Frøkensina Skrevet 14. april 2017 #20461 Skrevet 14. april 2017 Hadde noen naboer begynt med boring i dag så kunne det endt med ordentlig påskekrimmord; jeg har en tinnitus fra helvete og diverse lyder setter den i gang og forverrer den. Synes det er godt at noen dager skal være stille selv om jeg er langt fra religiøs. 3
Aldrisur Skrevet 14. april 2017 Forfatter #20462 Skrevet 14. april 2017 2 minutter siden, Frøkensina skrev: Hadde noen naboer begynt med boring i dag så kunne det endt med ordentlig påskekrimmord; jeg har en tinnitus fra helvete og diverse lyder setter den i gang og forverrer den. Synes det er godt at noen dager skal være stille selv om jeg er langt fra religiøs. Tinnitus høres fryktelig slitsomt ut. Det er viktig å bevare noe "stilledager" i året. Vi trenger det i vår bråkete hverdag. Nå tror jeg at jeg trenger å Tilgi meg alle - og tilgi meg sjiraffmamma om jeg sovner, 3
Frøkensina Skrevet 14. april 2017 #20463 Skrevet 14. april 2017 1 minutt siden, Aldrisur skrev: Tinnitus høres fryktelig slitsomt ut. Det er viktig å bevare noe "stilledager" i året. Vi trenger det i vår bråkete hverdag. Nå tror jeg at jeg trenger å Tilgi meg alle - og tilgi meg sjiraffmamma om jeg sovner, Sov godt 2
Aldrisur Skrevet 14. april 2017 Forfatter #20464 Skrevet 14. april 2017 9 minutter siden, Frøkensina skrev: Sov godt Takk det samme fine Frøkensina. 2
Hoppetaujenta Skrevet 14. april 2017 #20465 Skrevet 14. april 2017 Nei, la oss ikke tenke på det. I morgen blir det atter en mulighet for å kjøpe ferskt brød til frokost. Fullstendig avsporing, men jeg ser frem til det. Med brunost på og kaffe med hvitt i. Jeg må ha en halvtime på øret. Stiller klokka på ring så jeg kan tre hjelpende til i natt. Raffen altså. Ingen andre. Natta så lenge. *poff* 1
Hoppetaujenta Skrevet 15. april 2017 #20467 Skrevet 15. april 2017 Førstekontrollinnen kontrollerer. Alt er vel hos mor. Ingen baby i sikte ennå. Over. *tusle tilbake til senga si* 2
Aldrisur Skrevet 15. april 2017 Forfatter #20468 Skrevet 15. april 2017 Flott fyr det der Sev.! Bra du har kontrollen Hoppe. Nå var jeg sikker på at den ungen hadde kommet seg ut i løpet av natten, men neida. Sette seg ned med en og følge med videre. 2
FruN Skrevet 15. april 2017 #20469 Skrevet 15. april 2017 Naboer, hva er det? Neida, har naboer, men det er ikke akkurat tettbygd her Nærmeste huset blir brukt som hytte, og nest nærmeste nabohus ser vi bare når det ikke er løv på trærne I dag snør det.... 2
Hoppetaujenta Skrevet 15. april 2017 #20470 Skrevet 15. april 2017 (endret) ...ere her d`er party? Sånn under her skal jeg plutselig gjøre i forumtaxien. Dere vet ikke hvordan jeg ser ut, men måten jeg snakker på og at føttene plutselig begynner å hoppe på pedalene...sår en liten tanke hos dere. Endret 15. april 2017 av Hoppetaujenta 3
Hoppetaujenta Skrevet 15. april 2017 #20472 Skrevet 15. april 2017 Det er påske...og det er morgen...så da stemmer vel det? Godmorgen, frøken. 3
Aldrisur Skrevet 15. april 2017 Forfatter #20473 Skrevet 15. april 2017 Påskemorgen slukker sorgen...tralalala Det er kaldt ute og jeg skulle ikke stått opp så tidlig, men var så spent på om barnet hadde kommet. Må ut og kjøpe melk i dag, og sånn ellers, ingen planer. Over til sjiraffen. Hun ligger nede. Ja takk til mer kaffe Sina. 2
Hoppetaujenta Skrevet 15. april 2017 #20474 Skrevet 15. april 2017 Stakkars lille mamman er vel sliten nå. Hun holder stilen i alle fall. Ser vond ut å ligge på dette tidspunktet, men jeg skal spise min frokost og holde ut her ved skjermen sammen med henne. Vi søstre skal stå sammen i nødens stund. Med et lite butikkavbrekk skal Hoppe også denne dagen følge nøye med, så da tar vel en av dere over langdistansekikkerten for meg? Jeg har egentlig melk og brød, men jeg blir så kjøttsulten av å nesten skulle føde hele tiden, så jeg MÅ ha menybutikk-varme karbonader i kroppen i dag, koste hva det koste vil. 1
Frøkensina Skrevet 15. april 2017 #20475 Skrevet 15. april 2017 Det stemmer Hoppe Tror jeg trenger påfyll jeg også Aldri Påskemorn til dere 2
Aldrisur Skrevet 15. april 2017 Forfatter #20476 Skrevet 15. april 2017 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Stakkars lille mamman er vel sliten nå. Hun holder stilen i alle fall. Ser vond ut å ligge på dette tidspunktet, men jeg skal spise min frokost og holde ut her ved skjermen sammen med henne. Vi søstre skal stå sammen i nødens stund. Med et lite butikkavbrekk skal Hoppe også denne dagen følge nøye med, så da tar vel en av dere over langdistansekikkerten for meg? Jeg har egentlig melk og brød, men jeg blir så kjøttsulten av å nesten skulle føde hele tiden, så jeg MÅ ha menybutikk-varme karbonader i kroppen i dag, koste hva det koste vil. Kjøttsulten ja. Du får holde ut og stå på Hoppe. Du gjør en god jobb. Det skal du ha. 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Det stemmer Hoppe Tror jeg trenger påfyll jeg også Aldri Påskemorn til dere Kledd seg ut som påskeharen og nesten ikke til å kjenne igjen. 2
Frøkensina Skrevet 15. april 2017 #20477 Skrevet 15. april 2017 Jupp, skulle hatt noen kaninører å gå på butikken med Lurer også på om jeg må på en Meny for litt forskjellig, håper folk flest er borte så det er lettere å parkere og mindre mas. 2
Hoppetaujenta Skrevet 15. april 2017 #20478 Skrevet 15. april 2017 Jo fortere man kommer seg avsted til butikk, jo mindre folk er det...tror jeg. Dessuten er det visst tidlig morgen over i junaiten. Bare litt over fire er klokka der. Jaja....hvis noen skal ha hendlet noe for seg så har de noen minutter til skrive handlelapp til meg. Jeg føler meg veldig snill og tjenestevillig i øyeblikket. Legg ved penger også, tusen takk. 2
Aldrisur Skrevet 15. april 2017 Forfatter #20479 Skrevet 15. april 2017 Det stenger vel ganske tidlig også? Jeg har en Jokerbutikk rett nedi veien - den gjør meg sløv med tanke på planlegging da den har oppe fra 08.00 til 23.00 hver dag. Men jeg klager ikke altså. Nå i dusjen med seg. 3
Frøkensina Skrevet 15. april 2017 #20480 Skrevet 15. april 2017 Hm, men hvordan skal du finne fram til meg da Hoppe? Jeg trenger hvertfall godt brød og melk, kubbelys og noe påskegodt Veldig søt mens du er effektiv Aldri 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå