Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hallo i luken! :vinke:

Jeg fikk akkurat beskjed om at jeg får 6 personer til middag i dag. Så nå er det bare å henge i stroppen, lage noe som alle liker og se til at det blir nok mat til alle.

Heldigvis hadde jeg en stor Stangekylling på kjøl, så den skal fylles med det jeg har i huset. Sjalottlauk, purre, sitron, hvitløk og litt urtekrydder. Får steke noen poteter i ovnen og lage KyllingBretagnesaus. Fra pose!:trene:

Til dessert blir det sjokolademousse - og jeg går i gang nu! :link:

Vi snakkes dere - ha en fin-fin søndag så lenge. easterchoco.gif.58f7745ca0fadb1b4dc976fb2b97ac0b.gif

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var det plass til en til rundt bordet sa du? 

• Liker 1
Gjest Winza
Skrevet
Akkurat nå, FruN skrev:

Eller to? :sikle: 

Alle gode ting er tre :jepp:

Skrevet

IMG_4737.thumb.JPG.42c159dee6ad4a2c8eb88b226d8fb40c.JPG

Fant ut hva jeg skulle gjøre med påskeliljene mine :nigo: Enkelt å ta inn og ut som man vil :jepp: Og siden det har blåst som fy her de siste dagene, er jeg glad jeg beholdt de inne :sjenert: De hadde ligget strødd om de stod ute.. 

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, Winza/Jacklost skrev:

Hotel Cæsar? Neida :ler:

Hvorfor vil du det?

Fordi jeg fortjener å bli brutalt drept, mer enn hun jenta på 11

Skrevet

Hmm..

Dama finner frem alt av ingredienser, utstyr og evt klargjøring av dette. Mannen "måler opp" og blander. Hvem har da gjort jobben med å lage (i dette tilfellet) milkshake? :P 

Det er ikke bare ved grilling at menn tar på seg æren av matlagingen! :ler:  

• Liker 1
Skrevet

Skal vi si meg som fjerdemann/kvinne, Aldri...så kan du sette i alle ileggsplatene du har? :spise: 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har hatt en åpenbaring! Jeg vet hva tvillingene mine skal hete, nemlig Lise og Lotte. Noen som tar referansen? Og politibetjenten min skal hete Kim. Enkelt og greit. :)

• Liker 2
Skrevet

Det skjer så lite her, at idag kom det et privat fly med fire russere ombord. Det måtte jo selvfølgelig inn i lokalavisa, hva er det folk er redde for? At de tilhører KGB?:vetikke:

Skrevet

Det gjør vi da alle sammen...det er en grunn til at vi alle vil være anonyme her inne. :ninja: 
God mandag og pust godt inn før vi skal dypdykke ned i påsken til torsdag.

Skrevet

@Winza/Jacklost er veldig søt som liten påskekylling... :fnise:  *omtrent som i virkeligheten tenker jeg at vi sier* 

Skrevet

Har du blitt høne?  :skratte:

Skrevet

Ja og har fått nye venner :)

🦇🦉🦅🦆🐺🐗🐴🐛🐙🐢🦑🐮🐷🐹🐸🐰

Skrevet

Det var en fin vennegjeng. Kunne godt ha byttet med deg der. :jepp:  Ny telefon eller? 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Det var en fin vennegjeng. Kunne godt ha byttet med deg der. :jepp:  Ny telefon eller? 

Du kan få 🐛 og 🦇 De heter Silje og Henrik :)

Nei :P Har iPhone 6. Du da?

Skrevet

Jeg har en Fred Flintstone-modell som er veldig gammel og verneverdig. :jolie: Har ikke sånne figurer her. 

Skrevet
3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg har en Fred Flintstone-modell som er veldig gammel og verneverdig. :jolie: Har ikke sånne figurer her. 

En slik?

IMG_7514.JPG.126e29cd5cbfb0ffded04c0dc9e3e233.JPG

Hører de skal lansere en ny model i september med en ekstra knapp..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...