Aldrisur Skrevet 20. april 2017 Forfatter #20801 Skrevet 20. april 2017 2 minutter siden, Frøkensina skrev: Nå er det virkelig vår ja Jeg syntes det var litt for kaldt, men var litt tynnkledd. Det er litt kaldt om dagen, foreløpig, og akkurat nå blåser det en iskald nordavind utenfor. Holde seg inne (og spise is) 2
Frøkensina Skrevet 20. april 2017 #20802 Skrevet 20. april 2017 Fint med blomster i byen, tulipanknopper og nyutplantede fioler. Jeg reddet en som hadde falt ut av bedet ved Nasjonalteateret, plutselig hager jeg visst offentlig også 2
Aldrisur Skrevet 20. april 2017 Forfatter #20803 Skrevet 20. april 2017 1 minutt siden, Lille Lerke skrev: Herlige filmer Lille Lerke. Tror ikke jeg har sett alle. 2
Aldrisur Skrevet 20. april 2017 Forfatter #20804 Skrevet 20. april 2017 8 minutter siden, Frøkensina skrev: Fint med blomster i byen, tulipanknopper og nyutplantede fioler. Jeg reddet en som hadde falt ut av bedet ved Nasjonalteateret, plutselig hager jeg visst offentlig også Det er en fin tid vi har foran oss. Jeg er imponert over hva disse Oslo-gartnerne får til i byen vår om sommeren. De er så flinke med valg av blomster, fagresammensettinger og stell. 2
Frøkensina Skrevet 20. april 2017 #20806 Skrevet 20. april 2017 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Det er en fin tid vi har foran oss. Jeg er imponert over hva disse Oslo-gartnerne får til i byen vår om sommeren. De er så flinke med valg av blomster, fagresammensettinger og stell. Har ikke de også blitt avskaffet for private, eller blander jeg nå? Mener å ha hatt en diskusjon om det (ikke her) med noen jeg kjenner. Jeg tenkte vel på å sjekke jobb der eller noe sånt. 1
Frøkensina Skrevet 20. april 2017 #20807 Skrevet 20. april 2017 1 minutt siden, Aldrisur skrev: Men nå: Sov godt, snakkes Sov godt! 1
Aldrisur Skrevet 20. april 2017 Forfatter #20808 Skrevet 20. april 2017 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Har ikke de også blitt avskaffet for private, eller blander jeg nå? Mener å ha hatt en diskusjon om det (ikke her) med noen jeg kjenner. Jeg tenkte vel på å sjekke jobb der eller noe sånt. Ja, tror ikke det heter Park og idrettsvesenet lenger. Sikkert privatisert som alt annet. Takk og sov godt du også. 1
Hoppetaujenta Skrevet 20. april 2017 #20810 Skrevet 20. april 2017 20 minutter siden, Aldrisur skrev: Jeg er imponert over hva disse Oslo-gartnerne får til i byen vår om sommeren. De er så flinke med fagresammensettinger og stell. Et nytt og fint beskrivende ord er født: "fagresammensettinger"...ja, for fagre er de i sannhet! ( ) 1
Severus Skrevet 20. april 2017 #20811 Skrevet 20. april 2017 Ajax har kvalifisert seg til semifinale i Europa ligaen for første gang siden 1997. Kampen var egentlig uavgjort til kampslutt, så kom det 2 ekstra omganger hvor Ajax klarte å score vinnermålet bare 20 sekunder før slutt.
FruN Skrevet 21. april 2017 #20812 Skrevet 21. april 2017 8 timer siden, Aldrisur skrev: Ah, det hørtes normalt ut. Du vet her har vi vært i tannfellingsperioden i ca et år nå. To sjuåringer, det blir det penger av altså. Men husker gpdt både mine egne og de små etterkommernes tid med å få tenner. Lite søvn, mye sutring og mye løs bæsj! Hehe, jeg husker hvordan det var å miste tenner Jeg og HerrN må plutselig bli enige med "tannfeen" om belønning for godt bevarte tenner Lillemor har egentlig vært veldig grei når det kommer til disse tennene, det er bare de siste tre-fire som det har fulgt med den typiske reaksjonen. Kanskje fordi de kom så hyppig? Håper lillebror er like grei! 1
Hoppetaujenta Skrevet 21. april 2017 #20813 Skrevet 21. april 2017 1 time siden, FruN skrev: Håper lillebror er like grei! Er det konstatert nå? Det blir en fin gutt som jeg var den aller første til å utbasunere her inne..hum...? 1
Gjest Winza Skrevet 21. april 2017 #20814 Skrevet 21. april 2017 Håper dere alle har det bra og får en fin helg Jeg skal reise til Polen i dag i lag med familien i forbindelse med farmor sin 70 års dag
Severus Skrevet 21. april 2017 #20815 Skrevet 21. april 2017 (endret) Du vet det er valg i år, når de borgerlige bestemmer seg for å besøke proletariatet. Endret 21. april 2017 av Severus 1
FruN Skrevet 21. april 2017 #20816 Skrevet 21. april 2017 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: Er det konstatert nå? Det blir en fin gutt som jeg var den aller første til å utbasunere her inne..hum...? To ganger Jordmora sa begge gangene at det var mer enn tydelig nok 1
Severus Skrevet 21. april 2017 #20817 Skrevet 21. april 2017 (endret) 40 minutter siden, FruN skrev: To ganger Jordmora sa begge gangene at det var mer enn tydelig nok Sånn som hun her inne som jordmora hadde sagt tissen står rett ut på oul Endret 21. april 2017 av Severus 1
FruN Skrevet 21. april 2017 #20818 Skrevet 21. april 2017 20 minutter siden, Severus skrev: Sånn som hun her inne som jordmora hadde sagt tissen står rett ut på oul Ikke sant Får nå håpe det er riktig her da 1
Hoppetaujenta Skrevet 21. april 2017 #20819 Skrevet 21. april 2017 Gutt eller jente....uansett så blir det kjempebra, Fruen. 3 timer siden, Winza/Jacklost skrev: Håper dere alle har det bra og får en fin helg Jeg skal reise til Polen i dag i lag med familien i forbindelse med farmor sin 70 års dag Åååå! Håper at du får en god opplevelsesreise og gode fotominner å ta med deg tilbake igjen. God Tur! 2 timer siden, FruN skrev: To ganger. Jordmora sa begge gangene at det var mer enn tydelig nok Kunne jo hende at lillebolla visste at dere forsøkte å finne ut hva hun var...og så formet hun fingrene til en tut akkurat på rette plassen, omtrent som et lite humoristisk skyggeteater der inne. 1
Aldrisur Skrevet 21. april 2017 Forfatter #20820 Skrevet 21. april 2017 4 timer siden, Winza/Jacklost skrev: Håper dere alle har det bra og får en fin helg Jeg skal reise til Polen i dag i lag med familien i forbindelse med farmor sin 70 års dag Ha en riktig god tur og hils farmor fra oss! 2 timer siden, Severus skrev: Sånn som hun her inne som jordmora hadde sagt tissen står rett ut på oul Nå fikk jeg meg en god latter. 2 timer siden, FruN skrev: Ikke sant Får nå håpe det er riktig her da Det får vi håpe FruN. 26 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Gutt eller jente....uansett så blir det kjempebra, Fruen. Åååå! Håper at du får en god opplevelsesreise og gode fotominner å ta med deg tilbake igjen. God Tur! Kunne jo hende at lillebolla visste at dere forsøkte å finne ut hva hun var...og så formet hun fingrene til en tut akkurat på rette plassen, omtrent som et lite humoristisk skyggeteater der inne. Hahaha - det er vel sånt som lille Hoppetaubabyfosteret kunne finne på å gjøre tenker jeg. Ler meg fillete av deg noen ganger altså. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå