Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hehehe, hvis det er bryllupsgave til meg, skal dere jammen meg få hedersplassen ved bordet også :ler: 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Det bildet du trodde var en hund. Jeg så ingen hund, så da er du nok en kunstner som kan se det. :) 

Kom på noe morsomt jeg skulle sagt tidigere :P

FlintPhoneTwo+

Nytt er 1.5G :biggrin:

Skrevet
50 minutter siden, Mynona skrev:

...skal dere jammen meg få hedersplassen ved bordet også...

Hører dere det jenter og gutter....vi får invitasjon til "brøllupp" snart!  Wiiiiiiiiii!  :alice:

• Liker 1
Skrevet
54 minutter siden, Mynona skrev:

Hehehe, hvis det er bryllupsgave til meg, skal dere jammen meg få hedersplassen ved bordet også :ler: 

Nå har jeg gått glipp av noe her, skal du gifte deg? :)

Skrevet
3 minutter siden, Winza/Jacklost skrev:

Nå har jeg gått glipp av noe her, skal du gifte deg? :)

Ikke som jeg vet om :ler: 

• Liker 1
Skrevet

dbf4949117726ba6afa36ebecc3f71f2.jpg

Denne kjolen skal jeg gifte meg i

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Mynona skrev:

Ikke som jeg vet om :ler: 

Å siden du nevnte bryllupsgave :P

Skrevet
58 minutter siden, Winza/Jacklost skrev:

Nå har jeg gått glipp av noe her, skal du gifte deg? 

Det må leses mellom linjene av og til, Winza. :fnise:  Alt stammer fra den bryllupsvideoen jeg la ut oppi tråden her.

• Liker 2
Skrevet

Jeg bryr meg ikke om bryllup akkurat nå, jeg er i krimskrivehumør! Den nye krimdronninga, det er meg, det. :D

• Liker 2
Skrevet

Jeg bøyer meg i støvet..(jo, her er litt støv faktisk)...for utøveren av fryktelig bra krimmelimsk literatur!   :klappe: 

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser på Valkyrien, kun fordi mamma sendte meg link

• Liker 1
Skrevet

Kan jeg ha sett den en gang mon tro? :klo:  Husker ikke. *googlet* Nei, den er usett. 

Skrevet
22 timer siden, FruN skrev:

Hmm..

Dama finner frem alt av ingredienser, utstyr og evt klargjøring av dette. Mannen "måler opp" og blander. Hvem har da gjort jobben med å lage (i dette tilfellet) milkshake? :P 

Det er ikke bare ved grilling at menn tar på seg æren av matlagingen! :ler:  

Thiiiihii FruN:fnise: Typisk!

6 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Fruen: pleide å høre på påskelabyrintene før, men det begynner å bli en stund siden nå ja. :) 

Winza: det hadde jeg aldri våget. Så mye snusk og fanteri med brukte mobiler på nett. :( 
Må nok ha en splitter ny en som kun jeg skulle bruke. 

Alle: dette er maksimalt av hva jeg kan se på før gladtårene begynner å piple. :rodmer: Nyyyydelig! 

Så herlig video Hoppe. :ninuskapus:

5 timer siden, hog skrev:

Aktiv vil nok være en overdrivelse, men takk det samme "Big Jim" :)

Har det, håper det samme for deg!

Haha, skjønner utmerket godt hva du mener! Jeg bare fikk ikke med meg om tråden ble slettet rett etter jeg postet eller om det tok litt tid :klemmer: 

Håper alle ballongfarere får en fin dag :kaffekopp: 

Takk i lige måde Hog.  :klem:Eller god kveld heter det vel nå.

3 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

*ta-et-hint-der-ja*...så da vet vi hva vi bør begynne å samle inn penger til her....humre... :lur: * 

Jeg er klar som et påskeegg! Frem med hatten. :strix:

1 time siden, Severus skrev:

dbf4949117726ba6afa36ebecc3f71f2.jpg

Denne kjolen skal jeg gifte meg i

Fy søren det var en schtilig brudejole  Severus. 

6 minutter siden, Fantastica skrev:

Jeg bryr meg ikke om bryllup akkurat nå, jeg er i krimskrivehumør! Den nye krimdronninga, det er meg, det. :D

Wow! :hoppendeglad:Du har kommet skikkelig i gang skjønner jeg. :laugh:

• Liker 1
Skrevet
31 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Det må leses mellom linjene av og til, Winza. :fnise:  Alt stammer fra den bryllupsvideoen jeg la ut oppi tråden her.

Ah :P

Skrevet

Det gleder et Aldrisurs :hjerte: å se at dere ballongerer mens jeg har det travelt med å se serier. :ler:

Nå har jeg hatt maratonseing på "Innan jag dør". 10 episoder schmick schmack...:daane:I tillegg har jeg stirret med høyre øye på sjiraffen som aldri føder. Hver gang hun løfter på halen så tenker jeg: Nå kommer sjiraffbabyen - men så kommer det bare en bærsj. :bond:

Håper dere har det bra rundt omkring i landet denne mandagskvelden. :klem:

@Fantastica jeg lurer på en ting. Når du nå skal skrive en kriminalhistorie/-bok  - har du da bestemt på forhånd hvordan det skal ende, og skriver en historie ut fra det, eller blir historien til mens du skriver? 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Aldrisur skrev:

@Fantastica jeg lurer på en ting. Når du nå skal skrive en kriminalhistorie/-bok  - har du da bestemt på forhånd hvordan det skal ende, og skriver en historie ut fra det, eller blir historien til mens du skriver? 

Slutten er ferdig, jeg har morder og offer og en haug med tvister og vendinger, så nå må jeg fylle ut alt det andre som må være med. Morderen har jeg laget en grundig personlighetsbeskrivelse av, sånn at jeg kjenner denne veldig godt. Og så skal jeg lage en etterforsker (som våkner i seng med morderen i første kapittel, uten å vite det), og så må jeg finne noen andre mistenkte og litt småsnacks her og der. Det er helt essensielt at jeg vet hvordan det slutter, for ellers kan jeg skrive meg fullstendig bort. Jeg har et klart mål.

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Aldrisur skrev:

Det gleder et Aldrisurs :hjerte: å se at dere ballongerer mens jeg har det travelt med å se serier. :ler:

Nå har jeg hatt maratonseing på "Innan jag dør". 10 episoder schmick schmack...:daane:I tillegg har jeg stirret med høyre øye på sjiraffen som aldri føder. Hver gang hun løfter på halen så tenker jeg: Nå kommer sjiraffbabyen - men så kommer det bare en bærsj. :bond:

Håper dere har det bra rundt omkring i landet denne mandagskvelden. :klem:

Innan vi dør du mener? Kom opp når jeg skulle søke :)

Skrevet
Akkurat nå, Fantastica skrev:

Slutten er ferdig, jeg har morder og offer og en haug med tvister og vendinger, så nå må jeg fylle ut alt det andre som må være med. Morderen har jeg laget en grundig personlighetsbeskrivelse av, sånn at jeg kjenner denne veldig godt. Og så skal jeg lage en etterforsker (som våkner i seng med morderen i første kapittel, uten å vite det), og så må jeg finne noen andre mistenkte og litt småsnacks her og der. Det er helt essensielt at jeg vet hvordan det slutter, for ellers kan jeg skrive meg fullstendig bort. Jeg har et klart mål.

Så utrolig spennende! Jeg beundrer deg for ditt ståpåmot og er vel litt misunnelig på dine kreative evner. Jeg håper vi får være med deg på veien videre med denne boken. :)

Ooog, så håper jeg du holder oss underrettet om den andre boken din. 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Winza/Jacklost skrev:

Innan vi dør du mener? Kom opp når jeg skulle søke :)

Innan vi dør ja! :fnise: Jag levde meg visst litt for mye inn i serien.  :ler:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...