Severus Skrevet 11. april 2017 #20261 Skrevet 11. april 2017 Tror dere man kan spise sånn jeg|er|brød til frokost?
Hoppetaujenta Skrevet 11. april 2017 #20262 Skrevet 11. april 2017 Kun for kannibaler og folk som søker spenning det der.
Gjest Winza Skrevet 11. april 2017 #20263 Skrevet 11. april 2017 9 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Natta Aldrisur. Sove godt. Hva med beroligende lommelerker når nøden er stor? pssst: bare ikke la Jerri få tak i kanna... Det ser ut som en slik bensinkanne
Fantastica Skrevet 11. april 2017 #20264 Skrevet 11. april 2017 God morgen, folkens! Jeg har vært oppe lenge og flydd som en hvit tornado gjennom huset. Nå har jeg satt de småfantastiske i arbeid også, så huset skal bli rent og pent. Får besøk av en kjær venninne snart, som slett ikke krever at huset skal være i tipptopp stand, men det er så greit å bruke det som unnskyldning for å ordne litt. Det blir deilig. Hva pjusker de andre ballongfarerne med da? 1
Severus Skrevet 11. april 2017 #20265 Skrevet 11. april 2017 Før var jeg ei søt jente, nå er jeg en fæl kommunist
Hoppetaujenta Skrevet 11. april 2017 #20266 Skrevet 11. april 2017 Jeg overvåker sjiraffverdenen. Sovet lite i natt. Vil ikke gå glipp av det der. Er fryktelig glad for at jeg slipper å stå på dette udannede viset hver gang jeg skal spise eller drikke. 7 minutter siden, Winza/Jacklost skrev: Det ser ut som en slik bensinkanne Jupp. De heter faktisk Jerry-kanne sånn egentlig, men dette var en lommelerke lett kamuflert. Derfor jeg sa at Jerry ikke måtte få tak i den = s-p-ø-k! 2 minutter siden, Severus skrev: Før var jeg ei søt jente, nå er jeg en fæl kommunist Haha...du er isåfall en fryktelig, søt kommunist. Jeg er litt rampete av og til, men bare en kommunestennist. 1
Gjest Winza Skrevet 11. april 2017 #20267 Skrevet 11. april 2017 13 minutter siden, Fantastica skrev: God morgen, folkens! Jeg har vært oppe lenge og flydd som en hvit tornado gjennom huset. Nå har jeg satt de småfantastiske i arbeid også, så huset skal bli rent og pent. Får besøk av en kjær venninne snart, som slett ikke krever at huset skal være i tipptopp stand, men det er så greit å bruke det som unnskyldning for å ordne litt. Det blir deilig. Hva pjusker de andre ballongfarerne med da? Hyggelig å se ditt gamle profilbilde tilbake
Aldrisur Skrevet 11. april 2017 Forfatter #20268 Skrevet 11. april 2017 God formiddag! Jeg har sniklest Fantastica sin blogg og ble imponert over hvor reflekterte og ærlige tekstene hennes er. Anbefaler alle å gjøre det samme. Lese den altså. (fabelastisk.blogg.no) Følger også med på Raffen, men har jo trodd hun skulle føde i fire dager nå. Jeg er utålmodig, men forstår at sjiraffemamma sikkert har det verre enn meg. Må gå og dusje og starte dagen. Ha en fiiiiin tirsdag dere småsmurfer.
Hoppetaujenta Skrevet 11. april 2017 #20269 Skrevet 11. april 2017 God dusj. Stå samlet med beina ellers går du ut i spagaten. Jeg identifiserer alt med giraffliv i disse dager. I samme slengen kjenner jeg på et voksende behov for å sende den vordende på spa-behandling... eller i alle fall få vaske og spyle den litt...så mye "rart" som den ligger og hviler i. 1
Gjest Winza Skrevet 11. april 2017 #20270 Skrevet 11. april 2017 Hadde vært artig om rollene var basert på oss Og vi oppdager det når vi leser det
Hoppetaujenta Skrevet 11. april 2017 #20271 Skrevet 11. april 2017 I beste fall har vi inspirert en cm. Resten er nok helt nytt og oppdiktet i det Fantasticaske indre...
Mynona Skrevet 11. april 2017 #20272 Skrevet 11. april 2017 10 timer siden, Severus skrev: Jeg lo så hardt at jeg klarte ikke puste. Det kom bare en rar lyd 1
Gjest Winza Skrevet 11. april 2017 #20273 Skrevet 11. april 2017 29 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: I beste fall har vi inspirert en cm. Resten er nok helt nytt og oppdiktet i det Fantasticaske indre... Kanskje vi dukker opp så vidt i siste halvdel av siste side
FruN Skrevet 11. april 2017 #20274 Skrevet 11. april 2017 Jeg føler jeg egentlig burde legge meg litt, men.. Lillemor har holdt oss oppe i to-tre timer de siste nettene, og i natt ingen unntak Det er bare det at jeg har egentlig mer enn nok jeg skulle gjort, selv om energinivået ikke er helt med... Har handlet for påska da - håper jeg Er litt bortskjemt her jeg bor med påskeåpent i butikken Nei, nå er ihvertfall klesvaska i gang, kanskje vaske vinduer. Det blåser ikke så mye nå 1
Severus Skrevet 11. april 2017 #20275 Skrevet 11. april 2017 Hvorfor hører jeg på en sang farmoren min liker? 1
Hoppetaujenta Skrevet 11. april 2017 #20276 Skrevet 11. april 2017 Fordi den er fin, Severus. Jeg liker den kjempegodt jeg også. Fruen: vinduene er der når påska er over også? 1
FruN Skrevet 11. april 2017 #20277 Skrevet 11. april 2017 41 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Fordi den er fin, Severus. Jeg liker den kjempegodt jeg også. Fruen: vinduene er der når påska er over også? Haha, Joda! Men de har stått der mer enn lenge nok uten vask Fikk tatt de da! Så er fornøyd med det 2
Aldrisur Skrevet 11. april 2017 Forfatter #20278 Skrevet 11. april 2017 7 timer siden, Winza/Jacklost skrev: Kanskje vi dukker opp så vidt i siste halvdel av siste side Ja, vi er de som fanger morderen! 5 timer siden, FruN skrev: Jeg føler jeg egentlig burde legge meg litt, men.. Lillemor har holdt oss oppe i to-tre timer de siste nettene, og i natt ingen unntak Det er bare det at jeg har egentlig mer enn nok jeg skulle gjort, selv om energinivået ikke er helt med... Har handlet for påska da - håper jeg Er litt bortskjemt her jeg bor med påskeåpent i butikken Nei, nå er ihvertfall klesvaska i gang, kanskje vaske vinduer. Det blåser ikke så mye nå Så flink du er. Det er veldig slitsomt å fikse alle daglige gjøremål når man ikke får nok søvn. Her har det også endelig gitt seg med å blåse. 3 timer siden, Severus skrev: Hvorfor hører jeg på en sang farmoren min liker? God gammel nordnorsk vise det der Sev. ---------------------------- Men nå var det ikke festing jeg skulle snakke om nå. Apropos serier, så kom jeg i snakk med en 17 år gammel jente fra Kina sidt jeg var i Thailand. Når hun fikk vite at jeg var fra Norge gikk hun nesten ned i knestående av beundring. Hun fulgte nemlig med på "Skam". Hun snakket i vei på kinesisk-engelsk og var tydeligvis ganske sjokkert over hvordan ungdom har det i Norge. Selv gikk hun på skole fra klokka sju om morgenen til 22 om kvelden. Hun fikk dessuten ikke lov av foreldrene sine å se på Skam, men som hun sa, -Jeg ser det på pc-en min - under dyna om kvelden. (Kom til å tenke på dette da de nevnte Skam-suksessen på nyhetene nå). Håper dere har en fin tirsdagskveld allihopa! 1
Gjest Winza Skrevet 11. april 2017 #20279 Skrevet 11. april 2017 4 minutter siden, Aldrisur skrev: Ja, vi er de som fanger morderen! Så flink du er. Det er veldig slitsomt å fikse alle daglige gjøremål når man ikke får nok søvn. Her har det også endelig gitt seg med å blåse. God gammel nordnorsk vise det der Sev. ---------------------------- Men nå var det ikke festing jeg skulle snakke om nå. Apropos serier, så kom jeg i snakk med en 17 år gammel jente fra Kina sidt jeg var i Thailand. Når hun fikk vite at jeg var fra Norge gikk hun nesten ned i knestående av beundring. Hun fulgte nemlig med på "Skam". Hun snakket i vei på kinesisk-engelsk og var tydeligvis ganske sjokkert over hvordan ungdom har det i Norge. Selv gikk hun på skole fra klokka sju om morgenen til 22 om kvelden. Hun fikk dessuten ikke lov av foreldrene sine å se på Skam, men som hun sa, -Jeg ser det på pc-en min - under dyna om kvelden. (Kom til å tenke på dette da de nevnte Skam-suksessen på nyhetene nå). Håper dere har en fin tirsdagskveld allihopa! Morderen prøver å stikke av fra purken og vi går tilfeldigvis på samme gate og så snubler han/hun på oss
Mynona Skrevet 11. april 2017 #20280 Skrevet 11. april 2017 24 minutter siden, Aldrisur skrev: Ja, vi er de som fanger morderen! Så flink du er. Det er veldig slitsomt å fikse alle daglige gjøremål når man ikke får nok søvn. Her har det også endelig gitt seg med å blåse. God gammel nordnorsk vise det der Sev. ---------------------------- Men nå var det ikke festing jeg skulle snakke om nå. Apropos serier, så kom jeg i snakk med en 17 år gammel jente fra Kina sidt jeg var i Thailand. Når hun fikk vite at jeg var fra Norge gikk hun nesten ned i knestående av beundring. Hun fulgte nemlig med på "Skam". Hun snakket i vei på kinesisk-engelsk og var tydeligvis ganske sjokkert over hvordan ungdom har det i Norge. Selv gikk hun på skole fra klokka sju om morgenen til 22 om kvelden. Hun fikk dessuten ikke lov av foreldrene sine å se på Skam, men som hun sa, -Jeg ser det på pc-en min - under dyna om kvelden. (Kom til å tenke på dette da de nevnte Skam-suksessen på nyhetene nå). Håper dere har en fin tirsdagskveld allihopa! Skam Love it! Selv om jeg er lagt utenfor målgruppen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå