FruN Skrevet 8. april 2017 #20101 Skrevet 8. april 2017 Ååå, ENDELIG fått byttet de røde (jule)gardinene Bare vaske vinduer da... 3
Aldrisur Skrevet 8. april 2017 Forfatter #20102 Skrevet 8. april 2017 22 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Hun kommer på et lite besøk ja... Hadde det skjedd uansett om det hadde vært minustall? Hum? Det er nå søtt også da og bare så hun vet det, jeg skulle gjerne ha likt å vite hvem av identitetene som er hennes. Slutter ikke å smålure på det. 4 minutter siden, FruN skrev: Ååå, ENDELIG fått byttet de røde (jule)gardinene Bare vaske vinduer da... ...og jula varer helt til påske.. Er du i god form FruN? 2
FruN Skrevet 8. april 2017 #20103 Skrevet 8. april 2017 1 time siden, Aldrisur skrev: ...og jula varer helt til påske.. Er du i god form FruN? Noe sånt Ja, er det Merker at bekkenet er i bevegelse, men sjelden noe som plager meg. Kjenner det er godt jeg er jevnlig til fysio uansett da 2
Hoppetaujenta Skrevet 8. april 2017 #20104 Skrevet 8. april 2017 Fruen er et vandrende, bevegelig, ekstraordinært kunstverk for tiden. 2
FruN Skrevet 8. april 2017 #20105 Skrevet 8. april 2017 7 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Fruen er et vandrende, bevegelig, ekstraordinært kunstverk for tiden. Takk Føler meg ikke helt sånn, men 2
Hoppetaujenta Skrevet 8. april 2017 #20106 Skrevet 8. april 2017 (endret) ...men sannheten skal frem. Du er jo et vandrende under, spesielt i disse tider. ...men disse giraffene...det er jo ikke akkurat mishandling de er utsatt for, men jeg tenker at de heller burde ha vært litt ute nå og ikke vært i et lite rom hele tiden. Hun skal jo føde, men han skal det ikke. Hvorfor er han ikke ute i friheten? Endret 8. april 2017 av Hoppetaujenta 2
Aldrisur Skrevet 8. april 2017 Forfatter #20107 Skrevet 8. april 2017 52 minutter siden, FruN skrev: Noe sånt Ja, er det Merker at bekkenet er i bevegelse, men sjelden noe som plager meg. Kjenner det er godt jeg er jevnlig til fysio uansett da Ja, ikke rart du merker bekkenet, du er jo gravid. Godt å høre at du ikke har store plager, spesielt når du har ei lita tulle som trenger en oppegående mamma. 44 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Fruen er et vandrende, bevegelig, ekstraordinært kunstverk for tiden. Hahaha - du kan få sagt det du Hoppe. ---------------------- Nå er jeg reiseklar til en tur til en av nabobyene her. Dette tror jeg blir en fin dag. Håper alle får en fin lørdag! i morgen er det Palmesøndag, så da er det vel på tide å ønske alle en god Påske også? 2
hog Skrevet 8. april 2017 #20108 Skrevet 8. april 2017 I tilfelle du ikke fikk det med deg i tråden du nevnte meg i Aldri; Håper dagen blir fin 3
Hoppetaujenta Skrevet 8. april 2017 #20110 Skrevet 8. april 2017 God og glad påske til Aldri og vennegjengen....og til hog som fremdeles er her i kulissene. Bra at du ikke slipper helt taket i og fremdeles har troen på oss. God tur Aldri. 2
Fantastica Skrevet 8. april 2017 #20111 Skrevet 8. april 2017 God ettermiddag! Var på en liten jobbfest i går og er litt redusert i dag, så jeg ligger på sofaen og leser krim mens to katter ligger inntil meg og snorker. 2
Mynona Skrevet 8. april 2017 #20112 Skrevet 8. april 2017 Jeg har vært ute å kjøpt godteri og krimbok. så nå er jeg klar for påske! 2
Gjest Winza Skrevet 8. april 2017 #20114 Skrevet 8. april 2017 3 timer siden, Aldrisur skrev: Ja, ikke rart du merker bekkenet, du er jo gravid. Godt å høre at du ikke har store plager, spesielt når du har ei lita tulle som trenger en oppegående mamma. Hahaha - du kan få sagt det du Hoppe. ---------------------- Nå er jeg reiseklar til en tur til en av nabobyene her. Dette tror jeg blir en fin dag. Håper alle får en fin lørdag! i morgen er det Palmesøndag, så da er det vel på tide å ønske alle en god Påske også? Figuren er så søt 3 timer siden, hog skrev: I tilfelle du ikke fikk det med deg i tråden du nevnte meg i Aldri; Håper dagen blir fin Veldig hyggelig å se deg aktiv på kg, du er en hyggelig og grei bruker
Hoppetaujenta Skrevet 8. april 2017 #20115 Skrevet 8. april 2017 2 timer siden, Fantastica skrev: Var på en liten jobbfest i går og er litt redusert i dag... Jeg må visst pusse påskebrillene, for jeg syns det sto reprodusert... 1
Frøkensina Skrevet 8. april 2017 #20116 Skrevet 8. april 2017 4 timer siden, hog skrev: I tilfelle du ikke fikk det med deg i tråden du nevnte meg i Aldri; Håper dagen blir fin Aldri var treffsikker som vanlig Håper du har det bra 2
Fantastica Skrevet 8. april 2017 #20117 Skrevet 8. april 2017 2 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg må visst pusse påskebrillene, for jeg syns det sto reprodusert... Ingen gidder vel å reprodusere meg. Et lite spørsmål: Tror dere at jeg klarer å skrive en krimbok? Jeg er full av tvil, men har veldig lyst. Har dere trua? 1
Hoppetaujenta Skrevet 8. april 2017 #20118 Skrevet 8. april 2017 At du har veldig lyst kommer jo ikke fra ingen steder. Det er en kilde inni deg som vil begynne å boble og bane seg vei...UT! Jeg har trua på deg, F. 1
Mynona Skrevet 8. april 2017 #20119 Skrevet 8. april 2017 Det er vanskelig å si når man ikke vet hvordan du skriver. Men det er hard konkurranse på krim-bok fronten i Norden, så du må hvertfall ha et veldig bra plot for å skille deg ut og gjøre deg bemerket. 1
Gjest Winza Skrevet 8. april 2017 #20120 Skrevet 8. april 2017 47 minutter siden, Fantastica skrev: Ingen gidder vel å reprodusere meg. Et lite spørsmål: Tror dere at jeg klarer å skrive en krimbok? Jeg er full av tvil, men har veldig lyst. Har dere trua? Jeg tror du kan skrive om hva som helst og det vil bli fantastisk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå