Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
10 minutter siden, Frøkensina skrev:

Det kommer jo an på hvor du vil pynte opp og hvor lenge du vil de skal vare. Inne i varmen blomstrer de ferdig mye fortere enn ute. :) Du kan godt la de stå tett i pottene de kommer i, det vil ikke påvirke denne blomstringen. Men om du vil plante de ut til å blomstre i hagen år etter år er det best å skille de når du setter løkene. 

Takk!

Kan jeg sette ned løken når de er avblomstret for i år? :engel: 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
1 time siden, FruN skrev:

Takk!

Kan jeg sette ned løken når de er avblomstret for i år? :engel: 

Det kan du nok, men om du skal ødelegge røttene så er det sikkert lurt å vente til bladene har dødd naturlig (ikke av tørke :ler: ) Løkene trenger næring fra bladene og jorda for å lagre opp til neste år. :lillesky2:

Endret av Frøkensina
  • Liker 2
Skrevet

Er det fredagspause her?  Er dere på tivoli hele gjengen eller? :) 

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser på Norske Talenter :opplyser: Og håper Vilde, som tegnspråktolker sanger, kommer videre! :jepp: 

• Liker 2
Skrevet

God fredag alle som ser det her. :fnise:

Jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive om i kveld. Har vært nydelig vær i dag, jeg har spist sushi (ikke si æsj) solt meg litt på verandaen og vært på buttttttikken og kjøpt. :essen2:

Fulgt litt med på sjiraffen også, men der skjer det ikke mye altså. Lurer på om jeg egentlig sitter å ser på en gammel film jeg? :ler:

Apropos påskeliljer som man kjøper i potter til påske. Jeg tar av potta og graver de ned i jorda så fort de er avblomstret og påsken er over. De kommer så fint opp av jorda på våren atte. :hjerter_rundt:

Hoppe! Så du at jeg satt her nå eller? 

• Liker 1
Skrevet

Hei på deg også FruN! :danser:

• Liker 2
Skrevet

Takk for tips om påskeliljer! :jepp: Tenkte jeg skulle prøve på det, er bare usikker på hvor jeg skulle satt de ned.. Men finner nok ut av det :Nikke: 

• Liker 2
Skrevet
På 6.4.2017 den 21.24, Frøkensina skrev:

Ja :ninuskapus: Gleder meg selv om jeg ble skuffet når jeg innså at de bare vil være for denne sommeren. Søte sommerblomster da :) Ellers i europa vil de overleve og spre seg.

Er du helt sikker paa det_ Hvor har du lest det_ Jeg tror de er ganske hardfoere, og froer seg en del :Nikke: Hvilken sone bor du i_

22 timer siden, Frøkensina skrev:

Woohoooo :skya: Let's party like it's 1999 :vin: 

Vin og Pringe! Ja, saa blir det vel ikke bedre! :nordvesta:

Gooooooooooooooood fredag fra den tastaturforvirrede :edie:

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, Aldrisur skrev:

God fredag alle som ser det her. :fnise:

Jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive om i kveld. Har vært nydelig vær i dag, jeg har spist sushi (ikke si æsj) solt meg litt på verandaen og vært på buttttttikken og kjøpt. :essen2:

Fulgt litt med på sjiraffen også, men der skjer det ikke mye altså. Lurer på om jeg egentlig sitter å ser på en gammel film jeg? :ler:

Apropos påskeliljer som man kjøper i potter til påske. Jeg tar av potta og graver de ned i jorda så fort de er avblomstret og påsken er over. De kommer så fint opp av jorda på våren atte. :hjerter_rundt:

Hoppe! Så du at jeg satt her nå eller? 

Sushi på en fredag?? Er ikke det tirsdagsmat i det aldrisurske hjem? :sjokkert: 

Jeg ligger på sofaen å ser på steder å dra på ferie. 

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, FruN skrev:

Takk for tips om påskeliljer! :jepp: Tenkte jeg skulle prøve på det, er bare usikker på hvor jeg skulle satt de ned.. Men finner nok ut av det :Nikke: 

Putt de ned i jorda - hvor som helst, men lurt om det er en solrik plass. :)

2 minutter siden, Rumle skrev:

Er du helt sikker paa det_ Hvor har du lest det_ Jeg tror de er ganske hardfoere, og froer seg en del :Nikke: Hvilken sone bor du i_

Vin og Pringe! Ja, saa blir det vel ikke bedre! :nordvesta:

Gooooooooooooooood fredag fra den tastaturforvirrede :edie:

Du har blitt veldig flink til å bokstavlegge en del vanskelige ord. :hoho:

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Mynona skrev:

Sushi på en fredag?? Er ikke det tirsdagsmat i det aldrisurske hjem? :sjokkert: 

Jeg ligger på sofaen å ser på steder å dra på ferie. 

Ha-ha, nei det var onsdag, fordi jeg hadde langdag. Men nå for tiden er jo alle dager korte, så da blir det litt surriball. :ler:

Har du funnet noen favorittsteder ennå? 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Aldrisur skrev:

///

Du har blitt veldig flink til å bokstavlegge en del vanskelige ord. :hoho:

Jeg er kanskje ett naturtalent! :alice:

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Ha-ha, nei det var onsdag, fordi jeg hadde langdag. Men nå for tiden er jo alle dager korte, så da blir det litt surriball. :ler:

Har du funnet noen favorittsteder ennå? 

Jeg satt å lurte på om det var tirsdag eller onsdag :ler:  Da bomma jeg på gamblingen!

Jeg driver å ser på Bahamas nå :P  Høstferie. Men det er så fryktelig dyrt å bo på hotell der. :sjokkert: 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Rumle skrev:

Jeg er kanskje ett naturtalent! :alice:

Det er jeg sikker på at du er. :tommelsmil:

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk godteri på jobb

tumblr_oo22mkTbhN1sks8qho1_540.jpg

Å så har jeg pyntet det lyset der. Sjefen har sydd den posen.

• Liker 3
Skrevet

Åååå, igjen er jeg så glaaad på en fredag!! :strix: Talent-favoritt nr to kom også videre til finalen :strix: 

• Liker 1
Skrevet

Bahamas! :ninuskapus: Har du vaert der foer, My_

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Aldrisur skrev:

Det er jeg sikker på at du er. :tommelsmil:

:laugh:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...