Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det programmet har jeg også sett noen ganger. Helt villt. Men det var en gang en guttunge som ikke turte å bruke penger en gang. Han synes alt var så sjokkerende dyrt, så han sparte masse penger til slutt han :P Og ga til mamman sin :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herr Aldri? :Hehe:

Ja
Skrevet

Det programmet har jeg også sett noen ganger. Helt villt. Men det var en gang en guttunge som ikke turte å bruke penger en gang. Han synes alt var så sjokkerende dyrt, så han sparte masse penger til slutt han :P Og ga til mamman sin :)

Sympatisk gutt altså, :rodmer: det programmet fikk jeg visst ikke med meg.

Skrevet

Jeg tar opp alle åndene og ser dem i morgen, både norske, danske OG svenske. Alle gode ting er tre. :biggrin:

Skrevet

Jeg tar opp alle åndene og ser dem i morgen, både norske, danske OG svenske. Alle gode ting er tre. :biggrin:

Hm? Hvor finner du den svenske hen? :bond:

Skrevet

Eh...husker ikke i farta, men det er på en svensk kanal tror jeg... :klo: Men du kan ta deg helt med ro, det er det samme som skjer der, så du har ikke gått glipp av noe. ;)

Liker bedre norsk og dansk. I den svenske kommer den synske inn til hele familien med en gang mens denne går rundt i huset og "kjenner" på tilstanden, men de har ikke lov til å si noe ser det ut til. Ikke si ja eller nei før senere...men jo, det er ok å se på. Håper ikke ar bror blir skremt ved tanken på trippelskummelhet i søsters hode nå da...han er så sart og søt han derre der. :)

• Liker 1
Skrevet

Å ja, jeg så visst det svenske én gang. Da var det en engelskmann som gikk rundt sammen med familien i huset. Han så masse rart asså, enda han nesten ikke hadde øyne! :sjokkert:

De programmene der er ikke beregnet for småbrødre og ektemenn! :hoho:

Skrevet

Åndenes svinmakt

Skrevet (endret)

http://www.tv4play.se/program/det-okända

Jupp, han smaløyde engelskmannen (som kunne forstå svensk allikevel) har jeg også sett ganske nylig.

Hadde det med en dukkevogn som forsvant bortover gulvet å gjøre?

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Skrevet

http://www.tv4play.se/program/det-okända

Jupp, han smaløyde engelskmannen (som kunne forstå svensk allikevel) har jeg også sett ganske nylig.

Hadde det med en dukkevogn som forsvant bortover gulvet å gjøre?

Ja, nettopp! Og så den lille jenta som hadde bedt husfrua om hjelp tidligere. Han så henne også.

Skrevet

Det er og blir litt morsom dette må jeg si. Før ble folk torturert for å drive på med dette, men nå blir det allemannseie og litt småkult å like. Ting forandrer seg gitt. :)

Gjest Inggolf
Skrevet

..........Ja, dæ`sken! Jammen fikk jeg ikke innlegg nr 2000 også! :bolledeig:

Det er sant som du skrev i stad Aldri, du hadde jo ikke klart det uten alle oss andre :Hehe:

Tviler på at du hadde skrevet side opp og side ned her om du ikke fikk en eneste respons :icon_lol:

Skrevet

*sparke diskrèt i ankelen *Noz JUKSET! :glare:

Skrevet

Det er og blir litt morsom dette må jeg si. Før ble folk torturert for å drive på med dette, men nå blir det allemannseie og litt småkult å like. Ting forandrer seg gitt. :)

Ja er det litt småkult å like det Hoppe?

Ikke det at jeg bryr meg så veldig om de som blåser en lang marsj i alt som virker overnaturlig, men synes ofte at skeptikerne er både arrogante og besserwissere i måten å oppføre seg på.

I mitt virkelige liv forteller jeg kun til få utvalgte at jeg digger sånn ting. :plystre:

Skrevet

Det er sant alt dere sier! Men nå kommer Lilly Bendris! :P

Skrevet

Jeg skulle ønske jeg var i Oslo. Trenger hockeytape

Skrevet

Ok. kos deg med Lilly du. :) Når sånne synske formidlere reiser på turnè i landet vårt, ja i resten av verden også, tror jeg det pleier

å være ganske fullt i salene. Det var det i alle fall rundt her jeg bor for en god stund siden. Folk er veldig interessert.

Skrevet

Har de ikke hockeyteip i bodø?

Har hun Lilly Bendris bytta stil etter hun var med på Trinny og Susanna eller? Der fikk hun jo på seg litt andre farger enn svart og ikke så hard sminke.

Skrevet

De har ingenting i Bodø. Har ikke hockeypucker en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...