Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, Aldrisur skrev:

Hør her: Jeg kjøpte to store grå leirpotter - veldig fine, og to ganske små skåler som pottene kan stå på. Sjekket prisen på pottene og synes den var grei 86 kroner for begge. Sjekket ikke de små skålene, for tenkte pytt pytt, de koster vel en tier.

De kostet akkurat det samme som pottene! Makan til frekkheter. :raven:86 kroner for to små skåler.  

Irriterende :jepp: Nesten ingen som selger skåler lenger, det  synes jeg er hakket verre! Men om leirpottene var store så ble det vel ikke så verst til sammen likevel. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Irriterende :jepp: Nesten ingen som selger skåler lenger, det  synes jeg er hakket verre! Men om leirpottene var store så ble det vel ikke så verst til sammen likevel. 

Du har et poeng der Frøkensina. :laugh:

Jeg var på det nye plantesenteret på Langhus i nærheten av Ski. De er ikke kjent for å være spesielt billige, men de har veldig fine planter der. Og godt utvalg i potter og (skåler.) Skååål! :skaal:

Neida, jeg bare tulla. Kaffe? :kaffekopp:

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Du har et poeng der Frøkensina. :laugh:

Jeg var på det nye plantesenteret på Langhus i nærheten av Ski. De er ikke kjent for å være spesielt billige, men de har veldig fine planter der. Og godt utvalg i potter og (skåler.) Skååål! :skaal:

Neida, jeg bare tulla. Kaffe? :kaffekopp:

Kaaaaaffe takk :daane:

Det har jeg ikke hørt om før -nytt plantesenter sa du? :hoppendeglad::ler: 

Er veldig fornøyd med de små urtene jeg kjøpte; jorbærmynte (helt fantastisk!), eplemynte og en cola -artemisia! Og en kjempeverbena som ikke er kjempestor enda. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Frøkensina skrev:

Kaaaaaffe takk :daane:

Det har jeg ikke hørt om før -nytt plantesenter sa du? :hoppendeglad::ler: 

Er veldig fornøyd med de små urtene jeg kjøpte; jorbærmynte (helt fantastisk!), eplemynte og en cola -artemisia! Og en kjempeverbena som ikke er kjempestor enda. 

Urter er fantastisk! Jeg gleder meg til å kunne sette de ut. :hoppe:Har aldri hørt om colaartemisial. Har det noe med cola å gjøre? Coca Cola-smak lissom? 

Nytt og nytt, de har bygget om og utvidet voldsomt. Tidligere synes det knapt nok fra veien, men nå har de fått mye mer plass, så regner med at utvalget blir deretter utover våren og sommeren,

Hvis du kjører ut til Kolbotn, og fortsetter den "gamle" veien ut til Ski, så ligger det på høyre hånd ca. 500-800  meter før du kommer til Ski. 

• Liker 1
Skrevet

coca cola-mint? :klo:

Skrevet

Jeg har sittet å sett på Tangeruddampen, jeg vil også på seiltur å oppleve det de gjør:cry3:

Skrevet
1 minutt siden, Severus skrev:

Jeg har sittet å sett på Tangeruddampen, jeg vil også på seiltur å oppleve det de gjør:cry3:

Hvor går den? :)

Skrevet

Hvor går den? :)

På nett TV 

Skrevet
2 minutter siden, Severus skrev:

På nett TV 

Å jaaaa, nå gikk det et lys opp fpr meg. :laugh:

Skrevet

BT er jo til og med mer sta enn meg

• Liker 1
Skrevet
40 minutter siden, Severus skrev:

BT er jo til og med mer sta enn meg

Det kan være, men han er i nok ti ganger mer bortskjemt enn deg. :Nikke:

Skrevet

Det kan være, men han er i nok ti ganger mer bortskjemt enn deg. :Nikke:

Hva vet du om at jeg ikke er bortskjemt?

Skrevet
Akkurat nå, Severus skrev:

Hva vet du om at jeg ikke er bortskjemt?

Synes ikke det virker sånn og har jo "kjent" deg noen år nå

Men gidder ikke krangle på det - for sikker kan jeg jo ikke være. :)

Skrevet

Synes ikke det virker sånn og har jo "kjent" deg noen år nå

Men gidder ikke krangle på det - for sikker kan jeg jo ikke være. :)

Jeg er langt fra bortskjemt, ingen tar meg med på ferie eller på seiltur.

Skrevet
Akkurat nå, Severus skrev:

Jeg er langt fra bortskjemt, ingen tar meg med på ferie eller på seiltur.

Nettopp. :5:

Skrevet

Ser det ut som jeg har råd til eller lyst til å dra på ferie alene, den jobben jeg har nå betaler meg 68 kr i timen. Det er bedre enn ingenting iallefall.

Skrevet

Ser det ut som jeg har råd til eller lyst til å dra på ferie alene, den jobben jeg har nå betaler meg 68 kr i timen. Det er bedre enn ingenting iallefall.

Bedre enn ingenting, men du får vel noe annet ved siden av? 

Skrevet
Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Bedre enn ingenting, men du får vel noe annet ved siden av? 

Jeg er lei av å produsere for luselønn, jeg produserer f.eks 20 objekter men får bare betalt for 4. Resten går i lomma på ledelsen. Det er typisk borgerskap og utnyttelse av proletar arbeidskraft.

Skrevet

Jeg er lei av å produsere for luselønn, jeg produserer f.eks 20 objekter men får bare betalt for 4. Resten går i lomma på ledelsen. Det er typisk borgerskap og utnyttelse av proletar arbeidskraft.

Okei. :blomst:

Skrevet (endret)
1 time siden, Aldrisur skrev:

Urter er fantastisk! Jeg gleder meg til å kunne sette de ut. :hoppe:Har aldri hørt om colaartemisial. Har det noe med cola å gjøre? Coca Cola-smak lissom? 

Nytt og nytt, de har bygget om og utvidet voldsomt. Tidligere synes det knapt nok fra veien, men nå har de fått mye mer plass, så regner med at utvalget blir deretter utover våren og sommeren,

Hvis du kjører ut til Kolbotn, og fortsetter den "gamle" veien ut til Ski, så ligger det på høyre hånd ca. 500-800  meter før du kommer til Ski. 

Takk for opplysningen, jeg er ikke så kjent der så burde nok spare på dette :ler: Gleder meg til jeg kan flytte planter ut nå ja :Nikke: Tør ikke før det ikke skal bli noen kuldegrader, kjøpte også hageorkidéer for første gang og vil ikke miste de. 

1 time siden, Mynona skrev:

coca cola-mint? :klo:

De hadde flere urter jeg aldri har smakt og noen jeg såvidt har hørt om. Nei, den som lukter cola av bladene er ikke en mynte,  det er en type artimisia og har flikete blader. Jordbærmynten lukter/smaker veldig godt, men var litt sart sa de. De hadde ananasmynte, sjokolademynte, grapefruktmynte, appelsinmynte, eplemynte og  jordbærmynte. Og litt fler :ler: 

Endret av Frøkensina

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...