Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er veldig imponert over styrken i de tynne beina. Hun må stokke dem litt før hun legger seg, 
men reiser seg i en rask bevegelse som må være utfordrende for sånne "pipestilker". *beundre* :rodmer: 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
20 minutter siden, Severus skrev:

På biblioteket har de kommunist manifestet og noen tekster som Lenin skrev

Så fint. Da kan du kanskje låne den der.

7 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg er veldig imponert over styrken i de tynne beina. Hun må stokke dem litt før hun legger seg, 
men reiser seg i en rask bevegelse som må være utfordrende for sånne "pipestilker". *beundre* :rodmer: 

Enig. I sta deiset hun liksom i gulvet, og da trodde jeg alle fire bena skulle knekke - men det gikk bra. Hun er jo uvanlig topptung for tiden og de bena er temmelig tynne ja. (Og nei @Lille Lerke jeg snakker ikke om @FruN nå heller.) :ler:

• Liker 1
Skrevet

Haha...jeg tenkte jeg skulle skive akkurat det siste der i mitt innlegg. Nei, Fruen deiser ikke i gulvet. :skratte:

• Liker 1
Skrevet
28 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Haha...jeg tenkte jeg skulle skive akkurat det siste der i mitt innlegg. Nei, Fruen deiser ikke i gulvet. :skratte:

Det er lenge siden i så fall :skratte: 

32 minutter siden, Aldrisur skrev:

Så fint. Da kan du kanskje låne den der.

Enig. I sta deiset hun liksom i gulvet, og da trodde jeg alle fire bena skulle knekke - men det gikk bra. Hun er jo uvanlig topptung for tiden og de bena er temmelig tynne ja. (Og nei @Lille Lerke jeg snakker ikke om @FruN nå heller.) :ler:

:nigo: 

Ikke er jeg særlig topptung, og jeg har langt fra noen tynne bein, så føler meg trygg på at jeg ikke blir antatt for å være sjiraff :fnise: 

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, FruN skrev:

Det er lenge siden i så fall :skratte: 

:nigo: 

Ikke er jeg særlig topptung, og jeg har langt fra noen tynne bein, så føler meg trygg på at jeg ikke blir antatt for å være sjiraff :fnise: 

:kose::klem:

• Liker 2
Skrevet

...men om Fruen hadde hatt livesending fra sine gemakker, måltider og lufteturer, så skulle jeg gjerne
ha sittet og sett på med like stor nysgjerrighet og interesse. 
                   Kanskje med unntak av "avtrede og baderomsaktiviteter" når jeg tenker meg om... :fnise: 

Skrevet
12 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

...men om Fruen hadde hatt livesending fra sine gemakker, måltider og lufteturer, så skulle jeg gjerne
ha sittet og sett på med like stor nysgjerrighet og interesse. 
                   Kanskje med unntak av "avtrede og baderomsaktiviteter" når jeg tenker meg om... :fnise: 

:ler: 

Spørs hvor interessant det hadde vært :P 

• Liker 1
Skrevet

Jupp...og den eneste måten vi kan finne det ut helt sikkert på er...hehe...du vet hva du har å gjøre nå, Fruemor. :fnise: 

Skrevet (endret)

.

Endret av Lille Lerke
  • Liker 3
Skrevet
2 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Jupp...og den eneste måten vi kan finne det ut helt sikkert på er...hehe...du vet hva du har å gjøre nå, Fruemor. :fnise: 

:ninja: 

1 time siden, Lille Lerke skrev:

Fru Sjiraff, ja? - sjifraffen er vel Fru og ikke Frøken :ninja: 

Det kan man anta, men ikke vite :opplyser: Jeg vet ikke om sjiraffer får seg livspartnere? :klo: 

Skrevet (endret)

.

Endret av Lille Lerke
  • Liker 3
Skrevet

Neppe. Det ser ut til at de to giraffene har raffet lykkelig sammen og liker hverandre godt nok til at lille langbein snart blir født. 

Skrevet

Jeg har gitt opp denne kamelen, hun kommer aldri til å føde. Det er definitivt bare lureri fra ende til annen.

Fra spøk til Halvor: Hvilket etternavn skal jeg finne på til tvillingene mine Lise og Lotte? Det må enten være noe ultravanlig som Hansen eller Olsen, eller noe som ingen andre heter. Noen tips?

Skrevet

Hmmm.... Lise og Lotte Berg? Enkelt og greit.

Skrevet

Gregersen? 

Skrevet

Det finnes en som heter Lise Gregersen, men jeg kan endre en bokstav og kalle dem Gregorsen, da er jeg safe. :) Takk!

• Liker 1
Skrevet

:fnise:  God helligdagsmorgen og Fred være med dere i tråden.  165px-Fred_Flintstone.png

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

:fnise:  God helligdagsmorgen og Fred være med dere i tråden.  165px-Fred_Flintstone.png

Yabba Dabba Doo!

Skrevet
14 timer siden, Fantastica skrev:

Det finnes en som heter Lise Gregersen, men jeg kan endre en bokstav og kalle dem Gregorsen, da er jeg safe. :) Takk!

Visst du leker litt med ordet kan det bli til genseren til slutt :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...