Mynona Skrevet 8. april 2017 #20123 Skrevet 8. april 2017 Nå synes jeg denne søndagen har vært langt nok Rumle. Synes du og? Håper Aldri har hatt en fin utflukt til en av nabobyene! 2
Mynona Skrevet 8. april 2017 #20124 Skrevet 8. april 2017 Akkurat nå, Frøkensina skrev: ? Det der var en god ide! Jeg har jo ferie. Og det er jo bare dumt å måtte flytte masse flasker med seg til Paul. Det er jo bare tungt å bære. Så jo færre jeg har, jo bedre! 3
Fantastica Skrevet 8. april 2017 #20125 Skrevet 8. april 2017 Jeg har begynt å skrive en krim der tvillinger er morderne. Jeg trenger navn på disse tvillingene, og jeg har tenkt at den ene skal hete Liv. Hva bør jeg da kalle den andre? Samtidig har jeg en sexavhengig politiperson, en kvinnelig sådan. Hva bør jeg kalle henne? Kan dere komme med forslag til meg? 2
Frøkensina Skrevet 8. april 2017 #20126 Skrevet 8. april 2017 Akkurat nå, Mynona skrev: Det der var en god ide! Jeg har jo ferie. Og det er jo bare dumt å måtte flytte masse flasker med seg til Paul. Det er jo bare tungt å bære. Så jo færre jeg har, jo bedre! Det er bare logisk, åpne en god flaske 1
Rumle Skrevet 8. april 2017 #20127 Skrevet 8. april 2017 4 minutter siden, Mynona skrev: Nå synes jeg denne søndagen har vært langt nok Rumle. Synes du og? /// mjaaa, morgendagen er jo verre!
Frøkensina Skrevet 8. april 2017 #20128 Skrevet 8. april 2017 3 minutter siden, Fantastica skrev: Jeg har begynt å skrive en krim der tvillinger er morderne. Jeg trenger navn på disse tvillingene, og jeg har tenkt at den ene skal hete Liv. Hva bør jeg da kalle den andre? Samtidig har jeg en sexavhengig politiperson, en kvinnelig sådan. Hva bør jeg kalle henne? Kan dere komme med forslag til meg? Har en slektning som heter Liv, blir bare rart å foreslå noe 1
Mynona Skrevet 8. april 2017 #20129 Skrevet 8. april 2017 2 minutter siden, Fantastica skrev: Jeg har begynt å skrive en krim der tvillinger er morderne. Jeg trenger navn på disse tvillingene, og jeg har tenkt at den ene skal hete Liv. Hva bør jeg da kalle den andre? Samtidig har jeg en sexavhengig politiperson, en kvinnelig sådan. Hva bør jeg kalle henne? Kan dere komme med forslag til meg? Hmmmm... Liv og Line? Eller blir det for likt? Liv og Julie var noe jeg forbandt med hverandre av en eller annen grunn...? Politidamen kan kanskje heteeeee... *tenker* vet ikke.. Tenker du et sexy navn? Hvilken alder ca? Det er jo noen navn jeg forbinder med folk som er i 30, 40 eller 50 åra f.eks. 1
Rumle Skrevet 8. april 2017 #20130 Skrevet 8. april 2017 5 minutter siden, Frøkensina skrev: ? 4 minutter siden, Mynona skrev: Det der var en god ide! Jeg har jo ferie. Og det er jo bare dumt å måtte flytte masse flasker med seg til Paul. Det er jo bare tungt å bære. Så jo færre jeg har, jo bedre! Smart! 2
Mynona Skrevet 8. april 2017 #20131 Skrevet 8. april 2017 1 minutt siden, Rumle skrev: mjaaa, morgendagen er jo verre! Hahaha, da får vi bare gjøre som følger: 3 minutter siden, Frøkensina skrev: Det er bare logisk, åpne en god flaske Veldig logisk. Takk for pep-talk 3
Rumle Skrevet 8. april 2017 #20132 Skrevet 8. april 2017 (endret) 1 minutt siden, Mynona skrev: Hahaha, da får vi bare gjøre som følger: /// Endret 8. april 2017 av Rumle 1
Fantastica Skrevet 8. april 2017 #20133 Skrevet 8. april 2017 1 time siden, Mynona skrev: Hmmmm... Liv og Line? Eller blir det for likt? Liv og Julie var noe jeg forbandt med hverandre av en eller annen grunn...? Politidamen kan kanskje heteeeee... *tenker* vet ikke.. Tenker du et sexy navn? Hvilken alder ca? Det er jo noen navn jeg forbinder med folk som er i 30, 40 eller 50 åra f.eks. Liv og Julie kan fungere. Og politidamen er snart 30, veldig fersk. Vil jobbe seg opp, er veldig keen på å gjøre det bra. Men ødelegger for seg selv ved å takle hverdagen med sex og alkohol. 1
Frøkensina Skrevet 8. april 2017 #20134 Skrevet 8. april 2017 Akkurat nå, Rumle skrev: Smart! De som ikke tåler kan selvsagt avstå.. 1
Rumle Skrevet 8. april 2017 #20135 Skrevet 8. april 2017 Akkurat nå, Frøkensina skrev: De som ikke tåler kan selvsagt avstå.. 2
Frøkensina Skrevet 8. april 2017 #20136 Skrevet 8. april 2017 Lager mat ved minimalistmetoden, men må nok putte spaghettien oppi gryta hvertfall . 1
Mynona Skrevet 8. april 2017 #20138 Skrevet 8. april 2017 (endret) 6 minutter siden, Fantastica skrev: Liv og Julie kan fungere. Og politidamen er snart 30, veldig fersk. Vil jobbe seg opp, er veldig keen på å gjøre det bra. Men ødelegger for seg selv ved å takle hverdagen med sex og alkohol. Tjaaa... Kaja? Eller Tina? Endret 8. april 2017 av Mynona
Mynona Skrevet 8. april 2017 #20139 Skrevet 8. april 2017 Nå har jeg åpnet meg en flaske! Jeg har jo en uke på meg til å drikke den opp. Paul drikker ikke så mye vin for tiden, så jeg får den nok for meg selv vil jeg tro. Hvis ikke, så har jeg fler. Det er jo ikkeno på TV. Og jeg har ikke roen til å lese bok akkurat nå. Jeg leser bok best utendørs. Innendørs er det så mange distraksjoner. 2
Aldrisur Skrevet 8. april 2017 Forfatter #20140 Skrevet 8. april 2017 9 timer siden, hog skrev: I tilfelle du ikke fikk det med deg i tråden du nevnte meg i Aldri; Håper dagen blir fin Takk Hog. Jeg så det skjønner du,g men ville ikke gå inn og svare deg, da det lett blir litt sånn "jeg digger deg, du digger meg, jeg digger deg tilbake..." osv. Mye hyggeligere at du kom innom og la igjen en hilsen i ballongen. Kom snart igjen da. 8 timer siden, Hoppetaujenta skrev: God og glad påske til Aldri og vennegjengen....og til hog som fremdeles er her i kulissene. Bra at du ikke slipper helt taket i og fremdeles har troen på oss. God tur Aldri. Jeg hadde en fin tur og det var skikkelig varmt og godt ute i dag. 7 timer siden, Fantastica skrev: God ettermiddag! Var på en liten jobbfest i går og er litt redusert i dag, så jeg ligger på sofaen og leser krim mens to katter ligger inntil meg og snorker. Bedre? 5 timer siden, Mynona skrev: Jeg har vært ute å kjøpt godteri og krimbok. så nå er jeg klar for påske! Høres ut som en fin start på påsken My. 4 timer siden, Fantastica skrev: Ingen gidder vel å reprodusere meg. Et lite spørsmål: Tror dere at jeg klarer å skrive en krimbok? Jeg er full av tvil, men har veldig lyst. Har dere trua? Selvfølgelig kan du det. Jeg tenker at du skal skrive den krimhistorien og ikke tenke så mye på om den blir utgitt eller ikke. 8 minutter siden, Fantastica skrev: Jeg har begynt å skrive en krim der tvillinger er morderne. Jeg trenger navn på disse tvillingene, og jeg har tenkt at den ene skal hete Liv. Hva bør jeg da kalle den andre? Samtidig har jeg en sexavhengig politiperson, en kvinnelig sådan. Hva bør jeg kalle henne? Kan dere komme med forslag til meg? Liv og Siv ---------- I mens jeg sitter og skriver her så plinger det inn innlegg etter innlegg,Jeg blir så nysgjerrig på hva dere skriver at jeg ikke klarer å konsentrere meg her. Gir opp. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå