Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisan Hoppsan i ballongen. Ble nesten litt tørst av å lese her. Idag så jeg en sommerfugl, så nå er det full vår. :danse:

Videoannonse
Annonse
Gjest Inggolf
Skrevet

I morgen slutter jeg kl 14 på skolen og skal ikke på jobb etterpå, så da håper jeg det er knallvær i morgen, sånn som i dag!

Oooohh, jeg skal passe på BitteLiten i morgen fra tidlig av, men det er ganske sannsynlig at jeg er ferdig rundt de tidene der. Kanskje vi retten og sletten skulle ha tatt et pitstop i sentrum og tatt oss noe godt i glasset i sola? :strix:

Ja Aldrisur, den smaker best! :daane: Jeg drøyer alltid med å ta den til jeg kan nye å sitte ute uten å engang fryse pittelitt. Og forige lørdag var dagen sin! Da ble det utepils og jeg måtte til og med ta av meg skinnjakka til bare kjolen! Svart skinn trekker jammen godt til seg brennheite solstråler :Hehe:

Gjest Inggolf
Skrevet

Heisan Hoppsan i ballongen. Ble nesten litt tørst av å lese her. Idag så jeg en sommerfugl, så nå er det full vår. :danse:

Har sett gåsunger på trærne siden romjula her faktisk :Hehe:

Skrevet

I morgen inviterte pappa meg på cafe.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det hørtes koselig ut, Vex :jepp:

Endret av FruN
Skrevet

Heisan på deg også Cordelia! Å bli tørst av å lese om pils og se en sommerfugl er to sikre vårtegn! :hoppendeglad:

Oooohh, jeg skal passe på BitteLiten i morgen fra tidlig av, men det er ganske sannsynlig at jeg er ferdig rundt de tidene der. Kanskje vi retten og sletten skulle ha tatt et pitstop i sentrum og tatt oss noe godt i glasset i sola? :strix:

Ja Aldrisur, den smaker best! :daane: Jeg drøyer alltid med å ta den til jeg kan nye å sitte ute uten å engang fryse pittelitt. Og forige lørdag var dagen sin! Da ble det utepils og jeg måtte til og med ta av meg skinnjakka til bare kjolen! Svart skinn trekker jammen godt til seg brennheite solstråler :Hehe:

Ååå, skal du passe Bitteliten?! Bit henne litt i kinnet fra meg da! :kyss:

I morgen inviterte pappa meg på cafe.

Pappaen din høres ut som en koselig mann Vex.

----------------

I morgen skal jeg hente "den lille mannen" i barnehagen og så skal vi være sammen hele helgen. Han har mistet sin første tann og har selvsagt hatt besøk av tannfeen. :rodmer:

Skrevet

Ferdig dusja å alt, klar for eventyr i morgen. Hvem skal jeg prate med på jobb?

Skrevet

Deg selv! :tommelopp:

Skrevet

Da tror alle at jeg er gal

Skrevet

Da tror alle at "der kommer ei veldig klok professor-spire!"

Skrevet

Men jeg liker ikke prate med meg selv, får jo bare svarene jeg ønsker

Skrevet

Da må du ligge litt på lur og overraske deg selv da vet du. Spør deg selv om noe du ikke vet,

da må du nemlig fundere litt og kan plutselig komme med svar som vil overraske deg positivt.

Skrevet

Hjelper ikke jeg vet alt sier vi

Skrevet

Ok. Klokka er nå 01.50

Skrevet

Huff var det arbeidsdag igjen

Gjest Inggolf
Skrevet

Ååå, skal du passe Bitteliten?! Bit henne litt i kinnet fra meg da! :kyss:

I morgen skal jeg hente "den lille mannen" i barnehagen og så skal vi være sammen hele helgen. Han har mistet sin første tann og har selvsagt hatt besøk av tannfeen. :rodmer:

Heheee, ja det skal jeg faktisk gjøre :ler: (Og så skal vi nok lese litt i "Larven Aldri mett" ) :Hehe:

Så koselig! Jeg gleder meg så skikkelig til å hente BitteLiten i barnehagen!! Tenker ofte på det faktisk... Apropo tannfeen, har du sett det artig bilde om da barnet mistet tannen sin, men tannfeen fant ikke sparebørsa (?) hans, så han ba ungen om å rydde før tannfeen kom tilbake med pengen? :fnise: Det er genialt av foreldrene da!

• Liker 1
Skrevet

Heeeeeeiiiiii mine fine og tålmodige venner! :vinke:

:pls: Unnskyld, unnskyld for at jeg ble borte så lenge uten å si i fra hvor jeg gikk!

Jeg har nemlig sittet innesperret på toalettet på handlesenteret en hel uke! :hoho:

Neida, jeg har bare hatt det så fryktelig travelt i det siste. Også jeg som trodde det var et latmannsliv jeg hadde i vente. :klaske:

Har du Rumle funnet igjen M-ene sine da? :P

Tusen takk til Hoppe som har gjort rent i her inne mens jeg var borte, og til ranunkler i lange baner fra Rumle og til Anje som har dekket bord med de nydeligste greier. :hjerter_rundt:

Jeg har forsøkt å ta et bilde av det rommet som jeg lovte dere, men synes ikke jeg får det særlig bra til. I stedet har jeg plukket hvitveis til dere og malt en akvarell som jeg legger ved på bildet her.

Jeg har savnet dere veldig og håper alle har det bra. :klemmer:

g2gwghZ.jpg

Så fint å se at du er tilbake, søte aldri :klemmer: Og for noen nydelige hvitveis og flott bilde du har malt! :rodmer:

Jeg fikk faktisk plutselig tilbake m-ene mine, i dag! Underlig, men jeg klager ikke! :ler:

Nå er det jeg som har det supertravelt, men stikker nok innom i løpet av helgen. Ha en fin helg :klemmer:

Og riktig god helg til alle andre her inne også :blomst:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg fikk faktisk plutselig tilbake m-ene mine, i dag! Underlig, men jeg klager ikke!

66672_Freia_Freia_Melkesjokolade_20.pngFikk lyst på noen M`er jeg også nå... :lur:

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Skrevet

Det var grusomt Kristian. :grine:

Hvordan har du det om dagen? Alt vel? :kose:

Det forstår jeg :kose::fnise: Kjøpesenteret bør miiinst gi deg et gavekort som plaster på såret :regler:

Alt bra her, bare litt travelt :jepp: God helg :kose:

• Liker 1
Skrevet

Kjøpesenteret bør miiinst gi deg et gavekort som plaster på såret :regler:

Evt. dedisere nevnte toalett til Aldri, med gullforgylt navneplakett og blomster hver dag. :jepp:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...