Aldrisur Skrevet 14. april 2017 Forfatter #20441 Skrevet 14. april 2017 1 minutt siden, Mynona skrev: Ja, det er jo greit at jeg noen ganger for spørsmål om hvorfor vi rare skandinavere gjør ditt eller datt For jeg aner jo ikke, jeg bare gjør som vi alltid har gjort Eller er det dette som gjorde at du ble busta? Litt for rosa? Herremin for et outfit! Mm. Det er artig å snakke med (bli kjent med - you name it) folk fra andre land og kontinenter, man får satt ting litt mer i perspektiv på en måte. 1
Severus Skrevet 14. april 2017 #20442 Skrevet 14. april 2017 4 minutter siden, Aldrisur skrev: Hva skjedde? Var det hos deg de kom? Eller? Det er jeg faktisk helt enig i. Ikke hos meg, men hos noen jeg kjenner med smålige naboer
Mynona Skrevet 14. april 2017 #20443 Skrevet 14. april 2017 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Herremin for et outfit! Mm. Det er artig å snakke med (bli kjent med - you name it) folk fra andre land og kontinenter, man får satt ting litt mer i perspektiv på en måte. Ja, veldig. Jeg liker det veldig godt. F.eks da jeg var i Sør Afrika sist og satt i baksetet i bilen da vi var på roadtrip og fikk spørsmål om jeg alltid bruker belte, eller om jeg ikke stolte på han som sjåfør. For han var det ikke normalt å bruke belte i det hele tatt. Jeg tenker ikke over at jeg tar det på meg en gang, det skjer automatisk. Og jeg hadde aldri turt å kjøre 8 timer på motorvei i 130km/t uten belte, samme hvem som var sjåfør. Tror han kanskje fikk et perspektiv når jeg sa at det kunne være andre på veien som ikke var til å stole på, og at sjansen for å oveleve et kræsj ble hvertfall litt høyere med belte på. Han brukte hvertfall belte resten av ferien 1
Aldrisur Skrevet 14. april 2017 Forfatter #20444 Skrevet 14. april 2017 (endret) 7 minutter siden, Severus skrev: Ikke hos meg, men hos noen jeg kjenner med smålige naboer Å ja, så naboene klagde? Jaja, det finnes så mange forskjellige typer naboer. Mine spiller piano klokka 6 om morgenen og hopper tau rundt i stua (sånn høres det ut ihvert fall) hele ettermiddagen. Nei det er ikke Hoppetuss. Men klager jeg? Nei de vokser vel opp tenker jeg. Endret 14. april 2017 av Aldrisur 2
Aldrisur Skrevet 14. april 2017 Forfatter #20445 Skrevet 14. april 2017 (endret) 3 minutter siden, Mynona skrev: Ja, veldig. Jeg liker det veldig godt. F.eks da jeg var i Sør Afrika sist og satt i baksetet i bilen da vi var på roadtrip og fikk spørsmål om jeg alltid bruker belte, eller om jeg ikke stolte på han som sjåfør. For han var det ikke normalt å bruke belte i det hele tatt. Jeg tenker ikke over at jeg tar det på meg en gang, det skjer automatisk. Og jeg hadde aldri turt å kjøre 8 timer på motorvei i 130km/t uten belte, samme hvem som var sjåfør. Tror han kanskje fikk et perspektiv når jeg sa at det kunne være andre på veien som ikke var til å stole på, og at sjansen for å oveleve et kræsj ble hvertfall litt høyere med belte på. Han brukte hvertfall belte resten av ferien Så kult. Ja det er sånne rare ting som skjer nå man treffer folk med helt ulik bakgrunn og andre tradisjoner. Bra at han skjerpa seg da! Endret 14. april 2017 av Aldrisur
Mynona Skrevet 14. april 2017 #20446 Skrevet 14. april 2017 1 minutt siden, Aldrisur skrev: Å ja, så naboene klagde? Jaja, det finnes så mange forskjellige typer naboer. Mine spille piano klokka 6 om morgene og hopper tau rundt i stua (sånn høre det ut ihvert fall) hele ettermiddagen. Nei det er ike Hoppetuss. Men klager jeg? Nei de vokser vel opp tenker jeg. Er du sikker på at det ikke er kjentfolk? Mine naboer er elefanter. Det er jeg helt sikker på. Og de traver masse. 1
Severus Skrevet 14. april 2017 #20447 Skrevet 14. april 2017 2 minutter siden, Aldrisur skrev: Å ja, så naboene klagde? Jaja, det finnes så mange forskjellige typer naboer. Mine spille piano klokka 6 om morgene og hopper tau rundt i stua (sånn høre det ut ihvert fall) hele ettermiddagen. Nei det er ike Hoppetuss. Men klager jeg? Nei de vokser vel opp tenker jeg. Isteden for å komme bort å spørre om de kunne jobbe til f.eks kl 15, så ringte de rett til purken. Purken kunne jo ha fått andre oppdrag som hastet mer, for det er ikke mange patruljer i byn her. 1
Aldrisur Skrevet 14. april 2017 Forfatter #20448 Skrevet 14. april 2017 2 minutter siden, Mynona skrev: Er du sikker på at det ikke er kjentfolk? Mine naboer er elefanter. Det er jeg helt sikker på. Og de traver masse. Elefanter ja, synes jeg høre for meg hvordan dette må være. 1 minutt siden, Severus skrev: Isteden for å komme bort å spørre om de kunne jobbe til f.eks kl 15, så ringte de rett til purken. Purken kunne jo ha fått andre oppdrag som hastet mer, for det er ikke mange patruljer i byn her. Det er ordentlig dårlig gjort. Det koster ingenting å snakke med naboen før man går til det skritt å ringe politiet. Helt uhørt!
Hoppetaujenta Skrevet 14. april 2017 #20449 Skrevet 14. april 2017 Lurer meg på om jeg får blund på øyet i det hele tatt i natt. Jeg vil seee.... 1
Aldrisur Skrevet 14. april 2017 Forfatter #20450 Skrevet 14. april 2017 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Lurer meg på om jeg får blund på øyet i det hele tatt i natt. Jeg vil seee.... I natt er vi våkende jordmødre Hoppe. 1
Hoppetaujenta Skrevet 14. april 2017 #20451 Skrevet 14. april 2017 Tror faktisk det ja. *diskrèt stappe en diger sokk i tingen til Aldri* *TO sokker!* 1
Severus Skrevet 14. april 2017 #20452 Skrevet 14. april 2017 Skal vi koke vann å finne fram håndduker også? 2
Aldrisur Skrevet 14. april 2017 Forfatter #20453 Skrevet 14. april 2017 Ikke rart det er slitsomt å føde. Hun vandrer og vandrer rundt og vet liksom ikke helt hvor hun skal gjøre av seg. Og dette er en sjiraff altså - til og med en som er under oppsikt av dyktige oppassere. Men vi skal hjelpe til, koke vann og legge frem rene håndklær. Stappe en diger sokk oppi tingen til Aldri? Den skjønte jeg ikke altså. 2
Frøkensina Skrevet 14. april 2017 #20454 Skrevet 14. april 2017 Jeg skjønner lite jeg også, rumper og raffen liksom. Raringer Så går det utforbakke enda mer med sokker oppi ting . 1
Aldrisur Skrevet 14. april 2017 Forfatter #20455 Skrevet 14. april 2017 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Jeg skjønner lite jeg også, rumper og raffen liksom. Raringer Så går det utforbakke enda mer med sokker oppi ting . Rumper, raffen og raringer. Det skal bli min neste dagboktittel! Har du gjort noe spennende i dag? 2
Hoppetaujenta Skrevet 14. april 2017 #20456 Skrevet 14. april 2017 Tingen = trompetitten til Aldri Må spille stille når det nærmer seg . 1
Aldrisur Skrevet 14. april 2017 Forfatter #20457 Skrevet 14. april 2017 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Tingen = trompetitten til Aldri Må spille stille når det nærmer seg . Hahaha, du er helt gæren du! lerogler 1
Frøkensina Skrevet 14. april 2017 #20458 Skrevet 14. april 2017 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Rumper, raffen og raringer. Det skal bli min neste dagboktittel! Har du gjort noe spennende i dag? Håper ikke det Nei jeg har tatt ordentlig ferie i dag og gjort lite. Høres herlig ut med påskeeggjakt da, selv om haren ble ferska. 1
Frøkensina Skrevet 14. april 2017 #20459 Skrevet 14. april 2017 4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Tingen = trompetitten til Aldri Må spille stille når det nærmer seg . Verre og verre dette jo 3 minutter siden, Aldrisur skrev: Hahaha, du er helt gæren du! lerogler 1
Aldrisur Skrevet 14. april 2017 Forfatter #20460 Skrevet 14. april 2017 3 minutter siden, Frøkensina skrev: Håper ikke det Nei jeg har tatt ordentlig ferie i dag og gjort lite. Høres herlig ut med påskeeggjakt da, selv om haren ble ferska. Deilig med sånne dager innimellom. Ble skikkelig ferska ja. 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Verre og verre dette jo Hvordan hadde dette forumet vært uten Hoppetussa? Det vil jeg ikke engang tenke på! 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå