Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

ballett.gif.759be1bceac2536690066a249b510f3f.gif...hun tar nok etter sin mor her i fremtidsbildet. :fnise: 

:nori:

:jepp:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hørte rykter om snø. Den er ikke velkommen nå! Men jeg tror jeg var inne da den kom. Så ikke noe til den hvertfall. Bare sol i sikte. 

Det var litt av noen hoppende spagater den lillejenta der tok :sjokkert: 

• Liker 1
Skrevet

Jaaa, straks storemor! :rodmer: Hihi, ballerina i stua, det blir det plutselig, ja :ler: Ho har gått og gått som bare det i hele ettermiddag :rodmer: 

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Lille Lerke
  • Liker 4
Skrevet

Da har jeg fått haget meg på messe i dag :strix: Hjelpes så stresset man blir der da, får ha bedre tid neste gang. Mange blir jo helt sprø på slutten når utstillingen selges og andre sluttilbud setter inn. 

Gratulerer med lillemor FruN, snart løper hun nok overalt :mynona: 

:kaffekopp: 

• Liker 1
Skrevet

Nå er sommerferie bestemt, og nesten bestilt! :hoppe:  Endelig noe å glede meg til! Altså.. Jeg har mye å glede meg til fremover, men endelig en reise å glede meg til! :ler: 

• Liker 1
Skrevet

Hvor ble det da? 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Frøkensina skrev:

Hvor ble det da? 

Roadtrip! Vi flyt til Kroatia og leier bil der, så skal vi kjøre til Montenegro og Bosnia. Også skal vi avslutte i Tyrkia :jepp: Tror vi får oppleve masse nytt og masse fin natur og kultur. Forhåpentligvis lager de god mat der også! 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Mynona skrev:

Roadtrip! Vi flyt til Kroatia og leier bil der, så skal vi kjøre til Montenegro og Bosnia. Også skal vi avslutte i Tyrkia :jepp: Tror vi får oppleve masse nytt og masse fin natur og kultur. Forhåpentligvis lager de god mat der også! 

:rodmer: Så herlig! 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, FruN skrev:

Jaaa, straks storemor! :rodmer: Hihi, ballerina i stua, det blir det plutselig, ja :ler: Ho har gått og gått som bare det i hele ettermiddag :rodmer: 

:ninuskapus: Tenk så mye hun skal lære seg da, lille tøtta. :rodmer:

25 minutter siden, Lille Lerke skrev:

Krype godt ned i hjemmet sitt i kengurulomma til Hoppetaujenta. Ta en beroligende støyt av Lommelerka til Hoppetaujenta. 

Sånne små føtter blir merkelig nok aldri utgåtte. De bare går og går på oppdagelsesferd for fingre og øyne. Snart klatrer hun vel og? 

Ikke for mange støyt nå da Lerke, husk det er hverdag i morgen! :ohmy:

4 minutter siden, Frøkensina skrev:

Da har jeg fått haget meg på messe i dag :strix: Hjelpes så stresset man blir der da, får ha bedre tid neste gang. Mange blir jo helt sprø på slutten når utstillingen selges og andre sluttilbud setter inn. 

Gratulerer med lillemor FruN, snart løper hun nok overalt :mynona: 

:kaffekopp: 

Ja alltid masse hysterisk stressede mennesker på disse messene synes jeg. Eller, noen ganger er de på REMA 100 også. Ja, faktisk er de over alt noen ganger. :bond: 

3 minutter siden, Mynona skrev:

Nå er sommerferie bestemt, og nesten bestilt! :hoppe:  Endelig noe å glede meg til! Altså.. Jeg har mye å glede meg til fremover, men endelig en reise å glede meg til! :ler: 

Så spennende My! :hoppe:Litt for spennende for meg, men du er jo ung og kan løpe fort om det gjelder. :tommelsmil:

• Liker 1
Skrevet

Jeg kunne tenkt meg å se Split i Kroatia og mye forskjellig i Tyrkia.

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, Frøkensina skrev:

:rodmer: Så herlig! 

Jaaa. Gleder meg! Har vært i Kroatia før, og det var veldig fint der. Minnet om en krysning av Italia og Hellas egentlig. 

2 minutter siden, Aldrisur skrev:

:ninuskapus: Tenk så mye hun skal lære seg da, lille tøtta. :rodmer:

Ikke for mange støyt nå da Lerke, husk det er hverdag i morgen! :ohmy:

Ja alltid masse hysterisk stressede mennesker på disse messene synes jeg. Eller, noen ganger er de på REMA 100 også. Ja, faktisk er de over alt noen ganger. :bond: 

Så spennende My! :hoppe:Litt for spennende for meg, men du er jo ung og kan løpe fort om det gjelder. :tommelsmil:

Ja, de menneskene er OFTE på Oslo City på lørdager. Jeg blir mannevond der på lørdager. Eller før jul. Unngår det, men et par ganger har jeg måttet. 

Jeg løper fort hvis jeg må :ler:  Jeg må kjøre hele tiden da. Gruker meg til det, for jeg har ikke kjørt utenfor skandinavia før. Hun venninna mi kommer fra et land som kjører på feil side av veien, så hun får være kartleser. 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Mynona skrev:

Jaaa. Gleder meg! Har vært i Kroatia før, og det var veldig fint der. Minnet om en krysning av Italia og Hellas egentlig. 

Ja, de menneskene er OFTE på Oslo City på lørdager. Jeg blir mannevond der på lørdager. Eller før jul. Unngår det, men et par ganger har jeg måttet. 

Jeg løper fort hvis jeg må :ler:  Jeg må kjøre hele tiden da. Gruker meg til det, for jeg har ikke kjørt utenfor skandinavia før. Hun venninna mi kommer fra et land som kjører på feil side av veien, så hun får være kartleser. 

Tror ikke veiene er spesielt dårligere enn her hjemme, men nå har ikke jeg kjørt i Kroatia før da. Det går sikkert fint My. Du tar vel med en GPS. 

• Liker 1
Skrevet

Tror mange får en eller annen messepsykose, virker hvertfall sånn :ler: Jeg har kommet hjem med litt forskjellig jeg også, men ikke noen svære trær røsket opp av utstillingen eller (stygge :sjokkert: ) potter på 50 kg stykk. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Aldrisur skrev:

Tror ikke veiene er spesielt dårligere enn her hjemme, men nå har ikke jeg kjørt i Kroatia før da. Det går sikkert fint My. Du tar vel med en GPS. 

Nei, vi er jo ikke kjent for å ha så gode veier her i Norge uansett. Jeg kjører jo bare 3-4 ganger i året nå da, så jeg er ikke så vant med å kjøre lenger nå som jeg ikke har bil. Men det kommer jeg meg jo fort inn i. GPS er et must. Og gammeldags papirkart. For da ser man hva som er rundt veien man kjører på og. Så man kan ta en sidevei for å finne en liten landsby på veien f.eks. :jepp: 

Akkurat nå, Frøkensina skrev:

Tror mange får en eller annen messepsykose, virker hvertfall sånn :ler: Jeg har kommet hjem med litt forskjellig jeg også, men ikke noen svære trær røsket opp av utstillingen eller (stygge :sjokkert: ) potter på 50 kg stykk. 

En i familien min har vært utstiller der. Så jeg kan tenket meg jeg hører historier om messepsykosen til helga når jeg treffer de :fnise: 

50kg potter? Er det nødvendig da?  

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Lille Lerke
  • Liker 4
Skrevet

Hør her: Jeg kjøpte to store grå leirpotter - veldig fine, og to ganske små skåler som pottene kan stå på. Sjekket prisen på pottene og synes den var grei 86 kroner for begge. Sjekket ikke de små skålene, for tenkte pytt pytt, de koster vel en tier.

De kostet akkurat det samme som pottene! Makan til frekkheter. :raven:86 kroner for to små skåler.  

• Liker 1
Skrevet

Kroatia har jeg lyst til å dra til :jepp: Har skrevet eksamensoppgave om det romerske palasset i Split en gang, og så har jeg vært i Thessaloniki i Hellas. Split og Thessaloniki var hovedsetene en gang for romerriket da det var delt i to. 

3 minutter siden, Mynona skrev:

Nei, vi er jo ikke kjent for å ha så gode veier her i Norge uansett. Jeg kjører jo bare 3-4 ganger i året nå da, så jeg er ikke så vant med å kjøre lenger nå som jeg ikke har bil. Men det kommer jeg meg jo fort inn i. GPS er et must. Og gammeldags papirkart. For da ser man hva som er rundt veien man kjører på og. Så man kan ta en sidevei for å finne en liten landsby på veien f.eks. :jepp: 

En i familien min har vært utstiller der. Så jeg kan tenket meg jeg hører historier om messepsykosen til helga når jeg treffer de :fnise: 

50kg potter? Er det nødvendig da?  

Det var lurt å ta med papirkart.  Ja du får høre om noen så når utstillingen ble annonsert til salgs :ler: 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Lille Lerke skrev:

Ingen fare. LommeLerka til Hoppetaujenta er liten. Fordøyelsen min er ca. sånn at jeg tåler en halv dråpe. Lerker er jo ganske små. :fnise: 

Nå synes jeg meterologene snart kan komme med bedre vær, altså. Står og prater om glatte veier :raven:

Det synes jeg også. Har så lyst på varme nå! :duskedame:

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Aldrisur skrev:

Hør her: Jeg kjøpte to store grå leirpotter - veldig fine, og to ganske små skåler som pottene kan stå på. Sjekket prisen på pottene og synes den var grei 86 kroner for begge. Sjekket ikke de små skålene, for tenkte pytt pytt, de koster vel en tier.

De kostet akkurat det samme som pottene! Makan til frekkheter. :raven:86 kroner for to små skåler.  

Oiii!!! Det var frekk prising! 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...