Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

You'r welcome! :roser:

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Lille Lerke
  • Liker 5
Skrevet
29 minutter siden, Rumle skrev:

Suksessterte%20Mari%20Svenningsen%20eggn

:wow:  

:kaffekopp: ?

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Forsøkte meg med klær på snora, men måtte ta dem inn igjen. Altfor sterke påkjenninger der ute. 
Jeg skal være innendørs så da spiller det egentlig liten rolle. Litt koselig med "Vårstorm" også da. :) 

Det er litt koselig når man kan sitte inne og titte på :jepp: De høye trærne bøyer seg nesten sidelengs i kastene og det er fortsatt lyst ute. 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Er det en slik suksessterte kanskje? :klo:  Jeg er ikke bevandret i alt det som hobbybakere vet å diske opp med til fest og slabberas, men jeg har smakt den over noen år av mitt liv hvor jeg kjente sånne flinke husmødre. / Ja, jeg tenkte just på det nå. Klokka er for lengst åtte og det er sol oppe ennå. Det går opp for meg litt i rykk og napp, fordi det har vært veldig mye gråværsdager. 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Skrevet

Hm, ja du kan ha rett i det, i tilfelle er jeg ikke så lei meg for å ikke ha ett slikt kakestykke for jeg synes kremen smaker veldig smør. Har aldri smakt noen hjemmebakte da, mulig de er annerledes. 

Det er veldig godt med dette vårlyset :rodmer: 

• Liker 2
Skrevet (endret)

.

Endret av Lille Lerke
  • Liker 3
Skrevet
7 minutter siden, Lille Lerke skrev:

Just?

Litet svorsk, just nu :jepp: 

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Lille Lerke
  • Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, Lille Lerke skrev:

Prater dere bare ytenlandskt alle nå?  

Neida, bare virker sånn :ler: 

• Liker 1
Skrevet

Jeg sjekket og just står i bokmålsordboka. Men jeg tenkte mer i svensk retning hur som helst.

• Liker 1
Skrevet

IMG_2046.thumb.JPG.50455178795d814ce5bf596d31d51123.JPG

Nå ser jeg hvorfor en mann aldri vil elske Severus 

• Liker 1
Skrevet

En helt spesiell og rødglødende mann kommer til å finne Severus og det kommer til å bli veldig hyggelig. :jepp: 

10 timer siden, Lille Lerke skrev:

Just?

Det er norsk og betyr "nettopp" i denne sammenhengen: "Jeg tenkte nettopp på det nå" skrev jeg.
Så lærte vi noe helt nytt i dag også. :jepp:  Godmorgen og god lørdag til samtlige. 
Ser ut til at direktesendingen kan være over? :klo:  Jaja...en liten siste truddelutt å minnes via da:

:rodmer: 

• Liker 2
Skrevet

Siste videoen i dag. Jeg lover. :fnise:  ...men de synger om oss faktisk...

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg la meg tidlig og våknet altfor sent med mareritt, tett nese og migrene. :sukk: Hva skal jeg gjøre når jeg blir tom for migrenenedisinen fra england?? de andre funker så dårlig..

Er skuffa fordi jeg hadde gledet meg til planene denne helgen og er lei av å våkne med migrene. 

Endret av Frøkensina
  • Liker 1
Skrevet

Så deilig med kake og fine videoer! Tusen takk  :takke: :rodmer:

Dumme migrene Frøkensina. Og det blir vel ikke noe bedre av å ta en tur ut. Det blåser bikkjekaldt!  Så hvis dere møter er dame med boblekåpe på deres vei i dag, er veldig sannsynlig at det er Aldrisur som er på Fotballcup.

Nå drar jeg, har husket leggskinn og vannflaske, men tror jeg tar med lue og votter for sikkerhets skyld!  :vinke:

:reise: Talas! (Just presis det ja) :ler:

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...