Severus Skrevet 4. april 2014 #2081 Skrevet 4. april 2014 Jesus Kristiansen altså, det kjennes ut som ræva mi er knust. 1
Aldrisur Skrevet 4. april 2014 Forfatter #2082 Skrevet 4. april 2014 Tusen takk for alle fine ønsker om en god helg! God helg til dere også, ha en fin lørdagskveld og her er en diger knuseklem fra meg til alle sammen! I kveld er det barnevakt (barnet har lagt seg nå) og venter kaffebesøk av gode naboer som gjelder. . Håper rumpa di blir bra snart Vex!
Hoppetaujenta Skrevet 4. april 2014 #2083 Skrevet 4. april 2014 Oijj.....du er raus med den blottingen der altså.
Gjest Inggolf Skrevet 4. april 2014 #2084 Skrevet 4. april 2014 Jeg ELSKER alle disse smilyssene som du poster Aldri, de passer så godt inn 1
Hoppetaujenta Skrevet 4. april 2014 #2085 Skrevet 4. april 2014 Meg liker også masse morsomme smil. 1
Hoppetaujenta Skrevet 4. april 2014 #2087 Skrevet 4. april 2014 Og meg har nå kokt ferdig egg som skal spises i morgen. Hva har du/dere spist for noe godt i kveld da? Og hva står på menyen i morgen? 1
Aldrisur Skrevet 4. april 2014 Forfatter #2088 Skrevet 4. april 2014 Til middag: Fiskeboller i hvit saus, kokte poteter og revne gulrøtter! Til kvelds: Iskrem i kjeks og iskrem på tallerken! I morgen tidlig: Speilegg og polarbrød med makrell i tomat. Lørdagsmiddag: Kjøttdeig med tomatsaus og tagliatelle. Vi har barnemat denne helgen vet du. 1
Hoppetaujenta Skrevet 4. april 2014 #2089 Skrevet 4. april 2014 De to første der hørtes fristende ut her jeg sitter. Burde hatt litt nattmat, men skal forsøke å besinne meg til i morgen...og komme meg i seng snart. 1
Aldrisur Skrevet 4. april 2014 Forfatter #2090 Skrevet 4. april 2014 Jeg må også pelle meg i seng, hvis ikke får jeg et lite he....e i morgen tidlig. Fireåringer sover ikke lenge om morgenen. Natta! 1
Hoppetaujenta Skrevet 4. april 2014 #2091 Skrevet 4. april 2014 Natta Aldri. Søte drømmer tvers igjennom en fredelig natt!
Hoppetaujenta Skrevet 4. april 2014 #2093 Skrevet 4. april 2014 Ja jeg logger av klokka ett...har jeg bestemt.
Aldrisur Skrevet 5. april 2014 Forfatter #2094 Skrevet 5. april 2014 Fiiiiin lørdag alle sammen! Her sov vi helt til klokken syv i dag! Frokosten er fortært og etterpå skal vi ut på lørdagsgodterijakt. 1
Hoppetaujenta Skrevet 5. april 2014 #2095 Skrevet 5. april 2014 Jeg skal brygge kaffe og spise frokost straks. Ha en nydelig dag på jakt! 1
Gjest Inggolf Skrevet 5. april 2014 #2096 Skrevet 5. april 2014 Du er så heldig som har en liten venn på overnatting, Aldri. Det er noe jeg gleder meg skikkelig til å ha! ..Hvor gamle pleier disse småtrollene å være når de starter å sove borte? (Vet jo at det ikke finnes noen fasitsvar, men jeg trenger et ca-tall så jeg slipper å vente meg ihjel fra allerede nå ) 1
Gjest Tekola Skrevet 5. april 2014 #2097 Skrevet 5. april 2014 Er det ikke en 15-16 år, da, Noz? Neida! Er jo avhengig av barnet og foreldrene, men når de er en 2-3 burde det væffal være mulig? Vesla var hos mormoren sin fredag-søndag da jeg var i Oslo uten problemer
Aldrisur Skrevet 5. april 2014 Forfatter #2098 Skrevet 5. april 2014 Jeg skal brygge kaffe og spise frokost straks. Ha en nydelig dag på jakt! Taaaaaaakk! Du skal vel på sjokoladejakt i dag? Du er så heldig som har en liten venn på overnatting, Aldri. Det er noe jeg gleder meg skikkelig til å ha! ..Hvor gamle pleier disse småtrollene å være når de starter å sove borte? (Vet jo at det ikke finnes noen fasitsvar, men jeg trenger et ca-tall så jeg slipper å vente meg ihjel fra allerede nå ) Ja, jeg er veldig heldig Noz. Og fordi jeg har to, så blir det faktisk ganske ofte overnattinger også. Jeg er enig med Tekola, det kommer an på hvordan foreldre føler for å gi ansvaret for barnet til andre. Her i huset har vi hatt dem siden de var små babyer. Amming var ingen hindring, det ble pumpet og ordnet etter alle kunstens regler. Fordelen med å begynne tidlig er vel at barna blir vant med å overnatte borte, det har i hvet fall aldir hendt at de har sutret etter foreldrene sine, eller vært lei seg når de har gått fra dem. Men alt er så individuelt. Man får gjøre det som passer til hver i sær sin familie. Jeg er så takknemlig for at de bruker meg (oss) som barnepassere. Er det ikke en 15-16 år, da, Noz? Neida! Er jo avhengig av barnet og foreldrene, men når de er en 2-3 burde det væffal være mulig? Vesla var hos mormoren sin fredag-søndag da jeg var i Oslo uten problemer Ha-ha! Det fikk meg til å tenke på hvor fort disse små blir store. Plutselig er det hormonoverdose, kviser og tåfis. Hver alder sin sjarm.
Aldrisur Skrevet 5. april 2014 Forfatter #2100 Skrevet 5. april 2014 Ha en fin lørdag Aldri! Det må du også ha My!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå