Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bilder på mobilversjonen er helt fucked, av og til laster jeg de ned for å poste de om jeg ikke er på PCen. Kult bilde btw

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, Severus skrev:

Bilder på mobilversjonen er helt fucked, av og til laster jeg de ned for å poste de om jeg ikke er på PCen. Kult bilde btw

Jeg bruker ipad, men kanskje det blir lignende tull da. Ja, Warholportrettene er fine. Nå er det natta fra meg også :klemmer: 

Skrevet

Fant en ny mod til Hoi 4, et eget land for hunder. Karl Barx og Winston Furchill jeg dauerIMG_1970.thumb.JPG.060a663a0a2fcf38bbbcc773732ebd4e.JPG

Skrevet

Godmorgen igjen. Jeg er trøtt, men står opp for det om. Jeg er irritert. Det har kommet litt snø. :raven:

• Liker 1
Skrevet
35 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Kåken til Jenny Skavlans er for salg. Wow... Hjemmekoselig er vel ikke ordet akkurat.
https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=94561729  Fancy greier. :klo: 

Det er jo i stylet på den minst personlige måten, slik det som oftest gjøres nå. Men har man det minimalistisk til å begynne med, blir det enda mer upersonlig. Stilrent da! 

(Det ser virkelig ikke slik ut her :ler: ) 

• Liker 1
Skrevet

To nye tenner på to dager hos lillemor! :hoppe: Totalt sju små hvite perler i den lille munnen :rodmer: 

• Liker 1
Skrevet

Alt i rute med andre ord! :klappe: 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Alt i rute med andre ord! :klappe: 

Det har gått radig den siste måneden, da har fire av de sju dukket opp! Håper det er en større del av hvorfor ho har sovet så urolig i det siste :ler: 

• Liker 2
Skrevet

blomstervei.jpg.acb9ced921ff2334776b8d7b300dd2f5.jpg

God formiddag mine venner:vinke:

I dag vil jeg tusle oppover denne brusteinsbelagte veien. :rodmer: Mon tro hva som befinner seg bak neste hushjørne? 

Ønsker dere en fin 2. påskedag.grouphugg.gif.3dd7e2f2b1e6fd54e23ce4f673e0bb08.gif

• Liker 2
Skrevet
10 timer siden, Frøkensina skrev:

Jeg bruker ipad, men kanskje det blir lignende tull da. Ja, Warholportrettene er fine. Nå er det natta fra meg også :klemmer: 

Måtte Gud forby at man prøvde å legge ut et bilde i sitat. Da kommer det ikke en gang med. Mobil er dritt

Skrevet

Jeg likte godt prisen på leiligheten hvis det var meg som skulle selge... :lur: 

Skrevet
14 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg likte godt prisen på leiligheten hvis det var meg som skulle selge... :lur: 

Galskap pris :P

Skrevet

10 mill i Oslo ikke egentlig

Skrevet

Hva må en gjøre for å vinne i lotto sånn egentlig, bortsett fra å levere inn kupong?
Enkelte vinner veldig mye her i verden, men jeg vinner ikke en eneste sum. :jolie: Det er dårlig gjort. 

Skrevet
7 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Kåken til Jenny Skavlans er for salg. Wow... Hjemmekoselig er vel ikke ordet akkurat.
https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=94561729  Fancy greier. :klo: 

Den var lekker og ligger i et populært strøk. 

Men den trappa hadde jeg byttet ut - :bond:selv om den ser veldig stilig ut. :)

6 timer siden, FruN skrev:

To nye tenner på to dager hos lillemor! :hoppe: Totalt sju små hvite perler i den lille munnen :rodmer: 

Nommin, hun strever vel litt nå da. :kose:

Og plutselig, før du vet ordet av det, skal hun miste de igjen. :daane:

1 time siden, Winza/Jacklost skrev:

Galskap pris :P

Alt går over takst for tiden. 

1 time siden, Severus skrev:

10 mill i Oslo ikke egentlig

Den blir nokk solgt for over det også. Skjønner ikke hvor folk får så mye penger fra jeg. :klo:

22 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Hva må en gjøre for å vinne i lotto sånn egentlig, bortsett fra å levere inn kupong?
Enkelte vinner veldig mye her i verden, men jeg vinner ikke en eneste sum. :jolie: Det er dårlig gjort. 

Jeg har funnet ut at jeg i jaffal ikke vinner noe om jeg ikke kjøper lodd/lotto. :ler: 

Du som har kjøpt lotto i så mange år bør vel snart vinne! Hvis ikke er det urettferdig! :snurt:

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, Aldrisur skrev:

blomstervei.jpg.acb9ced921ff2334776b8d7b300dd2f5.jpg

God formiddag mine venner:vinke:

I dag vil jeg tusle oppover denne brusteinsbelagte veien. :rodmer: Mon tro hva som befinner seg bak neste hushjørne? 

Ønsker dere en fin 2. påskedag.grouphugg.gif.3dd7e2f2b1e6fd54e23ce4f673e0bb08.gif

Jeg vil bli med akkurat hit :rodmer: 

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, Frøkensina skrev:

Jeg vil bli med akkurat hit :rodmer: 

Jammen da drar vi dit da. :ninuskapus:

Det er jo ergerlig å tenke på at vi er her når det finnes så mange nydelige små landsbyer og spennende steder der ute i verden.  Sikkert varmere der også. :sukk:

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Aldrisur skrev:

Jammen da drar vi dit da. :ninuskapus:

Det er jo ergerlig å tenke på at vi er her når det finnes så mange nydelige små landsbyer og spennende steder der ute i verden.  Sikkert varmere der også. :sukk:

Akkurat passe varmt der, så kan vi spankulere og se hva vi oppdager rundt svingene. Kanskje vi plutselig kommer til en utsikt rett ut fra mursteinsmylderet og kan titte utover oliven og druemarker :jepp: 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...