 Forfatter #21005 Skrevet 24. april 2017 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Ja, jeg husker jo "tilbake i tid" da det hendte vidunderlige ting før, under og etter i My`s liv. Tenk at ting bare går hen og klaffer på det viset... Hyggelig at det er noen som er heldige. Det er så koselig atte. Jeg har bladd noen sider bakover i ballongen i dag og mimret og kost meg. Fikk akutt reiselyst igjen, så nå sitter herrAldri og surfer på nett for å finne en bra høsttur. Sommerferien er i boks allerede. 1
Hoppetaujenta Skrevet 24. april 2017 #21006 Skrevet 24. april 2017 Bra! Jeg husker også diverse fortellinger på strandtur, helsestell og kveldsmat og "snurrepipperier" ala eksentriske medreisende o.s.v. Jeg sier ikke noe mere. 1
Mynona Skrevet 24. april 2017 #21007 Skrevet 24. april 2017 5 timer siden, FruN skrev: Det var bra du ikke falt for fristelsen å plante ute i går! 56 minutter siden, Aldrisur skrev: Hils mora di' fra meg! Hshaha Den ble skrevet et halvt år før Paul dukket opp ser jeg. 9 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Ja, jeg husker jo "tilbake i tid" da det hendte vidunderlige ting før, under og etter i My`s liv. Tenk at ting bare går hen og klaffer på det viset... Hyggelig at det er noen som er heldige. Takk 3 minutter siden, Aldrisur skrev: Det er så koselig atte. Jeg har bladd noen sider bakover i ballongen i dag og mimret og kost meg. Fikk akutt reiselyst igjen, så nå sitter herrAldri og surfer på nett for å finne en bra høsttur. Sommerferien er i boks allerede. Hvor skal dere? Og hvor vil dere til høsten? 1
Aldrisur Skrevet 24. april 2017 Forfatter #21009 Skrevet 24. april 2017 Akkurat nå, Mynona skrev: Det var bra du ikke falt for fristelsen å plante ute i går! Hshaha Den ble skrevet et halvt år før Paul dukket opp ser jeg. Takk Hvor skal dere? Og hvor vil dere til høsten? Nettopp, fant de når jeg bladde meg tilbake. Til sommeren blir det Kreta med heeeele den Aldrisurske familien (så da slipper jeg å savne dem) og til høsten blir det stedet/landet som du og jeg deler på å feriere i. 2
Aldrisur Skrevet 24. april 2017 Forfatter #21010 Skrevet 24. april 2017 2 minutter siden, Frøkensina skrev: Some times it snows in April Prince. Bra for allergien når det snør i april. 2
Frøkensina Skrevet 24. april 2017 #21011 Skrevet 24. april 2017 4 minutter siden, Aldrisur skrev: Prince. Bra for allergien når det snør i april. Ja det er det. Er ikke svimmel idag Men ble litt trist, det snødde i Minneapolis den dagen han døde for et år siden også. 2
Aldrisur Skrevet 24. april 2017 Forfatter #21012 Skrevet 24. april 2017 (endret) 5 minutter siden, Frøkensina skrev: Ja det er det. Er ikke svimmel idag Men ble litt trist, det snødde i Minneapolis den dagen han døde for et år siden også. Gjorde det. Har bare vært på èn konsert med ham, men han satte store fotavtrykk etter seg den lille karen. Endret 24. april 2017 av Aldrisur ....etter seg, ikke etter deg. 2
Frøkensina Skrevet 24. april 2017 #21013 Skrevet 24. april 2017 13 minutter siden, Aldrisur skrev: Gjorde det. Har bare vært på èn konsert med ham, men han satte store fotavtrykk etter seg den lille karen. Skulle gjerne ha vært det jeg og, fint du har så fine minner 2
Mynona Skrevet 24. april 2017 #21014 Skrevet 24. april 2017 34 minutter siden, Aldrisur skrev: Nettopp, fant de når jeg bladde meg tilbake. Til sommeren blir det Kreta med heeeele den Aldrisurske familien (så da slipper jeg å savne dem) og til høsten blir det stedet/landet som du og jeg deler på å feriere i. Så deilig!! 2
Fantastica Skrevet 24. april 2017 #21015 Skrevet 24. april 2017 Så artig at du tok med Prince sin sang, jeg skal til Minneapolis og se First Nation der han spilte inn Purple Rain. Gleder meg! Og gjett da, Egmont og Kvinneguiden har hatt skrivekonkurranse og jeg er trukket ut som en av finalistene... *ulp* Håper dere har det bra alle sammen! 2
Hoppetaujenta Skrevet 24. april 2017 #21016 Skrevet 24. april 2017 Har du blitt til Finalistastica?!? Dette blir mere og mere spennende jo! 1
Aldrisur Skrevet 24. april 2017 Forfatter #21017 Skrevet 24. april 2017 2 timer siden, Fantastica skrev: Så artig at du tok med Prince sin sang, jeg skal til Minneapolis og se First Nation der han spilte inn Purple Rain. Gleder meg! Og gjett da, Egmont og Kvinneguiden har hatt skrivekonkurranse og jeg er trukket ut som en av finalistene... *ulp* Håper dere har det bra alle sammen! Heier på deg Fantastica! 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: Har du blitt til Finalistastica?!? Dette blir mere og mere spennende jo! @Hoppetaujenta nå har ørnemamma klekket ut ørnebarn! 1
Severus Skrevet 24. april 2017 #21018 Skrevet 24. april 2017 Jeg er redd for den ytre høyre siden, jeg er mer redd for de enn jeg er muslimer. 1
Hoppetaujenta Skrevet 24. april 2017 #21019 Skrevet 24. april 2017 ...og jeg er redd for at jeg må anbefale dere en ny og velsmakende kakesmule-iskrem. *Veldig god! 2
Aldrisur Skrevet 24. april 2017 Forfatter #21020 Skrevet 24. april 2017 Og jeg er redd for å måtte innrømme at etter Hoppe sin reklame for Olivèrosmør, så løp jeg rett til butikken og kjøpte det. Når det gjelder iskrem er jeg alltid åpen for å smake på nye lekkerbiskener, men Aldrisur hjertet banker hardest for KROKANIIIIIIIIS. (Funnet opp på 1800-tallet eller deromkring) 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå