Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

:jepp:  ...og jeg gleder meg maximalt! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

StonePhoneOne! :jepp: 

Skrevet
Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

StonePhoneOne! :jepp: 

FlintPhoneTwo+

Skrevet

Må nok krype til korset og få meg en sånn "appetelefon" en gang i nær fremtid.
Batteriet begynner å bli nokså likegyldig mot meg. :sukk: ...men aner ikke hva jeg bør kjøpe.
Kan ikke stole på folk i butikkene, for de vil bare selge det de den dagen VIL selge. 

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Må nok krype til korset og få meg en sånn "appetelefon" en gang i nær fremtid.
Batteriet begynner å bli nokså likegyldig mot meg. :sukk: ...men aner ikke hva jeg bør kjøpe.
Kan ikke stole på folk i butikkene, for de vil bare selge det de den dagen VIL selge. 

Finn har billige brukte :)

Skrevet

Fruen: pleide å høre på påskelabyrintene før, men det begynner å bli en stund siden nå ja. :) 

Winza: det hadde jeg aldri våget. Så mye snusk og fanteri med brukte mobiler på nett. :( 
Må nok ha en splitter ny en som kun jeg skulle bruke. 

Alle: dette er maksimalt av hva jeg kan se på før gladtårene begynner å piple. :rodmer: Nyyyydelig! 

• Liker 1
Skrevet
På 8.4.2017 den 16.03, Winza/Jacklost skrev:

...

Veldig hyggelig å se deg aktiv på kg, du er en hyggelig og grei bruker :)

Aktiv vil nok være en overdrivelse, men takk det samme "Big Jim" :)

På 8.4.2017 den 17.25, Frøkensina skrev:

Aldri var treffsikker som vanlig :jepp: 

Håper du har det bra :klemmer: 

Har det, håper det samme for deg!

På 8.4.2017 den 21.59, Aldrisur skrev:

Takk Hog. Jeg så det skjønner du,g men ville ikke gå inn og svare deg, da det lett blir litt sånn "jeg digger deg, du digger meg, jeg digger deg tilbake..." osv. :fnise:

Mye hyggeligere at du kom innom og la igjen en hilsen i ballongen. :klem: Kom snart igjen da. 

...

Haha, skjønner utmerket godt hva du mener! Jeg bare fikk ikke med meg om tråden ble slettet rett etter jeg postet eller om det tok litt tid :klemmer: 

Håper alle ballongfarere får en fin dag :kaffekopp: 

• Liker 3
Skrevet (endret)

Takk. :)  Jeg får nok det, for jeg har bestemt meg for det helt fra morgenen av.  
*godsnakke med kokken som lager en stor stabel med div. pannekaker og tilbehør*  Klar, ferdig....NYT!  
5791260_3134903.jpg
369b32e38d520d35c0ce1e3b5fe2c3bc.jpg?t%5
ispiss.png

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Fruen: pleide å høre på påskelabyrintene før, men det begynner å bli en stund siden nå ja. :) 

Winza: det hadde jeg aldri våget. Så mye snusk og fanteri med brukte mobiler på nett. :( 
Må nok ha en splitter ny en som kun jeg skulle bruke. 

Alle: dette er maksimalt av hva jeg kan se på før gladtårene begynner å piple. :rodmer: Nyyyydelig! 

Jeg kjøpte min der i september, iPhone 6 med 128gb til 3000kr og den funker fortsatt fint :) 

Skrevet
2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Takk. :)  Jeg får nok det, for jeg har bestemt meg for det helt fra morgenen av.  
*godsnakke med kokken som lager en stor stabel med div. pannekaker og tilbehør*  Klar, ferdig....NYT!  
5791260_3134903.jpg
369b32e38d520d35c0ce1e3b5fe2c3bc.jpg?t%5
ispiss.png

På det øverste bildet trodde jeg først at det var en hund o:

Skrevet
16 minutter siden, hog skrev:

Aktiv vil nok være en overdrivelse, men takk det samme "Big Jim" :)

Har det, håper det samme for deg!

Haha, skjønner utmerket godt hva du mener! Jeg bare fikk ikke med meg om tråden ble slettet rett etter jeg postet eller om det tok litt tid :klemmer: 

Håper alle ballongfarere får en fin dag :kaffekopp: 

Kult at du fortsatt husker det nicket :biggrin: 

Skrevet
22 minutter siden, Winza/Jacklost skrev:

Jeg kjøpte min der i september, iPhone 6 med 128gb til 3000kr og den funker fortsatt fint 

Da var du heldig med kjøpet. Jeg er redd for å bli lurt...det er så mange snuskefanter her i verden. :sukk: 
...men det kan de jo gjøre i butikken også har jeg lest; utstillingsprodukter el.l. som er brukt litt, men solgt videre som om de var helt nye. Det har blitt funnet bilder og annet på dem. Jeg er på fosterstadiet der og jeg innrømmer det. 

22 minutter siden, Winza/Jacklost skrev:

På det øverste bildet trodde jeg først at det var en hund o:

Da har du et kunstnerisk blikk tror jeg. :fnise: 

Skrevet
7 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Da var du heldig med kjøpet. Jeg er redd for å bli lurt...det er så mange snuskefanter her i verden. :sukk: 
...men det kan de jo gjøre i butikken også har jeg lest; utstillingsprodukter el.l. som er brukt litt, men solgt videre som om de var helt nye. Det har blitt funnet bilder og annet på dem. Jeg er på fosterstadiet der og jeg innrømmer det. 

Da har du et kunstnerisk blikk tror jeg. :fnise: 

Hva har?

Skrevet

Det bildet du trodde var en hund. Jeg så ingen hund, så da er du nok en kunstner som kan se det. :) 

• Liker 1
Skrevet

For en nydelig video Hoppe! 

• Liker 1
Skrevet

Fint at du likte den. Jeg syns den er såå søt og unner dem alt godt i verden....
pluss en liveopplevelse med Ed! :rodmer: 
                                                                                     Han er...ehh...flink til å synge mener jeg.

• Liker 1
Skrevet

Han er veldig flink til å synge. Tenk å få den overraskelsen på bryllupsdagen sin a. Det er det ikke mange som får. Heldige var de. 

• Liker 1
Skrevet

*ta-et-hint-der-ja*...så da vet vi hva vi bør begynne å samle inn penger til her....humre... :lur: * 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...