Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, Lille Lerke skrev:

Helt naturlig, det er kvelden klokka 21.15. 

:laugh:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må ikke bli pc-løs da Rumle :bond: 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Frøkensina skrev:

Du må ikke bli pc-løs da Rumle :bond: 

Jeg vet! :sukk:

• Liker 1
Skrevet (endret)
9 minutter siden, Rumle skrev:

Jeg vet! :sukk:

:klemmer: 

Har vært og tittet mer på hytta, nye dyr har vært rundt omkring inkludert en elg. Fikk sett noen krokus! :rodmer: Og alliumene kommer med blader. 

Endret av Frøkensina
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg er desperat etter sjokolade. :sjokolade:   Og i stedenfor å gå ut i regnet å kjøpe, så spiser jeg alt mulig annet (Frosne erter, tomater, paprika, gelegodteri, bounty). Som er så teit, for det hjelper ingenting mot sjokoladesuget. Vurderer om jeg skal kjøpe sjokoladeis. 

Også har jeg begynt på ny serie på Netflix. Har sett 9 episoder på to dager nå. 13 reasons why. Om en high school-jente som har tatt selvmord, og de 13 grunnene hvorfor hun valgte det. Og de 13 grunnene er 13 personer som hun avslører ved at hun har spilt inn en kasett for hver person. Liker den godt. 

Endret av Mynona
  • Liker 1
Skrevet

Frosne erter? :overrasket: Stakkars, jeg skal gå og hente meg mokkabønner :rodmer: 

• Liker 1
Skrevet
18 minutter siden, Mynona skrev:

Jeg er desperat etter sjokolade. :sjokolade:   Og i stedenfor å gå ut i regnet å kjøpe, så spiser jeg alt mulig annet (Frosne erter, tomater, paprika, gelegodteri, bounty). Som er så teit, for det hjelper ingenting mot sjokoladesuget. Vurderer om jeg skal kjøpe sjokoladeis. 

Også har jeg begynt på ny serie på Netflix. Har sett 9 episoder på to dager nå. 13 reasons why. Om en high school-jente som har tatt selvmord, og de 13 grunnene hvorfor hun valgte det. Og de 13 grunnene er 13 personer som hun avslører ved at hun har spilt inn en kasett for hver person. Liker den godt. 

Men, bounty er da en sjokolade_

13 reasons why / er det netflix_

Skrevet
4 minutter siden, Rumle skrev:

Men, bounty er da en sjokolade_

13 reasons why / er det netflix_

Bounty er jo mest kokost. Er jo bare tynt lag med sjokolade utenpå :P 

Ja, det er netflix. :) 

Skrevet
10 timer siden, Rumle skrev:

God paaske, folkens! :blomst:

God paaske til deg også Rumlen! :kose:

6 timer siden, Winza/Jacklost skrev:

Gjør forumet en bedre plass med sitt nærvær :)

Hva skal du se?

Boss Baby. :fnise:

3 timer siden, Severus skrev:

2017-04-13_18_18_41.thumb.png.e6b8fb63be412d59dbb17ac80862ff8c.png

Jeg endte opp med å gjøre om på hele greiaV

Her er også samme greia med annen mod

Skikkelig godt jobba! :nordvesta:

2 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Vi får ta en testfremvisning, siden hoved-"filmen" visst ikke har startet riktig ennå.
http://mostamazingviews.com/looked-baby-giraffe-didnt-survive-mothers-love-made-miracle-happen/

Naturen er vakker. :) 

Åh, det så brutalt ut, men flinkeste mammaen da. :rodmer:

1 time siden, Rumle skrev:

Naa har jeg ogsaa binge/kikket paa Innan vi doer, Aldri! :alice: Og det er din feil! :P

Likte du den? Eller jeg mener, binget du den? :ler:

1 time siden, Frøkensina skrev:

God påske :blomst: 

59 minutter siden, Rumle skrev:

Jo, det er kanskje det / men jeg digger den! :fnise:

Enig. Skam er egentlig for alle.

51 minutter siden, Fantastica skrev:

Ja, jeg var hos en venninne i dag og vi har nå kokt sammen et persongalleri med navn, alder, jobb og persontrekk. Nå vet jeg hvem som skal finne liket, hvordan det skjer, jeg vet hvor morderen bodde i barndommen og nåværende bosted, og jeg har lagt handlingen til en by i nærheten. Nå ser jeg for meg funnstedet og andre settinger, og må finne ut hvordan politihuset ser ut på innsiden. :)

Forarbeidet er vel halve boka må vite(?) :briller:

43 minutter siden, Lille Lerke skrev:

Helt naturlig, det er kvelden klokka 21.15. 

:Nikke:

23 minutter siden, Mynona skrev:

Glad jeg ikke er Mynonamagen. :Knegg: Det der var litt av et sammensurium av en sjokoladeerstatning. 

--------------

Nå prøver jeg å få to påskeovernattingsgjester til å sove :haar:- håper det skjer snart. 

Skrevet

Har de sovnet? :vin: 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Stakkars Gunillafamilien. :(  Å miste sitt hjem kan jeg leve meg inn i. Lille Tusse strøk med. 
 http://www.vg.no/rampelys/tv/branner/huset-til-svensk-hollywood-frue-brant-ned/a/23974765/

Jeg likte faktisk det huset. En liten skjult, lun og overbygd velkomst ved inngangsdøren og masse vinduer
ut mot jungel i begge etasjer. Uteplass og fredfulle omgivelser på baksiden. Hvor skal de bo nå? 
gunilla-persson-ap_full_article.jpg

Endret av Hoppetaujenta
Skrevet

Ballongen har blitt gjenreist fra asken som fugl fønix :ninuskapus:

tumblr_nw3szsQ7u01s8jcyzo1_500.gif

• Liker 3
Skrevet

Skremmende, men mest vakkert.   :sjokkbla:

• Liker 2
Skrevet
11 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Stakkars Gunillafamilien. :(  Å miste sitt hjem kan jeg leve meg inn i. Lille Tusse strøk med. 
 http://www.vg.no/rampelys/tv/branner/huset-til-svensk-hollywood-frue-brant-ned/a/23974765/

Jeg likte faktisk det huset. En liten skjult, lun og overbygd velkomst ved inngangsdøren og masse vinduer
ut mot jungel i begge etasjer. Uteplass og fredfulle omgivelser på baksiden. Hvor skal de bo nå? 
gunilla-persson-ap_full_article.jpg

Hun er rik så hun kjøper seg nok et nytt hjem :)

7 timer siden, Lyskula skrev:

Er ballongen kommet ut av vinterdvalen? :strix:  

Veldig kjekt å se deg :) Veldig lenge siden jeg har sett deg på kg :)

Skrevet
1 time siden, Winza/Jacklost skrev:

Hun er rik så hun kjøper seg nok et nytt hjem

Tror ikke at hun er så veldig rik at det gjør noe...og ting kan erstattes til en viss grad, men det blir ikke som ens hjem igjen sånn med det første. Jeg er veldig knyttet til mine ting og det tror jeg hun også er. Håper noen av de rike bekjentskapene og vennene spytter i litt der nå...men hun har vel forsikring håper jeg.  

Jaja...Raffen har travet rundt litt den siste lille tiden nå og sjefen har vært inne og tatt bilder av baken hennes.
Hvor er oppdragelsen deres unge mann i amerika. :nei: 

• Liker 2
Skrevet

Flere som så Vitnet (Agatha Christie)? Skikkelig påske nå :arwen: 

• Liker 2
Skrevet

Jeg er nok litt vel småbrisen akkurat nå...

• Liker 2
Skrevet
29 minutter siden, Frøkensina skrev:

Flere som så Vitnet (Agatha Christie)? Skikkelig påske nå 

Har tatt denopp og skal påske meg senere...kanskje i morgen...for jeg holder på med
Apple Tree-serien en gang til. Må se den skikkelig liksom. :lur: 

17 minutter siden, Fantastica skrev:

Jeg er nok litt vel småbrisen akkurat nå...

Påskebrisen? Det unner jeg deg og tenker på "brisen"....som en vind, Erik Bye og Anna Lovinda. :rodmer: 
For fulle seil! :fnise:  Har ikke noe med saken å gjøre, men jeg tenker nå på det da. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...