Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du må ikke fortelle mer nå! Vi vil jo ikke vite slutten før vi har lest oss gjennom hele boka! :haar:  

:fnise: 

Jeg har begynt å lese så vidt i krimboka mi. Tok meg en sitte ute i sola pause fra pappeskene. Det var deilig. Dro opp buksa så jeg fikk litt sol på de kritthvite leggene også. 

Og Rumle, nå har paprikaen min spiret også. Ca 2 cm med spirer. Tomatene har blitt ca 5 cm lange. Om et par uker er de nok klare til å pottes om! 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal holde dere oppdatert, så klart. Det er egentlig helt fantastisk dette, å ha skrevet ferdig en hel bok. Det er en kort roman, men det en likefullt en roman. Og så er det veldig godt å se at jeg faktisk får det til, at språket mitt og historien min etterlater leseren sterkt preget. Først trodde jeg ikke at jeg hadde mer enn denne ene boka i meg, men når sant skal sies har jeg også skrevet førsteutkastet til en ungdomsroman som ligger og godgjør seg i påvente av redigering. Jeg har funnet noe jeg er god til, en vidunderlig følelse.

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Mynona skrev:

Du må ikke fortelle mer nå! Vi vil jo ikke vite slutten før vi har lest oss gjennom hele boka! :haar:  

:fnise: 

Jeg har begynt å lese så vidt i krimboka mi. Tok meg en sitte ute i sola pause fra pappeskene. Det var deilig. Dro opp buksa så jeg fikk litt sol på de kritthvite leggene også. 

Og Rumle, nå har paprikaen min spiret også. Ca 2 cm med spirer. Tomatene har blitt ca 5 cm lange. Om et par uker er de nok klare til å pottes om! 

Så koselig. Bortsett fra at jeg leste....Dro opp buksa så jeg fikk litt sol i skrittet...:fnise:

Det var nok en velfortjent pause My. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg skal ikke røpe noe mer, Mynona, lover! :fnise: 

@aldrisur, har du bloggadressen min? Der oppdaterer jeg mer jevnlig.

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Fantastica skrev:

Jeg skal ikke røpe noe mer, Mynona, lover! :fnise: 

@aldrisur, har du bloggadressen min? Der oppdaterer jeg mer jevnlig.

Kan du gi meg den? 

Skrevet
Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Så koselig. Bortsett fra at jeg leste....Dro opp buksa så jeg fikk litt sol i skrittet...:fnise:

Det var nok en velfortjent pause My. 

Aldri da :fnise:  Ikke skrittet!  

Fantastica, jeg er en ivrig krimleser vet du, så jeg sluker den nok på ett eller annet tidspunkt. Og da vil jeg jo ikke vite slutten på forhånd :). 

Skrevet

fabelastisk.blogg.no, men ikke si det til noen andre....

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Fantastica skrev:

fabelastisk.blogg.no, men ikke si det til noen andre....

:fnise: Nei, jeg lover. 

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, Aldrisur skrev:

Innan vi dør ja! :fnise: Jag levde meg visst litt for mye inn i serien.  :ler:

Anbefaler du den? Synes svensk krim/thriller har vært ganske bra de siste årene :)

Skrevet
Akkurat nå, Winza/Jacklost skrev:

Anbefaler du den? Synes svensk krim/thriller har vært ganske bra de siste årene :)

Ja, har du ikke sett den?

Var veldig spennende, men altså 10 episoder blir litt vel langdrygt for meg. Man vil bare at alt skal løse seg  - og det går litt langsomt liksom. Men fint laget og troverdige skuespillere. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Aldrisur skrev:

Ja, har du ikke sett den?

Var veldig spennende, men altså 10 episoder blir litt vel langdrygt for meg. Man vil bare at alt skal løse seg  - og det går litt langsomt liksom. Men fint laget og troverdige skuespillere. 

10 er jo lite :P I USA har de vanligvis 20+ episoder :P

Har du sett Blå Ögon? Den serien er skikkelig bra, har Sven Nordin i en av hovedrollene som justisminister tror jeg det var :)

Skrevet
Akkurat nå, Winza/Jacklost skrev:

10 er jo lite :P I USA har de vanligvis 20+ episoder :P

Har du sett Blå Ögon? Den serien er skikkelig bra, har Sven Nordin i en av hovedrollene som justisminister tror jeg det var :)

Ja har sett den. Fin den. 

10 episoder for å løse èn sak synes jeg er litt mye ja. Men det er meg, folk er jo forskjellige. :digge:

Skrevet

I USA er det vel stortsett løst 1 sak pr episode om den ikke er dobbel. 

Skrevet (endret)

.

Endret av Lille Lerke
  • Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, Severus skrev:

I USA er det vel stortsett løst 1 sak pr episode om den ikke er dobbel. 

Ja, det er vel ofte sånn. :Nikke:

Skrevet
1 minutt siden, Lille Lerke skrev:

Er jeg for sent ute? 

Indian-Railway.jpg

Neida hopp om bord 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Lille Lerke skrev:

Er jeg for sent ute? 

Næmmen, her kommer det en liten sjenert lerke på besøk. Så koselig da - og det er aldeles ikke for sent.

:roser:

Kjenner vi deg fra før av eller er du ny her? 

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Lille Lerke
  • Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, Lille Lerke skrev:

Jeg prøver å finne trivselavdelingen trivsel for nybegynnere.

Du er hjertelig velkommen til å være her sammen med oss. :klem:Det skal bli koselig å bli kjent med deg. Lker du  å strikke kanskje? (siden du har det nicket) i så fall er det noen strikkeglade damer her i ballongen også. 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Lille Lerke skrev:

Jeg prøver å finne trivselavdelingen trivsel for nybegynnere.

Trivsel står høyt i fokus her :jepp: 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...