Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av Lille Lerke
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Lille Lerke skrev:

Venter vi på et Hoppetaubabyfoster? :jepp: 

:vetikke:  :nocomment:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det kløøør i fingrene etter å begynne med hagearbeid!! Snøen er jo nesten helt borte fra hagen nå :strix: Men det blåser så fælt at jeg må vente :( Greit å vente til uka uansett, da har naboen fri, og kan forhåpentligvis hjelpe meg og komme med traktorhenger til alt rusket :nigo: 

Håper værmeldingen forandrer seg, for nå er det meldt minusgrader hele neste uke :grine: 

Endret av FruN
  • Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, FruN skrev:

Det kløøør i fingrene etter å begynne med hagearbeid!! Snøen er jo nesten helt borte fra hagen nå :strix: Men det blåser så fælt at jeg må vente :( Greit å vente til uka uansett, da har naboen fri, og kan forhåpentligvis hjelpe meg og komme med traktorhenger til alt rusket :nigo: 

Det skal klø litt før man endelig begynner vårarbeidet. :ninuskapus: Blir så lekende lett å jobbe når tiden er inne. Har du stor hage nå?

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, Aldrisur skrev:

Det skal klø litt før man endelig begynner vårarbeidet. :ninuskapus: Blir så lekende lett å jobbe når tiden er inne. Har du stor hage nå?

Vil si det :) Det er ikke kjempemye som er opparbeidet, men gamlemor som bodde her var flink til å styre rundt, så det er nok å henge fingrene i :P Skal fjerne litt, noe blir kraftig beskjært grunnet manglende vedlikehold, og noe skal bare ryddes. Så klør det enda mer å få kjøpt tomta, for enn så lenge er det festetomt :P Vil lage lekeplass på en jordeflekk som står brakk, så skal jeg ha kjøkkenhage, vi skal bygge platting og utbedre innkjørsel. Det er det jeg håper vi får til over de neste få årene ute :ler: 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Frøkensina skrev:

Hage :rodmer: 

Det er bare å komme og dele ekspertisen din! :ler: 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, FruN skrev:

Vil si det :) Det er ikke kjempemye som er opparbeidet, men gamlemor som bodde her var flink til å styre rundt, så det er nok å henge fingrene i :P Skal fjerne litt, noe blir kraftig beskjært grunnet manglende vedlikehold, og noe skal bare ryddes. Så klør det enda mer å få kjøpt tomta, for enn så lenge er det festetomt :P Vil lage lekeplass på en jordeflekk som står brakk, så skal jeg ha kjøkkenhage, vi skal bygge platting og utbedre innkjørsel. Det er det jeg håper vi får til over de neste få årene ute :ler: 

Det høres veldig fint ut :ninuskapus: får håpe ordtaket med barn ikke stemmer for deg da: en er som ingenting, to er som ti. 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, FruN skrev:

Høres ut som dere kan holde på en stund framover der ja. :trene:

2 minutter siden, Frøkensina skrev:

Hage :rodmer: 

Vi burde stille begge to, du kan ta deg av ekspertisen så kan jeg rydde buskas! :tommelsmil:

• Liker 1
Skrevet (endret)
35 minutter siden, FruN skrev:

Det er bare å komme og dele ekspertisen din! :ler: 

Tror ikke jeg kan kalle meg ekspert uten en egen ordentlig hage :ler: Vi trenger nok @Rumle hun har vært borte lenge nok. Vokser det noe fint der fra tidligere?

ARgh nå skjer det igjen, er som en kg-forbannelse dette at alt stopper opp

Endret av Frøkensina
  • Liker 1
Skrevet

IMG_2038.thumb.JPG.9abb64276ad1a76357d22ae308a2eec0.JPG

Denne var i den nye fargeboken min

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Severus skrev:

IMG_2038.thumb.JPG.9abb64276ad1a76357d22ae308a2eec0.JPG

Denne var i den nye fargeboken min

Jøss! Midt i blinken for deg da. :5:

• Liker 2
Skrevet

@FruN Forstod ikke om jeg ble invitert på besøk, det kunne vært kjempekoselig :rodmer: Men forvent at jeg kommer til å ville dra dere på gartneri :ler: 

• Liker 1
Skrevet

Jeg klarte å komme meg igjennom et møte med Høyre uten å røpe mitt ytterste venstre standpunkt.

Skrevet (endret)

Heisan og god fredag folkens! :edie:

Sliter stadig med tullepcen saa jeg er mest innom og leser her innimellom, men naa maatte jeg nesten hilse paa! :ninuskapus:

Her har det baade haglet og snoedd :laugh: Hurra for vaaren!

Endret av Rumle
  • Liker 3
Skrevet

Ruuuuuuuumleeeee :hoppendeglad: God fredag ! :klemmer: 

• Liker 1
Skrevet

Hva imalle dager, har ikke været fått beskjed om at det er vår i balubahagen?! :jolie::bond: 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Severus skrev:

Jeg klarte å komme meg igjennom et møte med Høyre uten å røpe mitt ytterste venstre standpunkt.

Godt gjort. 

Akkurat nå, Rumle skrev:

Heisan og god fredag folkens! :edie:

Sliter stadig med tullepcen saa jeg er nest innom og leser her innimellom, men naa maatte jeg nesten hilse paa! :ninuskapus:

Her har det baade haglet og snoedd :laugh: Hurra for vaaren!

Heeeeei Rumle!:nordvesta:

Nå har jeg seriøst tenkt på å ta en kronerulling her så du kan få deg en ny PC.

Hvordan gaar det ellers? Trodde nesten du hadde blaast bort naa jeg. :laugh:

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, Frøkensina skrev:

Ruuuuuuuumleeeee :hoppendeglad: God fredag ! :klemmer: 

Weeeeeeeeeeeeeeeeee! :alice: God fredag! :klemmer:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...