Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 13.4.2017 den 22.55, Frøkensina skrev:

Har de sovnet? :vin: 

Litt sent svar fra meg,men ja de sovnet før klokka 22 i hvertfall. :ler:

13 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Stakkars Gunillafamilien. :(  Å miste sitt hjem kan jeg leve meg inn i. Lille Tusse strøk med. 
 http://www.vg.no/rampelys/tv/branner/huset-til-svensk-hollywood-frue-brant-ned/a/23974765/

Jeg likte faktisk det huset. En liten skjult, lun og overbygd velkomst ved inngangsdøren og masse vinduer
ut mot jungel i begge etasjer. Uteplass og fredfulle omgivelser på baksiden. Hvor skal de bo nå? 
gunilla-persson-ap_full_article.jpg

Stakkars ekle dame. :heks: Må si tankene mine gikk til den gamle moren og datteren nå jeg leste det. 

9 timer siden, Lyskula skrev:

Er ballongen kommet ut av vinterdvalen? :strix:  

Heeeeiiii Lyskula! Jeg lurte veldig på hvor det hadde blitt av deg. :klem: Håper inderlig at du har det bra. 

8 timer siden, FruN skrev:

Lyskula, jooo! :mynona:

FruN, jooo! :gravid::hoppendeglad:

5 timer siden, Frøkensina skrev:

Ballongen har blitt gjenreist fra asken som fugl fønix :ninuskapus:

tumblr_nw3szsQ7u01s8jcyzo1_500.gif

Fantastisk Frøkensina! :hakeslepp: 

28 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Tror ikke at hun er så veldig rik at det gjør noe...og ting kan erstattes til en viss grad, men det blir ikke som ens hjem igjen sånn med det første. Jeg er veldig knyttet til mine ting og det tror jeg hun også er. Håper noen av de rike bekjentskapene og vennene spytter i litt der nå...men hun har vel forsikring håper jeg.  

Jaja...Raffen har travet rundt litt den siste lille tiden nå og sjefen har vært inne og tatt bilder av baken hennes.
Hvor er oppdragelsen deres unge mann i amerika. :nei: 

Tror heller ikke hun er så veldig rik. 

Ja, jeg så også at han tok bilde av rumpetten til Raffen. Kan det skje noe snart kanskje? Har ikke sett henne trave rundt så mye før. Minner om meg selv rett før de pressriene inntok kroppen. :briller2:

15 minutter siden, Fantastica skrev:

Jeg er nok litt vel småbrisen akkurat nå...

Kos deg, laaaaangfredagen er snart over og det er ferie!  :danser:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette har vært en laaaang fredag. :Gjesp:  Litt kjedelig ja. Litt som en lang søndag. 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Mynona skrev:

Dette har vært en laaaang fredag. :Gjesp:  Litt kjedelig ja. Litt som en lang søndag. 

Ja enig! Den har vært kjempelang, men ikke så veldig kjedelig for min del. Nå er det lørdag og påskeaften og snart er påsken over. :P

Du har vel mer enn nok å gjøre med pakking og planlegging tenker jeg?  

• Liker 1
Skrevet

Pakking er så kjedelig :Gjesp:  Har fått pakket ganske mye. Ikke så mye som gjenstår nå egentlig. Bare bruksting som jeg trenger før jeg flytter helt. Og litt sånne "hva skal jeg gjøre med denne"-ting. En del av sistnevnte. :ler: 

Er vel snart leggetid også. I morgen skal jeg få servert påskelam hos noen venner. Det gleder jeg meg til :) 

Hva har Aldri'en gjort fornoe gøy i dag da?

• Liker 1
Skrevet

De sier raffen har rier, men jeg lurer på om raffer kan ha kynnere 

Skrevet
1 minutt siden, Mynona skrev:

Pakking er så kjedelig :Gjesp:  Har fått pakket ganske mye. Ikke så mye som gjenstår nå egentlig. Bare bruksting som jeg trenger før jeg flytter helt. Og litt sånne "hva skal jeg gjøre med denne"-ting. En del av sistnevnte. :ler: 

Er vel snart leggetid også. I morgen skal jeg få servert påskelam hos noen venner. Det gleder jeg meg til :) 

Hva har Aldri'en gjort fornoe gøy i dag da?

"Hva skal jeg gjøre med denne tingen" - ahhh, det er sånt som tar så lang tid. :daane:

I dag hadde vi faktisk besøk av Påskeharen, på "ekte". Den gjemte påskeegg i hagen og så gikk vi på jakt etter dem.

Hm. Bare det at det lå noen luringer bak buskene og så at jeg la eggene i hagen, og at hagen er bitteliten så det ble liksom ikke nødvendig med den store jakten. :hoho:Busted! 

Påskelam høres både godt og bestialsk ut - om du skjønner hva jeg mener. Blir koselig å få servert mat og være sammen med gode venner da. :Nikke:

• Liker 1
Skrevet

Hahahaha... Påskeharen er busted :ler:  Da vet du at nissen og tannfeen må du jobbe litt mer med :fnise: 

Er veldig glad i lammestek og lammelår, så det gleder jeg meg til. Diskuterte med Paul tidligere i dag, at det er rart at vi spiser lam i påsken, siden sesongen i Norge er på høsten. Men jeg googlet meg frem til at det er en bibelsk tradisjon, og de tok nok ikke så mye hensyn til sesongene her oppe i skandinavia. Jeg har aldri tenkt på at det er høstkjøttet som er fryst i et halvt år :P  Der Paul kommer fra er det vanlig å ikke spise kjøtt på langfredag. Han fikk helt sjokk da jeg ikke hadde hørt om det før. Er visst noe bibelsk over den tradisjonen også. 

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Severus skrev:

De sier raffen har rier, men jeg lurer på om raffer kan ha kynnere 

Det tror jeg Sev. 

Skrevet

Er dette herr og fru Aldri som ble busted?

easter-wallpaper-003-10241.jpg

• Liker 3
Skrevet

Jeg har ikke vært i nærheten av noe lam på noe vis. I morgen blir det kanskje et påskeegg. :ninja: Med strø på.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Mynona skrev:

Hahahaha... Påskeharen er busted :ler:  Da vet du at nissen og tannfeen må du jobbe litt mer med :fnise: 

Er veldig glad i lammestek og lammelår, så det gleder jeg meg til. Diskuterte med Paul tidligere i dag, at det er rart at vi spiser lam i påsken, siden sesongen i Norge er på høsten. Men jeg googlet meg frem til at det er en bibelsk tradisjon, og de tok nok ikke så mye hensyn til sesongene her oppe i skandinavia. Jeg har aldri tenkt på at det er høstkjøttet som er fryst i et halvt år :P  Der Paul kommer fra er det vanlig å ikke spise kjøtt på langfredag. Han fikk helt sjokk da jeg ikke hadde hørt om det før. Er visst noe bibelsk over den tradisjonen også. 

Det er nettopp det vet du, det er så mye bibelsk over denne påsefeiringen som jeg aldri har visst om før. Burde nok fordype seg litt mer i disse tradisjonene våre. 

Akkurat nå, Mynona skrev:

Er dette herr og fru Aldri som ble busted?

easter-wallpaper-003-10241.jpg

Haha - nusselige herr og fru Aldri. :hoho:

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes vi skal avvikle hele loven om helligdagsfred 

Skrevet
2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg har ikke vært i nærheten av noe lam på noe vis. I morgen blir det kanskje et påskeegg. :ninja: Med strø på.

DET er namnam det! 

Jeg elsker marsipanegg med sjokoladetrekk og strø. :bond:

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Severus skrev:

Jeg synes vi skal avvikle hele loven om helligdagsfred 

Hvorfor det? :)

Skrevet
Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Hvorfor det? :)

Fordi det burde være lov å snekre, gjøre forefallende arbeide innenfor rimelig tid på søndag/helligdag. Fra feks 10-16 uten at purke faen skal komme på besøk

Skrevet

Ingen har veldig vondt av å slappe av og ha det stille litt heller da. :) 

Skrevet
5 minutter siden, Aldrisur skrev:

Det er nettopp det vet du, det er så mye bibelsk over denne påsefeiringen som jeg aldri har visst om før. Burde nok fordype seg litt mer i disse tradisjonene våre. 

Haha - nusselige herr og fru Aldri. :hoho:

Ja, det er jo greit at jeg noen ganger for spørsmål om hvorfor vi rare skandinavere gjør ditt eller datt :ler:  For jeg aner jo ikke, jeg bare gjør som vi alltid har gjort :P 

Eller er det dette som gjorde at du ble busta? Litt for rosa?

546098_326417494079473_116342958420262_8

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, Severus skrev:

Fordi det burde være lov å snekre, gjøre forefallende arbeide innenfor rimelig tid på søndag/helligdag. Fra feks 10-16 uten at purke faen skal komme på besøk

Hva skjedde? Var det hos deg de kom? Eller?

Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Det er jeg faktisk helt enig i. 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Men i påska har arbeidsfolk fri å kan gjøre forefallende arbeid, utover det man får til på onsdags ettermiddag. Hvis man ikke tåler å ha naboer, så får man dra åt skogen. Det er så mange helligdager etter hverandre, at det burde være lov iallefall litt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...