Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Furupollen er det vanskelig å bli allergisk mot, om det er noen i det hele tatt som blir det :klo: så det gjør ikke noe.  Bjørka har ikke begynt ennå, bare en liten forsmak med salix :dry: (seljer m.m. gåsungene). Bjørkeperioden kommer vel an på vær og temperatur, men varer rundt en måned her.  

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Furupollen er det vanskelig å bli allergisk mot, om det er noen i det hele tatt som blir det :klo: så det gjør ikke noe.  Bjørka har ikke begynt ennå, bare en liten forsmak med salix :dry: (seljer m.m. gåsungene). Bjørkeperioden kommer vel an på vær og temperatur, men varer rundt en måned her.  

Det skulle vært noe som het grønn resept for allergikere. En resept som ga folk gratis, vårlig opphold i et eller annet palmeland, :jepp:

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Det skulle vært noe som het grønn resept for allergikere. En resept som ga folk gratis, vårlig opphold i et eller annet palmeland, :jepp:

:jepp: Det hadde vært helt passelig :hoppendeglad: Noen heldige flykter jo til fjells og jobber derfra inntil bjørka starter der, men ditt forslag var mye bedre :sol: 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Frøkensina skrev:

:jepp: Det hadde vært helt passelig :hoppendeglad: Noen heldige flykter jo til fjells og jobber derfra inntil bjørka starter der, men ditt forslag var mye bedre :sol: 

Ja, ikke sant?:5:

Nå skal jeg ile ut på kjøkkenet å lage middag. :vinke:

• Liker 1
Skrevet

Ja, ikke sant?:5:

Nå skal jeg ile ut på kjøkkenet å lage middag. :vinke:

God middag! Jeg skulle egentlig lage mat hos mamma, men hun er pjusk og vil  vente til i morgen. :vinke: 

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser på finale-opptak av engelsk bakeprogram nå. De dommerne må spise ganske mye godsaker gitt... :rodmer: 

• Liker 1
Skrevet

Så utrolig merkelig at den ble født i går... :rodmer:  Jeg så på da de tok det bildet.  Fenomenalt bilde
og så utrolig heldige er som får jobbe der de gjør...et stort minne for livet!  Takk, snille Severusius! :klem: 

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Så utrolig merkelig at den ble født i går... :rodmer:  Jeg så på da de tok det bildet.  Fenomenalt bilde
og så utrolig heldige er som får jobbe der de gjør...et stort minne for livet!  Takk, snille Severusius! :klem: 

Helt enig med deg Hoppe. det hele er helt eventyrlig. Jeg så også på da de tok bildet og mammaen som var så engstelig for hva de skulle gjøre med ungen hennes. 

• Liker 2
Skrevet

Herlig bilde :rodmer: Så det ikke live. Har sett gif av veterinæren som fikk seg et spark midt i skrittet av April da :ler: 

• Liker 1
Skrevet

Det foregår visst full spionasje her :ninja: 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Frøkensina skrev:

Det foregår visst full spionasje her :ninja: 

Hva mener du?:ninja:

Skrevet

Hva mener du?:ninja:

Bare litt sniklesing og snik-klipp og lim :ler: 

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, Frøkensina skrev:

Herlig bilde :rodmer: Så det ikke live. Har sett gif av veterinæren som fikk seg et spark midt i skrittet av April da :ler: 

17903801_439426053068082_790344845968231

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, Severus skrev:

17903801_439426053068082_790344845968231

:rodmer:  Spot on! 

• Liker 1
Skrevet
31 minutter siden, Aldrisur skrev:

Jeg så også på da de tok bildet og mammaen som var så engstelig for hva de skulle gjøre med ungen hennes. 

Ja, jeg så også og tenkte at morsfølelsene slo inn voldsomt og hun hadde forsvart ungen med alt hun hadde. 
Travet hvileløst fra side til side og voktet!   :jepp: 

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror den Prussike isbilen selger is kalt Keiser Vilhelm Krønsj

• Liker 1
Skrevet

Ikke helt ufarlig, de kan nok sparke veldig hardt. Hun tok ikke i fullt med veterinæren, mer et advarselsspark. 

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Ja, jeg så også og tenkte at morsfølelsene slo inn voldsomt og hun hadde forsvart ungen med alt hun hadde. 
Travet hvileløst fra side til side og voktet!   :jepp: 

Ja. Smelt :rodmer: hun er en skjønn mamma. 

1 minutt siden, Severus skrev:

Jeg tror den Prussike isbilen selger is kalt Keiser Vilhelm Krønsj

Det der skjønner jeg ikkeno' av Sev. :ler:

Skrevet

Ja. Smelt :rodmer: hun er en skjønn mamma. 

Det der skjønner jeg ikkeno' av Sev. :ler:

Det er en Prussisk marsj, som høres ut som en isbil melodi

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...