Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tror dere man kan spise sånn jeg|er|brød til frokost?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kun for kannibaler og folk som søker spenning det der. :glare: 

Skrevet
9 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Natta Aldrisur. Sove godt. :) 

Hva med beroligende lommelerker når nøden er stor? :nigo: 
540118.png pssst: bare ikke la Jerri få tak i kanna... :ninja: 

Det ser ut som en slik bensinkanne :P

Skrevet

God morgen, folkens! Jeg har vært oppe lenge og flydd som en hvit tornado gjennom huset. Nå har jeg satt de småfantastiske i arbeid også, så huset skal bli rent og pent. Får besøk av en kjær venninne snart, som slett ikke krever at huset skal være i tipptopp stand, men det er så greit å bruke det som unnskyldning for å ordne litt. Det blir deilig. :)

Hva pjusker de andre ballongfarerne med da?

• Liker 1
Skrevet

Før var jeg ei søt jente, nå er jeg en fæl kommunist

Skrevet

Jeg overvåker sjiraffverdenen. Sovet lite i natt. Vil ikke gå glipp av det der. :) 
Er fryktelig glad for at jeg slipper å stå på dette udannede viset hver gang jeg skal spise eller drikke. :jolie: 
                   ESS_PasteBitmap009515.png

7 minutter siden, Winza/Jacklost skrev:

Det ser ut som en slik bensinkanne 

Jupp. De heter faktisk Jerry-kanne sånn egentlig, men dette var en lommelerke lett kamuflert.
Derfor jeg sa at Jerry ikke måtte få tak i den = s-p-ø-k!   ;) 

2 minutter siden, Severus skrev:

Før var jeg ei søt jente, nå er jeg en fæl kommunist

Haha...du er isåfall en fryktelig, søt kommunist. Jeg er litt rampete av og til, men bare en kommunestennist. 

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, Fantastica skrev:

God morgen, folkens! Jeg har vært oppe lenge og flydd som en hvit tornado gjennom huset. Nå har jeg satt de småfantastiske i arbeid også, så huset skal bli rent og pent. Får besøk av en kjær venninne snart, som slett ikke krever at huset skal være i tipptopp stand, men det er så greit å bruke det som unnskyldning for å ordne litt. Det blir deilig. :)

Hva pjusker de andre ballongfarerne med da?

Hyggelig å se ditt gamle profilbilde tilbake :) 

Skrevet

:vinke:

God formiddag!

Jeg har sniklest Fantastica sin blogg og ble imponert over hvor reflekterte og ærlige tekstene hennes er. Anbefaler alle å gjøre det samme. Lese den altså. :Nikke: (fabelastisk.blogg.no)

Følger også med på Raffen, men har jo trodd hun skulle føde i fire dager nå. Jeg er utålmodig, men forstår at sjiraffemamma sikkert har det verre enn meg. :klaske:

Må gå og dusje og starte dagen. Ha en fiiiiin tirsdag dere småsmurfer. :klemmer: 

Skrevet

God dusj. Stå samlet med beina ellers går du ut i spagaten. :glare: 
Jeg identifiserer alt med giraffliv i disse dager. :fnise: 

I samme slengen kjenner jeg på et voksende behov for å sende den vordende på spa-behandling...
eller i alle fall få vaske og spyle den litt...så mye "rart" som den ligger og hviler i. 

• Liker 1
Skrevet

Hadde vært artig om rollene var basert på oss :fnise: Og vi oppdager det når vi leser det :P

Skrevet

I beste fall har vi inspirert en cm. :fnise:  Resten er nok helt nytt og oppdiktet i det Fantasticaske indre... 

Skrevet
10 timer siden, Severus skrev:

coNr4sP.jpg

Jeg lo så hardt at jeg klarte ikke puste. Det kom bare en rar lyd

:skratte: 

• Liker 1
Skrevet
29 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

I beste fall har vi inspirert en cm. :fnise:  Resten er nok helt nytt og oppdiktet i det Fantasticaske indre... 

Kanskje vi dukker opp så vidt i siste halvdel av siste side :)

Skrevet

Jeg føler jeg egentlig burde legge meg litt, men.. Lillemor har holdt oss oppe i to-tre timer de siste nettene, og i natt ingen unntak :Gjesp: Det er bare det at jeg har egentlig mer enn nok jeg skulle gjort, selv om energinivået ikke er helt med... Har handlet for påska da - håper jeg :ler: Er litt bortskjemt her jeg bor med påskeåpent i butikken  :kaklehone:

Nei, nå er ihvertfall klesvaska i gang, kanskje vaske vinduer. Det blåser ikke så mye nå :P 

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor hører jeg på en sang farmoren min liker? 

• Liker 1
Skrevet

Fordi den er fin, Severus. Jeg liker den kjempegodt jeg også. :) 

Fruen: vinduene er der når påska er over også? ;)  

• Liker 1
Skrevet
41 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Fordi den er fin, Severus. Jeg liker den kjempegodt jeg også. :) 

Fruen: vinduene er der når påska er over også? ;)  

Haha, Joda! Men de har stått der mer enn lenge nok uten vask ;) Fikk tatt de da! Så er fornøyd med det :Nikke: 

• Liker 2
Skrevet
7 timer siden, Winza/Jacklost skrev:

Kanskje vi dukker opp så vidt i siste halvdel av siste side :)

Ja, vi er de som fanger morderen! :hoppendeglad:

5 timer siden, FruN skrev:

Jeg føler jeg egentlig burde legge meg litt, men.. Lillemor har holdt oss oppe i to-tre timer de siste nettene, og i natt ingen unntak :Gjesp: Det er bare det at jeg har egentlig mer enn nok jeg skulle gjort, selv om energinivået ikke er helt med... Har handlet for påska da - håper jeg :ler: Er litt bortskjemt her jeg bor med påskeåpent i butikken  :kaklehone:

Nei, nå er ihvertfall klesvaska i gang, kanskje vaske vinduer. Det blåser ikke så mye nå :P 

Så flink du er. :5: Det er veldig slitsomt å fikse alle daglige gjøremål når man ikke får nok søvn.

Her har det også endelig gitt seg med å blåse. 

3 timer siden, Severus skrev:

Hvorfor hører jeg på en sang farmoren min liker? 

God gammel nordnorsk vise det der Sev. :tommel:

----------------------------

58ed131c2ef47_holdeharetditt.jpg.e331142710752492c77c020fa7dd4053.jpg

Men nå var det ikke festing jeg skulle snakke om nå. Apropos serier, så kom jeg i snakk med en 17 år gammel jente fra Kina sidt jeg var i Thailand. Når hun fikk vite at jeg var fra Norge gikk hun nesten ned i knestående av beundring. :pls: Hun fulgte nemlig med på "Skam". Hun snakket i vei på kinesisk-engelsk og var tydeligvis ganske sjokkert over hvordan ungdom har det i Norge.

Selv gikk hun på skole fra klokka sju om morgenen til 22 om kvelden. Hun fikk dessuten ikke lov av foreldrene sine å se på Skam, men som hun sa, -Jeg ser det på pc-en min  - under dyna om kvelden. :ninja:

(Kom til å tenke på dette da de nevnte Skam-suksessen på nyhetene nå). 

tittei.gif.8bb41a7bc621d899ee65861cec4624d4.gif Håper dere har en fin tirsdagskveld allihopa!

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Aldrisur skrev:

Så flink du er. :5: Det er veldig slitsomt å fikse alle daglige gjøremål når man ikke får nok søvn.

Men nå var det ikke festing jeg skulle snakke om nå. Apropos serier, så kom jeg i snakk med en 17 år gammel jente fra Kina sidt jeg var i Thailand. Når hun fikk vite at jeg var fra Norge gikk hun nesten ned i knestående av beundring. :pls: Hun fulgte nemlig med på "Skam". Hun snakket i vei på kinesisk-engelsk og var tydeligvis ganske sjokkert over hvordan ungdom har det i Norge.

Selv gikk hun på skole fra klokka sju om morgenen til 22 om kvelden. Hun fikk dessuten ikke lov av foreldrene sine å se på Skam, men som hun sa, -Jeg ser det på pc-en min  - under dyna om kvelden. :ninja:

tittei.gif.8bb41a7bc621d899ee65861cec4624d4.gif Håper dere har en fin tirsdagskveld allihopa!

Morderen prøver å stikke av fra purken og vi går tilfeldigvis på samme gate og så snubler han/hun på oss

Skrevet
24 minutter siden, Aldrisur skrev:

Skam :rodmer:  Love it!  Selv om jeg er lagt utenfor målgruppen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...