Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, Rumle skrev:

Er Aldri klar for Paaske_!!

Klar som et Paaseegg Rumle! 

Hva med deg? :hoppendeglad:Jeg skal være hjemme. 

Akkurat nå, Mynona skrev:

Jeg satt å lurte på om det var tirsdag eller onsdag :ler:  Da bomma jeg på gamblingen!

Jeg driver å ser på Bahamas nå :P  Høstferie. Men det er så fryktelig dyrt å bo på hotell der. :sjokkert: 

Bahamas ja. :sjokkert:Det måtte vel være såpass eksotisk når det gjelder deg. :bolledeig:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rumlen: Det er som en fryktelig l-a-n-g søndag, den derre paasken. :fnise:  Vi får holde ut vettu. 

13 minutter siden, Aldrisur skrev:

Hoppe! Så du at jeg satt her nå eller? 

Jupp. :) Godt med livstegn syns jeg bare. 

4 minutter siden, Aldrisur skrev:

Du har blitt veldig flink til å bokstavlegge en del vanskelige ord. 

Syns det blir litt eksotisk på en merkelig og vakker måte. :jepp: 

• Liker 1
Skrevet

Frk. S! Jeg har funnet flere boeker som kommer etter Extra Virigin, men ikke den! Er det ikke typisk_! :laugh: Gir meg dog ikke! :alice:

• Liker 1
Skrevet

Jeg skal ikke til Bahamas jaffal. Vi hjemmesittere får nøye oss med å gå Bananas istedenfor.  :alice:

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, FruN skrev:

Åååå, igjen er jeg så glaaad på en fredag!! :strix: Talent-favoritt nr to kom også videre til finalen :strix: 

Ja, hun var flink. En venninne av meg kjenner foreldrene, så jeg har heiet litt ekstra på henne jeg og. 

2 minutter siden, Rumle skrev:

Bahamas! :ninuskapus: Har du vaert der foer, My_

Nei, aldri. Har vært mange andre steder i Karibien da. Digger det! 

1 minutt siden, Aldrisur skrev:

Klar som et Paaseegg Rumle! 

Hva med deg? :hoppendeglad:Jeg skal være hjemme. 

Bahamas ja. :sjokkert:Det måtte vel være såpass eksotisk når det gjelder deg. :bolledeig:

:fnise: Jaaa :sjenert:  Jeg liker det eksotiske. Blir mindre eksotisk sommerferie da. Selv om jeg ikke aner hvor enda. 

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, Severus skrev:

Jeg fikk godteri på jobb

tumblr_oo22mkTbhN1sks8qho1_540.jpg

Å så har jeg pyntet det lyset der. Sjefen har sydd den posen.

Så hyggelig og flink sjef. 

2 minutter siden, FruN skrev:

Åååå, igjen er jeg så glaaad på en fredag!! :strix: Talent-favoritt nr to kom også videre til finalen :strix: 

Hurraaa! :nordvesta:

Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Rumlen: Det er som en fryktelig l-a-n-g søndag, den derre paasken. :fnise:  Vi får holde ut vettu. 

Jupp. :) Godt med livstegn syns jeg bare. 

:ninuskapus: Vakker skrivemåte synes jeg og. 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

///

Jaaa! Det er akkurat det det er / Husker for noen aar siden at jeg fant en dagbok jeg hadde skrevet en paaske som barn .. og det var jo bare beskrivelser av grusomt laaaange og stille sondager jo! :laugh:

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg skal ikke til Bahamas jaffal. Vi hjemmesittere får nøye oss med å gå Bananas istedenfor.  :alice:

Det skakke staa paa meiiiiiiiiiiiiiiiii! :alice:

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Rumle skrev:

Jaaa! Det er akkurat det det er / Husker for noen aar siden at jeg fant en dagbok jeg hadde skrevet en paaske som barn .. og det var jo bare beskrivelser av grusomt laaaange og stille sondager jo! :laugh:

:skratte: Har du vært sånn siden du var barn?

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Mynona skrev:

///

Nei, aldri. Har vært mange andre steder i Karibien da. Digger det! 

///

:ninuskapus:

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Mynona skrev:

:skratte: Har du vært sånn siden du var barn?

Jaaaaaa jeg er redd for det!!! :grinele:

• Liker 1
Skrevet

Det kunne ogsaa glatt blitt forvekslet med en fortelling av hvordan verden saa ut etter en atombombe hadde slettet ut 99% saa det er mulig jeg var enda verre den gang! :laugh:

• Liker 2
Skrevet

Påsken har alltid vært litt for mye av det gode for meg også. Alt i hele verden er dødt jo. :( 
Jeg syns at folk som vil det kan "feire" evt. stå stille og nesten ikke lee på seg og vi andre kan ha hverdager...

• Liker 2
Skrevet (endret)

Nå går det for fort for meg her. :bond:

Bare leser hva dere skriver her en liten stund her jeg.

Ikke glem at jeg har en pappagøye som hele tiden selger meldinger inn i mitt høyre øret  også. :bond:

Endret av Aldrisur
sender ikke selger...
  • Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Mynona skrev:

Ja, hun var flink. En venninne av meg kjenner foreldrene, så jeg har heiet litt ekstra på henne jeg og. 

Verden er liten :fnise: Søstra mi vet godt hvem familien er, via skolen nevøene mine går på :) Men tror de flyttet..? :vetikke: 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Rumle skrev:

Det kunne ogsaa glatt blitt forvekslet med en fortelling av hvordan verden saa ut etter en atombombe hadde slettet ut 99% saa det er mulig jeg var enda verre den gang! :laugh:

:skratte:  Hvor gammel var du da du skrev det?

2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Påsken har alltid vært litt for mye av det gode for meg også. Alt i hele verden er dødt jo. :( 
Jeg syns at folk som vil det kan "feire" evt. stå stille og nesten ikke lee på seg og vi andre kan ha hverdager...

Jeg gleder meg til å stå litt stille nå. Har ikke stått stille siden jul, så jeg trenger det :jepp: 

Akkurat nå, FruN skrev:

Verden er liten :fnise: Søstra mi vet godt hvem familien er, via skolen nevøene mine går på :) Men tror de flyttet..? :vetikke: 

Ja, jammen er den det! :ler: 

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg er saa ambivalent til hoeytider jeg, en stor del av meg elsker det jo og er helt i hundre! :mynona: Mens resten av meg bare :raven: Gaaaah! 

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, Aldrisur skrev:

Nå går det for fort for meg her. :bond:

Bare leser hva dere skriver her en liten stund her jeg.

Ikke glem at jeg har en pappagøye som hele tiden selger meldinger inn i mitt høyre øret  også. :bond:

:laugh:

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Severus skrev:

Herr Aldri?

:Nikke:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...