Gjest Inggolf Skrevet 3. april 2014 #2041 Skrevet 3. april 2014 Har fått meg billett til Stones-konserten! Stas!! Heldigggriiiis! Sammen med gubbedingsen? 1
Hoppetaujenta Skrevet 3. april 2014 #2043 Skrevet 3. april 2014 Jeg har dessverre smakt en rekesalat med yoghurt, ingefær og pepperrot.Det er første gangen jeg har måttet spytte ut og kaste.Det var rett og slett ikke godt.
Aldrisur Skrevet 3. april 2014 Forfatter #2044 Skrevet 3. april 2014 ...så du har en interesser for å se gamle menn knirke over scenegulvet i gåstolene sine altså? "Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill...men for øvrig kan man gjøre hva man vil!" Joda, de begynner å dra på åra som så mange av oss, men musikken overgår rynkene for meg, og gåstoler er vel å ta litt drøyt i! Jeg har vært fan av disse gutta siden siste halvdel av sekstiårene, og når man eldes sammen merkes ikke foreldingen på samme måte vet du. Selv så jeg vel omtrent sånn ut, på vei for å sikre meg billett! Stas!! Heldigggriiiis! Sammen med gubbedingsen? Sammen med gubbedingsen, venner og familie! Jeg har dessverre smakt en rekesalat med yoghurt, ingefær og pepperrot. Det er første gangen jeg har måttet spytte ut og kaste. Det var rett og slett ikke godt. Takk for at du advarer oss mot å kaste bort pengene på æsjesalat Hoppetuss! Håper det står bra til og at sola skinner på dere i dag! 1
Hoppetaujenta Skrevet 3. april 2014 #2045 Skrevet 3. april 2014 Er veldig glad i deler av Stones-musikken jeg også, men personlig foretrekker jeg å høre sangene uten å se dem. Håper at du får en uforglemmelig kveld med positivt fortegn, Aldri...og at du kan sitte på skuldrene til "den sterke mannen" om du ikke får se noe nedi menneskemylderet. Vet ikke helt hvor jeg har det fra, men jeg ser for meg at du ikke er så veldig høy? 1
Aldrisur Skrevet 3. april 2014 Forfatter #2046 Skrevet 3. april 2014 Det blir nok en uforglemmelig konsert som alltid. Det er noe med stemningen på disse konsertene som jeg liker, og jeg har vært på alle konsertene i Oslo gjennom tidene. Jeg er ikke så veeeeeldig høy, men ikke lav heller. 172 cm. fra bakken og opp. Nå har jeg vært ute og gått en lang tur og det var virkelig godt å komme hjem igjen. 2
FruN Skrevet 3. april 2014 #2047 Skrevet 3. april 2014 Jeg har vasket plattingen/verandaen Man blir smått gåen i armene etter en times tid med høytrykksspyler Nå skal det bare bli tørt, så kan jeg sette frem hagemøblene
Aldrisur Skrevet 3. april 2014 Forfatter #2048 Skrevet 3. april 2014 Jeg har vasket plattingen/verandaen Man blir smått gåen i armene etter en times tid med høytrykksspyler Nå skal det bare bli tørt, så kan jeg sette frem hagemøblene Så flink du har vært i dag da! For en herlig årstid vi er inne i nå!
Hoppetaujenta Skrevet 3. april 2014 #2050 Skrevet 3. april 2014 Jeg har vasket plattingen/verandaen. Man blir smått gåen i armene etter en times tid med høytrykksspylerNå skal det bare bli tørt, så kan jeg sette frem hagemøbleneHar gått med en sånn en noen ganger og syns det er kjempemorsomt å "avdekke" underlaget, men faren erat en går for nær planker så det blir oppfliset og fælt. Gammel mur med mose på blir god som ny!
Aldrisur Skrevet 3. april 2014 Forfatter #2051 Skrevet 3. april 2014 VÅR!! Når er konserten da Aldri? Lenge til? Jaaaaaa My! Er det ikke flott?? 26. mai. Har gått med en sånn en noen ganger og syns det er kjempemorsomt å "avdekke" underlaget, men faren er at en går for nær planker så det blir oppfliset og fælt. Gammel mur med mose på blir god som ny! Kjempeffektive greier det der. Brukte den på terrassemarkisen en gang. Det var ikke lurt. Sømmene ble som blåst bort gitt! 1
Mynona Skrevet 3. april 2014 #2053 Skrevet 3. april 2014 Det er ikke lenge til. Og det er godt at ikke jeg skal på den konserten, for den datoen skal jeg lese til eksamen. I panikk
Hoppetaujenta Skrevet 3. april 2014 #2054 Skrevet 3. april 2014 Tror jeg skal ha kveldsmat, med et stekt egg (uten panikk) nå. Syns jeg hører han Patrick rope med gliset på snei borti der...
Severus Skrevet 3. april 2014 #2056 Skrevet 3. april 2014 I morgen er det fredag, men jeg vil ikke på jobb
FruN Skrevet 3. april 2014 #2057 Skrevet 3. april 2014 Har gått med en sånn en noen ganger og syns det er kjempemorsomt å "avdekke" underlaget, men faren er at en går for nær planker så det blir oppfliset og fælt. Gammel mur med mose på blir god som ny! Jeg vet Tenkte å få spandert på oss en etterhvert, med sånn terrassevasker Men får i år får det holde, bare ikke gjøre vane av det
Gjest Inggolf Skrevet 3. april 2014 #2058 Skrevet 3. april 2014 Tiitenbøsann i ballongen Har du fått vært ute å tatt årets første utepils i år eller Aldri? (evt noe annet godt i glasset om du ikke liker øl?) Hvis du ikke har gjort det, så er det virkelig å anbefale Årets første uteøl smaker noe så veldig, veldig ekstra godt!
Mynona Skrevet 3. april 2014 #2059 Skrevet 3. april 2014 I morgen slutter jeg kl 14 på skolen og skal ikke på jobb etterpå, så da håper jeg det er knallvær i morgen, sånn som i dag!
Aldrisur Skrevet 3. april 2014 Forfatter #2060 Skrevet 3. april 2014 Titteøsan på deg også Noz! Første utepils i vårsola er den besteste pilsen, og omtrent den eneste jeg tar i løpet av en hel sommer. Kald, tørr hvitvin smaker også godt. My, kooos deg i morgen, det fine været skal nemlig holde også i morgen, men lørdag er det meldt overskyet og 5 grader.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå