Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Å jaaaaa:strix:

Drømme. :hjerter:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:ninuskapus:

Får virkelig lyst til å bare stikke avgårde fra alt med en gang :ler: Husker luften og de blomstrende trærne rundt slike gamle byer på våren i Italia, så det er lett å fantasere litt for livlig. 

Skrevet

Har dere noen USA-tips til meg? Spesifikt New York, Boston og Minneapolis?

Skrevet
28 minutter siden, Frøkensina skrev:

:ninuskapus:

Får virkelig lyst til å bare stikke avgårde fra alt med en gang :ler: Husker luften og de blomstrende trærne rundt slike gamle byer på våren i Italia, så det er lett å fantasere litt for livlig. 

:rodmer:

7 minutter siden, Fantastica skrev:

Har dere noen USA-tips til meg? Spesifikt New York, Boston og Minneapolis?

Ville ha tatt en tur opp i Empire State Building, for utsiktens skyld. Rusle en tur i Central Park bare fordi den er helt spesiell og tatt et Circle Line-cruise rundt Manhattan.

I Boston har de verdens beste hummer om du/dere liker det. Google så finner du oversikt over de beste spisestedene der.

I Minneapolis har jeg aldri vært.

Når reiser du? 

• Liker 1
Skrevet

Ikke spør meg om tips til USA. Jeg skal aldri reise dit

• Liker 2
Skrevet

Det er greit Severus. Du kommer trolig ikke inn heller, for du har stjålet nyfødt giraffbilde (og de så det)
og er super-dyprød i tillegg. ;)                            *bare tøyser litt vettu* 

• Liker 2
Skrevet

De har dyprøde i USA ogsåIMG_1986.JPG.2469dd16b74c14d25681725ad1eccddb.JPG

• Liker 1
Skrevet

Joda, men de er inne allerede.  :skratte:

Skrevet

Æsj, siteringa forsvant.. 

Ja, ho har strevet litt i det siste med søvnen, ellers har det vært ganske normalt. Ho har begynt med grensetesting! Det er en tidvis interessant greie! Andre ganger er det bare slitsomt for oss alle.. :ler: 

Og ssssshhh :ninja: Lille jenta skal ikke bli sååå fort stor! :ninja: 

• Liker 1
Skrevet

Kjære dagbok. Idag oppførte kamerat Stalin seg som en drittunge.IMG_1992.PNG.4f632f714e31b3d84d9cde900e3c5b40.PNG

• Liker 1
Skrevet

Jeg skulle liksom legge fra meg "boka" for en time siden, jeg.. :P Men det ble plutselig utsatt av en telefonsamtale! Klarte jo ikke å la være å lese ferdig, selvfølgelig :sjenert: Så litt seint. Men, men :) 

Håper dere alle har en god natt!

• Liker 1
Skrevet (endret)

:link:

Endret av Severus
  • Liker 1
Skrevet

Ønsker alle en god natt herfra også. Jeg har atter sett "K-PAX" med Kevin Spacey og anbefaler alle å se den.
Han gjør en kjempespesiell rolle på det viset som bare han kan. Jeg ser den gjerne igjen om en stund. :rodmer: 
@Rumle: hadde du sett den eller hvordan var det? 

Skrevet

tumblr_messaging_ookcyg7vWZ1sot4rc_1280.

Noen gav Severus en kajal 

Skrevet

Alternativt kunstnermateriell har jeg sansen for. :jepp: 

Skrevet

Tusen takk for at du fant det der. Nå skal jeg kose meg veldig og se ti tusen timer med grønt bak ørene! :rodmer: 
Natta, nå legger jeg meg. 

Skrevet

Alltid når det er sånn vårens,sommerens,høstens,vinterens motetips er det bare klær som ikke passer meg. Jeg ser ut som ei dårlig stappet kjøttpølse fra Finnsbråten.

Skrevet
1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Ønsker alle en god natt herfra også. Jeg har atter sett "K-PAX" med Kevin Spacey og anbefaler alle å se den.
Han gjør en kjempespesiell rolle på det viset som bare han kan. Jeg ser den gjerne igjen om en stund. :rodmer: 
@Rumle: hadde du sett den eller hvordan var det? 

Forsiktig med hva du anbefaler nå :sjokkert:  :bond: 

Bare lureri hele filmen pga manglende slutt :ninja: 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...