Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 minutter siden, Frøkensina skrev:

Nå er det virkelig vår ja :ler: Jeg syntes det var litt for kaldt, men var litt tynnkledd.

Det er litt kaldt om dagen, foreløpig, og akkurat nå blåser det en iskald nordavind utenfor. Holde seg inne (og spise is) :)

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint med blomster i byen, tulipanknopper og nyutplantede fioler. Jeg reddet en som hadde falt ut av bedet ved Nasjonalteateret, plutselig hager jeg visst offentlig også :fnise: 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Lille Lerke skrev:

istid_1-4_blu-ray_4_disc_no-21671542-frn

Herlige filmer Lille Lerke. Tror ikke jeg har sett alle. :ninuskapus:

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, Frøkensina skrev:

Fint med blomster i byen, tulipanknopper og nyutplantede fioler. Jeg reddet en som hadde falt ut av bedet ved Nasjonalteateret, plutselig hager jeg visst offentlig også :fnise: 

Det er en fin tid vi har foran oss. Jeg er imponert over hva disse Oslo-gartnerne får til i byen vår om sommeren. De er så flinke med valg av blomster, fagresammensettinger og stell. :)

• Liker 2
Skrevet

Men nå: :natti:

:vinke: Sov godt, snakkes :klemmer:

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Det er en fin tid vi har foran oss. Jeg er imponert over hva disse Oslo-gartnerne får til i byen vår om sommeren. De er så flinke med valg av blomster, fagresammensettinger og stell. :)

Har ikke de også blitt avskaffet for private, eller blander jeg nå? Mener å ha hatt en diskusjon om det (ikke her) med noen jeg kjenner. Jeg tenkte vel på å sjekke jobb der eller noe sånt. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Aldrisur skrev:

Men nå: :natti:

:vinke: Sov godt, snakkes :klemmer:

Sov godt! :klemmer: 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Frøkensina skrev:

Har ikke de også blitt avskaffet for private, eller blander jeg nå? Mener å ha hatt en diskusjon om det (ikke her) med noen jeg kjenner. Jeg tenkte vel på å sjekke jobb der eller noe sånt. 

Ja, tror ikke det heter Park og idrettsvesenet lenger. Sikkert privatisert som alt annet.

Takk og sov godt du også. :sovne:

• Liker 1
Skrevet
20 minutter siden, Aldrisur skrev:

Jeg er imponert over hva disse Oslo-gartnerne får til i byen vår om sommeren.
De er så flinke med fagresammensettinger og stell. 

Et nytt og fint beskrivende ord er født: "fagresammensettinger"...ja, for fagre er de i sannhet! :opplyser:      ( :fnise: )

• Liker 1
Skrevet

Ajax har kvalifisert seg til semifinale i Europa ligaen for første gang siden 1997. Kampen var egentlig uavgjort til kampslutt, så kom det 2 ekstra omganger hvor Ajax klarte å score vinnermålet bare 20 sekunder før slutt. 

Skrevet
8 timer siden, Aldrisur skrev:

Ah,  det hørtes normalt ut. 

Du vet her har vi vært i tannfellingsperioden i ca et år nå. To sjuåringer, det blir det penger av altså. :icon_lol: Men husker gpdt både mine egne og de små etterkommernes tid med å få tenner. Lite søvn, mye sutring og mye løs bæsj! :bond:

Hehe, jeg husker hvordan det var å miste tenner :fnise: Jeg og HerrN må plutselig bli enige med "tannfeen" om belønning for godt bevarte tenner :P 

Lillemor har egentlig vært veldig grei når det kommer til disse tennene, det er bare de siste tre-fire som det har fulgt med den typiske reaksjonen. Kanskje fordi de kom så hyppig? :vetikke: Håper lillebror er like grei! :ler: 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, FruN skrev:

Håper lillebror er like grei! 

Er det konstatert nå? Det blir en fin gutt som jeg var den aller første til å utbasunere her inne..hum...? :lur: 

• Liker 1
Skrevet

Håper dere alle har det bra og får en fin helg :) Jeg skal reise til Polen i dag i lag med familien i forbindelse med farmor sin 70 års dag :)

Skrevet (endret)

Du vet det er valg i år, når de borgerlige bestemmer seg for å besøke proletariatet.

Endret av Severus
  • Liker 1
Skrevet
1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Er det konstatert nå? Det blir en fin gutt som jeg var den aller første til å utbasunere her inne..hum...? :lur: 

To ganger :opplyser: Jordmora sa begge gangene at det var mer enn tydelig nok :ler: 

• Liker 1
Skrevet (endret)
40 minutter siden, FruN skrev:

To ganger :opplyser: Jordmora sa begge gangene at det var mer enn tydelig nok :ler: 

Sånn som hun her inne som jordmora hadde sagt tissen står rett ut på oul

Endret av Severus
  • Liker 1
Skrevet
20 minutter siden, Severus skrev:

Ikke sant :P Får nå håpe det er riktig her da :ler: 

• Liker 1
Skrevet

Gutt eller jente....uansett så blir det kjempebra, Fruen. :hoppe: 

3 timer siden, Winza/Jacklost skrev:

Håper dere alle har det bra og får en fin helg :) Jeg skal reise til Polen i dag i lag med familien i forbindelse med farmor sin 70 års dag :)

Åååå! Håper at du får en god opplevelsesreise og gode fotominner å ta med deg tilbake igjen. God Tur! :klem: 

2 timer siden, FruN skrev:

To ganger. Jordmora sa begge gangene at det var mer enn tydelig nok 

Kunne jo hende at lillebolla visste at dere forsøkte å finne ut hva hun var...og så formet hun fingrene
til en tut akkurat på rette plassen, omtrent som et lite humoristisk skyggeteater der inne. :lur:  

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, Winza/Jacklost skrev:

Ha en riktig god tur og hils farmor fra oss! :goodbye:

2 timer siden, Severus skrev:

Nå fikk jeg meg en god latter. :ler:

2 timer siden, FruN skrev:

Ikke sant :P Får nå håpe det er riktig her da :ler: 

Det får vi håpe FruN. :)

26 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Gutt eller jente....uansett så blir det kjempebra, Fruen. :hoppe: 

Åååå! Håper at du får en god opplevelsesreise og gode fotominner å ta med deg tilbake igjen. God Tur! :klem: 

Kunne jo hende at lillebolla visste at dere forsøkte å finne ut hva hun var...og så formet hun fingrene
til en tut akkurat på rette plassen, omtrent som et lite humoristisk skyggeteater der inne.
:lur:  

Hahaha - det er vel sånt som lille Hoppetaubabyfosteret kunne finne på å gjøre tenker jeg. :hoho:Ler meg fillete av deg noen ganger altså. :legrine:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...