Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 minutter siden, Frøkensina skrev:

Ikke helt ufarlig, de kan nok sparke veldig hardt. Hun tok ikke i fullt med veterinæren, mer et advarselsspark. 

Sikkert på sin plass. Hun vokter ungen sin akkurat som vi ville ha gjort, tenker jeg. :kose:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Severus skrev:

Det er en Prussisk marsj, som høres ut som en isbil melodi

Åkeiii! Du er morsom du Severus. :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Keiser Vilhelm var en Norgesvenn, å befant seg i nærheten av Ålesund når det brant. Han donerte derfor store summer til gjennopresingen 

Wilhelm_II,_German_Emperor,_by_Russell_&

• Liker 2
Skrevet

:jepp: Huff har blitt litt trist gjennom denne begivenheten på sjiraffers og andre dyrs vegne. Det at de har minket så vanvittig drastisk de siste 10-15 årene er virkelig skummelt. Kun pga oss, tap av habitat og ulovlig jakt :sukk: 

Skrevet

Keiser Vilhelm var en Norgesvenn, å befant seg i nærheten av Ålesund når det brant. Han donerte derfor store summer til gjennopresingen 

Wilhelm_II,_German_Emperor,_by_Russell_&

Han var mye i Norge ja, så et program om det en gang.

Skrevet
1 minutt siden, Frøkensina skrev:

:jepp: Huff har blitt litt trist gjennom denne begivenheten på sjiraffers og andre dyrs vegne. Det at de har minket så vanvittig drastisk de siste 10-15 årene er virkelig skummelt. Kun pga oss, tap av habitat og ulovlig jakt :sukk: 

Ja du, det er forferdelig trist. Men selve naturen er også en utfordring for sjiraffer. De nyfødte ungene blir et lett bytte for andre rovdyr. Det er naturens gang og veldig trist å tenke på.

Og så har du disse snikskytterne og de rike milliardærene som betaler for å jakte på de ville dyrene. Det gjør meg helt kvalm. :tristbla:

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Aldrisur skrev:

Ja du, det er forferdelig trist. Men selve naturen er også en utfordring for sjiraffer. De nyfødte ungene blir et lett bytte for andre rovdyr. Det er naturens gang og veldig trist å tenke på.

Og så har du disse snikskytterne og de rike milliardærene som betaler for å jakte på de ville dyrene. Det gjør meg helt kvalm. :tristbla:

Skjønner du hvorfor jeg HATER kapitalister? Hadde det vært opp til meg hadde de blitt hengt

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, Severus skrev:

Skjønner du hvorfor jeg HATER kapitalister? Hadde det vært opp til meg hadde de blitt hengt

Ja men da gjør vi det, eller putter dem i giljotinen. guillotine-smiley-emoticon.gif.6cc35cbbab20fbb5ab6e12699243423a.gif

• Liker 2
Skrevet

Jøjjemeg! :sjokkbla:  *rygge stille ut igjen fra farlige kvinnfolk i natten* 

• Liker 2
Skrevet

Trofejakt er forferdelig kvalmt. Og hadde vi klart å fjerne fattigdommen globalt kunne vi hatt en sjanse til å stagge overbefolkningen :sukk: 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Jøjjemeg! :sjokkbla:  *rygge stille ut igjen fra farlige kvinnfolk i natten* 

Sett på en advarselsplakat for rumler i samme slengen :ler:

• Liker 2
Skrevet

Å puh! :daane:Vi har en del arbeid å gjøre jenter! 

Men nå er det på tide å lade batteriet for meg, så kommer jeg tilbake for full guffe igjen i morgen! :hoppendeglad:

:klem1:

• Liker 2
Skrevet

Lurer på hvor mange på KG som vet hvem avataren min er lollll

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Aldrisur skrev:

Å puh! :daane:Vi har en del arbeid å gjøre jenter! 

Men nå er det på tide å lade batteriet for meg, så kommer jeg tilbake for full guffe igjen i morgen! :hoppendeglad:

:klem1:

Takk for i kveld, lade deg fint da :kose: 

Lurer på hvor mange på KG som vet hvem avataren min er lollll

Det er da Lenin? Skulle til å si alle vet vel det, men så ble jeg usikker :ler: 

• Liker 2
Skrevet

Det er nok noen, Sev. :)   Nå skal jeg også bade latteriet mitt. Sov godt og god natt skjønninger. :sove: *poff* 

• Liker 2
Skrevet (endret)
1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Takk for i kveld, lade deg fint da :kose: 

Det er da Lenin? Skulle til å si alle vet vel det, men så ble jeg usikker :ler: 

Ungdommer idag, de følger ikke med i historietimen. De bare chatter på facebook. Men ja det er Lenin.

Endret av Severus
  • Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Det er nok noen, Sev. :)   Nå skal jeg også bade latteriet mitt. Sov godt og god natt skjønninger. :sove: *poff* 

Bade uten vann da, skal ikke ha noen ulykker her :opplyser::vinke: 

• Liker 1
Skrevet (endret)
8 minutter siden, Severus skrev:

Ungdommer idag, de følger ikke med i historietimen. De bare chatter på facebook. Men ja det er Lenin.

Men jeg skulle jo ha vært sikker. Det stod fortsatt Leningrad på ankomsten ved kaia i St. Petersburg da jeg var der, og så har jeg sett Warhols portrett av ham på utsilling. 

Endret av Frøkensina
Skrevet
Akkurat nå, Frøkensina skrev:

Men jeg skulle jo ha vært sikker. Det stod fortsatt Leningrad på ankomsten ved kaia i St. Petersburg da jeg var der, og så har jeg sett Warhols portrett av ham på utsilling. 

Unger idag tror vel at DNA er konkurrenten til DNB

• Liker 2
Skrevet

:ler: Får håpe noen av de lærer noe hvertfall.

Prøvde å lime inn et bilde, prøver et nytt.

Lenin-402-403-1200x818.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...