Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, Rumle skrev:

Nei, kan ikke si det, bare livet saann generelt :laugh:

Å ja.

Lurer på hva @Frøkensina gjøre i kveld jeg. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Å ja.

Lurer på hva @Frøkensina gjøre i kveld jeg. 

Kanskje hun er ute paa vift! :)

• Liker 2
Gjest Winza
Skrevet
10 minutter siden, Aldrisur skrev:

Og for en koselig mann som kommer innom her på fredagskvelden. :klem:

:)

7 minutter siden, Aldrisur skrev:

Jeg har akkurat kjøpt meg to bøker for påsken, men skal kikke nøyere på "dine" etter hvert. :catmilk:

Har katta det bra?

:link:

Skrevet
Akkurat nå, Rumle skrev:

Kanskje hun er ute paa vift! :)

Paa vift hørtes veldig romantisk ut. :nori:

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Paa vift hørtes veldig romantisk ut. :nori:

Jaa! :mynona:

• Liker 2
Skrevet

bolshevik_enlisted_branches___circa_1922

Dette er bare en av uniformstypene den røde arme har brukt 

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Severus skrev:

bolshevik_enlisted_branches___circa_1922

Du kan vel snart ta doktorgrad i russisk historie du Sev. ;)

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Aldrisur skrev:

Du kan vel snart ta doktorgrad i russisk historie du Sev. ;)

Nei, det er alt for mye. Jeg kan ikke en gang alfabetet.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Severus skrev:

Nei, det er alt for mye. Jeg kan ikke en gang alfabetet.

Du kan mye mer enn noen andre jeg kjenner i hvert fall. :Nikke:

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Aldrisur skrev:

Du kan mye mer enn noen andre jeg kjenner i hvert fall. :Nikke:

Du kjenner ikke han der i fortell noe uinteressant tråden, han kan sikkert 3-4 ganger så mye som meg.

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Severus skrev:

Du kjenner ikke han der i fortell noe uinteressant tråden, han kan sikkert 3-4 ganger så mye som meg.

Nei han kjenner jeg ikke. :ball:

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan bare bittelitt, men da om kommunismen 

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, Aldrisur skrev:

Ikke glem at jeg har en pappagøye som hele tiden selger meldinger inn i mitt høyre øret  også.

Jasså?  *se for seg noe mystiske greier fra en fantasifilm i sort-hvitt nå* :ninja: 

9 timer siden, Mynona skrev:

Du får få Herr Aldri til å lage seg en bruker også, så kan han blir med i samtalen her! 

...overdose er aldri bra for nybegynnere. Han kunne ha endt i bakken med beina opp og kryss til øyne. :( 

9 timer siden, Aldrisur skrev:

Du var nok ei lita rar ei du Rumlemor. 

Var?   *host-hark*    :lur: 

9 timer siden, Rumle skrev:

Takk og pris at jeg har vokst det av meg! 

:skratte:

8 timer siden, Rumle skrev:

Hmmm det vet jeg jammen ikke, jeg leste de paa engelsk, saa jeg har aldri sjekket, saa raskt paa et par bokhandlere naa, men finner de ikke paa norsk. Men, de er ganske lettleste paa engelsk altsaa, og veldig fine boeker! 

NÅ ser jeg virkelig for meg hvilket tiaar som du egentlig kommer fra. Du må nok være den mest voksneste
jeg kjenner på hele forumet. *neie dypt, ærbødig og tilby smaksrikt, rødt eple* :nigo: 

8 timer siden, Aldrisur skrev:

Paa vift hørtes veldig romantisk ut.

Nok et bevis. De snakker ikke sånn nu for tiden. :rodmer: 

8 timer siden, Severus skrev:

Det slår meg at det er mye enklere å ha en uniform å ha på seg hver dag, så slipper en styret med
å finne ut hva en skal ha på seg. :jepp:  Forumuniform hadde vært noe. 

Men Aldri: har vi fremdeles gleden av selskapet til Lille Aldrisurine med musefletter og oppstoppernese, selv om vi ikke vet det? *fabulere litt til på utseendet hennes: mellomrom fortenner oppe, fregner, smårutete rød-hvit kjole med lommer i, fulle av "skatter" som ingen vet om...brunt halvlangt hår med pannelugg...sin mor opp av dage om en kan si det slik* :) 

Det kan selvfølgelig være litt feil her, men for å si det som de som kan se knallskarpt: "det var det som kom opp for meg i min indre krystallkule". God lørdag i tråden. :goodbye: 

• Liker 1
Skrevet

Dagbladet sier at det kommer bra påskekrim på tv2 til mandag: "Apple Tree Yard" - den er plottet inn nå
kl. 21:40 og skal sees. Er det noe på andre kanaler også kanskje? Jaffal nrk... *letelitt* 

• Liker 1
Skrevet

Morn-morn begge to.  :)  Her er det frokosttid: hjemmebakt, saftig klibrød med leverpostei og sure agurker.

• Liker 1
Skrevet

Goood morgen Hoppetuss!

aldrisurine.gif.3c8653847418177bec3f48a0564d1ffb.gif Jaaaaa, Lille Aldrisurine er med oss ennå. Nå er dette et gammelt bilde, så håret har blitt litt lengre og tyggegummien forhåpentligvis ikke den samme som her. :fnise: Hun ringte i går for å fortelle at hun hadde lest i ballongen at jeg hadde fått tilbake på skatten. :hakeslepp: Så imorgen kommer hun på besøk. :ler:

God lørdagsmorgen til FruN og Winca Jacklost også. Nyt frokosten din Hoppe. :kaffekopp:Jeg har bare kaffe foreløpig. 

• Liker 1
Gjest Winza
Skrevet
6 minutter siden, Aldrisur skrev:

Goood morgen Hoppetuss!

aldrisurine.gif.3c8653847418177bec3f48a0564d1ffb.gif Jaaaaa, Lille Aldrisurine er med oss ennå. Nå er dette et gammelt bilde, så håret har blitt litt lengre og tyggegummien forhåpentligvis ikke den samme som her. :fnise: Hun ringte i går for å fortelle at hun hadde lest i ballongen at jeg hadde fått tilbake på skatten. :hakeslepp: Så imorgen kommer hun på besøk. :ler:

God lørdagsmorgen til FruN og Winca Jacklost også. Nyt frokosten din Hoppe. :kaffekopp:Jeg har bare kaffe foreløpig. 

🥞

Skrevet

Hun kommer på et lite besøk ja... :fnise:  Hadde det skjedd uansett om det hadde vært minustall? Hum? Det er nå søtt også da og bare så hun vet det, jeg skulle gjerne ha likt å vite hvem av identitetene som er hennes. :klem: Slutter ikke å smålure på det. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...