Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bra du kler deg godt, veldig kaldt å stå ute lenge nå. God tur! :hug: 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mulig jeg sutrer ekstra fordi bjørka har startet i dag, det påvirker ofte humøret og er nok opphavet til den rare søvnen og dermed migrenen :rolleyes: Skal se hvordan dagen blir etter medisiner, er vel fortsatt litt håp. 

• Liker 1
Skrevet

Bjørka har fått museører her ganske plutselig.  Da er det ingen vei tilbake! :biggrin: 

• Liker 1
Skrevet

Motorsag til folket :opplyser: Den er min erkefiende nå :trampe:

• Liker 1
Skrevet

For dem som vil følge mere live-sendinger: her klekkes det straks ørnebarn! :rodmer: 

• Liker 1
Skrevet

Hvor er folket i dag da...og i går? :klo:  Jaja, jeg får lufte og vanne blomster og ordne litt til de kommer tilbake.
nUeODUZ_dZTz5Fgs375bEwOB6hk42QB-MTKime_J

• Liker 1
Skrevet

Mmmmmm, nam nam her jo - takkk Hoppis! Godtesnop til folket!! :nordvesta:

ballonger.thumb.jpg.0460d8ab9986a8bb893b8f8c625496e0.jpg

Legger ved et bilde av høstlandskap så Frøkensina skal slippe den vemmelige vårbjørka. :troest:

Hvis noen lurte på om vi vant eller tapte i går?... så vant vi to og tapte en kamp. :sjarmor:

I dag skal jeg på plantesenter - straks nå. grouphugg.gif.391a83ab0f253cbf25f5cb5f26022231.gif

• Liker 1
Skrevet

God og inspirerende tur til deg. Lov meg at du kommer hjem igjen med noe morsomt. :jepp: 
Kan ikke dra dit uten å kommehjem med noe grønt. *deler ut en pose nonstop til hver ballong i farta* 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

God og inspirerende tur til deg. Lov meg at du kommer hjem igjen med noe morsomt. :jepp: 
Kan ikke dra dit uten å kommehjem med noe grønt. *deler ut en pose nonstop til hver ballong i farta* 

Lover. :kyss:

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Lille Lerke
  • Liker 4
Skrevet

Slapp av, de rører deg ikke.  :) 

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Hvor er folket i dag da...og i går? :klo:  Jaja, jeg får lufte og vanne blomster og ordne litt til de kommer tilbake.
nUeODUZ_dZTz5Fgs375bEwOB6hk42QB-MTKime_J

:sikle: 

Jeg har bakt sjokoladekake :opplyser: Og lillemor har gått heeeelt alene (mer enn to-tre skritt) i dag! :nordvesta:

Nå står middagen i ovnen - baconsurret kyllingfilet med fløtegratinerte poteter :spise: Og litt salat ved siden av da :jepp: 

• Liker 2
Skrevet

Selv om alt du skriver er verdt å juble for....: KJEMPEHURRA FOR LILLEMOR! :hoppe::klappe: 

• Liker 2
Skrevet

Så flink lillemor! Og det hørtes godt ut med den middagen. Jeg har nettopp ladet opp med en sjokoladebolle :P

@Rumle - du bruker pinterest gjør du ikke? Hvordan gjør jeg så jeg ikke får sånne varsler hele tiden? Jeg får sånne "du ommer til å digge disse 12 pin-ett - eller - annet" og "noen har lagret din pin" hele tiden. Veldig irriterende. Jeg bryr meg da ikke om andre lagrer mine pins, for jeg har jo selv funnet de på pinterest. 

Fikk du kjøpt noen fine planter i dag? Jeg har lyst på noen, men det er ikke noe vits å pynte i dette pappeskehelvete jeg har hjemme nå :P  + at vasene mine er pakket ned. 

• Liker 3
Skrevet

Er det på sin plass å kalle Mynona for "vasete" i disse dager? :fnise:  

• Liker 1
Skrevet

Ja, det tror jeg er innafor :P 

Skrevet

Aldrisur er sikkert på vei hjem til oss nå, med favnen full av ute og innehageremedier. :rodmer: 

• Liker 1
Skrevet

:nori:Jeg er hjemme igjen!

Hurra for lillemor som er i ferd med å bli storemor! ballett.gif.759be1bceac2536690066a249b510f3f.gifSnart danser hun ballett rundt i stua med strømpebukse på hodet. :rodmer:

Det er godt at det bare er en overgang med alle disse pappeskene My. Du har masse kult å se fram til. :yvonne: Men du Hoppe, jeg er glad for at du satte inn den videoen om ørneparet (selv om du kanskje skremte Den lille Lommelerka di bittelittegranne) , men jeg kjenner at akkurat det der hat jeg ikke tålmodighet til å sitte å se på. :ler:

Det snødde litt når jeg kjørte utover til plantesenteret, så det ble blomsterjord, to flotte grå leirpotter og en liten lys lilla St.Paulia. Det er en blomst jeg ikke har hatt i hus på mange år. Men pen er den. blomst.jpeg.eb1a267ea815ce1360b57accb2f379d3.jpeg

• Liker 1
Skrevet

ballett.gif.759be1bceac2536690066a249b510f3f.gif...hun tar nok etter sin mor her i fremtidsbildet. :fnise: 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...