Gjest Winza Skrevet 10. april 2017 #20185 Skrevet 10. april 2017 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: StonePhoneOne! FlintPhoneTwo+
Hoppetaujenta Skrevet 10. april 2017 #20186 Skrevet 10. april 2017 Må nok krype til korset og få meg en sånn "appetelefon" en gang i nær fremtid. Batteriet begynner å bli nokså likegyldig mot meg. ...men aner ikke hva jeg bør kjøpe. Kan ikke stole på folk i butikkene, for de vil bare selge det de den dagen VIL selge. 1
Gjest Winza Skrevet 10. april 2017 #20187 Skrevet 10. april 2017 15 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Må nok krype til korset og få meg en sånn "appetelefon" en gang i nær fremtid. Batteriet begynner å bli nokså likegyldig mot meg. ...men aner ikke hva jeg bør kjøpe. Kan ikke stole på folk i butikkene, for de vil bare selge det de den dagen VIL selge. Finn har billige brukte
Hoppetaujenta Skrevet 10. april 2017 #20188 Skrevet 10. april 2017 Fruen: pleide å høre på påskelabyrintene før, men det begynner å bli en stund siden nå ja. Winza: det hadde jeg aldri våget. Så mye snusk og fanteri med brukte mobiler på nett. Må nok ha en splitter ny en som kun jeg skulle bruke. Alle: dette er maksimalt av hva jeg kan se på før gladtårene begynner å piple. Nyyyydelig! 1
hog Skrevet 10. april 2017 #20189 Skrevet 10. april 2017 På 8.4.2017 den 16.03, Winza/Jacklost skrev: ... Veldig hyggelig å se deg aktiv på kg, du er en hyggelig og grei bruker Aktiv vil nok være en overdrivelse, men takk det samme "Big Jim" På 8.4.2017 den 17.25, Frøkensina skrev: Aldri var treffsikker som vanlig Håper du har det bra Har det, håper det samme for deg! På 8.4.2017 den 21.59, Aldrisur skrev: Takk Hog. Jeg så det skjønner du,g men ville ikke gå inn og svare deg, da det lett blir litt sånn "jeg digger deg, du digger meg, jeg digger deg tilbake..." osv. Mye hyggeligere at du kom innom og la igjen en hilsen i ballongen. Kom snart igjen da. ... Haha, skjønner utmerket godt hva du mener! Jeg bare fikk ikke med meg om tråden ble slettet rett etter jeg postet eller om det tok litt tid Håper alle ballongfarere får en fin dag 3
Hoppetaujenta Skrevet 10. april 2017 #20190 Skrevet 10. april 2017 (endret) Takk. Jeg får nok det, for jeg har bestemt meg for det helt fra morgenen av. *godsnakke med kokken som lager en stor stabel med div. pannekaker og tilbehør* Klar, ferdig....NYT! Endret 10. april 2017 av Hoppetaujenta 1
Gjest Winza Skrevet 10. april 2017 #20191 Skrevet 10. april 2017 2 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Fruen: pleide å høre på påskelabyrintene før, men det begynner å bli en stund siden nå ja. Winza: det hadde jeg aldri våget. Så mye snusk og fanteri med brukte mobiler på nett. Må nok ha en splitter ny en som kun jeg skulle bruke. Alle: dette er maksimalt av hva jeg kan se på før gladtårene begynner å piple. Nyyyydelig! Jeg kjøpte min der i september, iPhone 6 med 128gb til 3000kr og den funker fortsatt fint
Gjest Winza Skrevet 10. april 2017 #20192 Skrevet 10. april 2017 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Takk. Jeg får nok det, for jeg har bestemt meg for det helt fra morgenen av. *godsnakke med kokken som lager en stor stabel med div. pannekaker og tilbehør* Klar, ferdig....NYT! På det øverste bildet trodde jeg først at det var en hund o:
Gjest Winza Skrevet 10. april 2017 #20193 Skrevet 10. april 2017 16 minutter siden, hog skrev: Aktiv vil nok være en overdrivelse, men takk det samme "Big Jim" Har det, håper det samme for deg! Haha, skjønner utmerket godt hva du mener! Jeg bare fikk ikke med meg om tråden ble slettet rett etter jeg postet eller om det tok litt tid Håper alle ballongfarere får en fin dag Kult at du fortsatt husker det nicket
Hoppetaujenta Skrevet 10. april 2017 #20194 Skrevet 10. april 2017 22 minutter siden, Winza/Jacklost skrev: Jeg kjøpte min der i september, iPhone 6 med 128gb til 3000kr og den funker fortsatt fint Da var du heldig med kjøpet. Jeg er redd for å bli lurt...det er så mange snuskefanter her i verden. ...men det kan de jo gjøre i butikken også har jeg lest; utstillingsprodukter el.l. som er brukt litt, men solgt videre som om de var helt nye. Det har blitt funnet bilder og annet på dem. Jeg er på fosterstadiet der og jeg innrømmer det. 22 minutter siden, Winza/Jacklost skrev: På det øverste bildet trodde jeg først at det var en hund o: Da har du et kunstnerisk blikk tror jeg.
Gjest Winza Skrevet 10. april 2017 #20195 Skrevet 10. april 2017 7 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Da var du heldig med kjøpet. Jeg er redd for å bli lurt...det er så mange snuskefanter her i verden. ...men det kan de jo gjøre i butikken også har jeg lest; utstillingsprodukter el.l. som er brukt litt, men solgt videre som om de var helt nye. Det har blitt funnet bilder og annet på dem. Jeg er på fosterstadiet der og jeg innrømmer det. Da har du et kunstnerisk blikk tror jeg. Hva har?
Hoppetaujenta Skrevet 10. april 2017 #20196 Skrevet 10. april 2017 Det bildet du trodde var en hund. Jeg så ingen hund, så da er du nok en kunstner som kan se det. 1
Hoppetaujenta Skrevet 10. april 2017 #20198 Skrevet 10. april 2017 Fint at du likte den. Jeg syns den er såå søt og unner dem alt godt i verden.... pluss en liveopplevelse med Ed! Han er...ehh...flink til å synge mener jeg. 1
Mynona Skrevet 10. april 2017 #20199 Skrevet 10. april 2017 Han er veldig flink til å synge. Tenk å få den overraskelsen på bryllupsdagen sin a. Det er det ikke mange som får. Heldige var de. 1
Hoppetaujenta Skrevet 10. april 2017 #20200 Skrevet 10. april 2017 *ta-et-hint-der-ja*...så da vet vi hva vi bør begynne å samle inn penger til her....humre... * 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå