FruN Skrevet 7. april 2017 #20021 Skrevet 7. april 2017 10 minutter siden, Frøkensina skrev: Det kommer jo an på hvor du vil pynte opp og hvor lenge du vil de skal vare. Inne i varmen blomstrer de ferdig mye fortere enn ute. Du kan godt la de stå tett i pottene de kommer i, det vil ikke påvirke denne blomstringen. Men om du vil plante de ut til å blomstre i hagen år etter år er det best å skille de når du setter løkene. Takk! Kan jeg sette ned løken når de er avblomstret for i år? 1
Frøkensina Skrevet 7. april 2017 #20022 Skrevet 7. april 2017 (endret) 1 time siden, FruN skrev: Takk! Kan jeg sette ned løken når de er avblomstret for i år? Det kan du nok, men om du skal ødelegge røttene så er det sikkert lurt å vente til bladene har dødd naturlig (ikke av tørke ) Løkene trenger næring fra bladene og jorda for å lagre opp til neste år. Endret 7. april 2017 av Frøkensina 2
Hoppetaujenta Skrevet 7. april 2017 #20023 Skrevet 7. april 2017 Er det fredagspause her? Er dere på tivoli hele gjengen eller? 1
FruN Skrevet 7. april 2017 #20024 Skrevet 7. april 2017 Jeg ser på Norske Talenter Og håper Vilde, som tegnspråktolker sanger, kommer videre! 2
Aldrisur Skrevet 7. april 2017 Forfatter #20025 Skrevet 7. april 2017 God fredag alle som ser det her. Jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive om i kveld. Har vært nydelig vær i dag, jeg har spist sushi (ikke si æsj) solt meg litt på verandaen og vært på buttttttikken og kjøpt. Fulgt litt med på sjiraffen også, men der skjer det ikke mye altså. Lurer på om jeg egentlig sitter å ser på en gammel film jeg? Apropos påskeliljer som man kjøper i potter til påske. Jeg tar av potta og graver de ned i jorda så fort de er avblomstret og påsken er over. De kommer så fint opp av jorda på våren atte. Hoppe! Så du at jeg satt her nå eller? 1
FruN Skrevet 7. april 2017 #20027 Skrevet 7. april 2017 Takk for tips om påskeliljer! Tenkte jeg skulle prøve på det, er bare usikker på hvor jeg skulle satt de ned.. Men finner nok ut av det 2
Rumle Skrevet 7. april 2017 #20028 Skrevet 7. april 2017 På 6.4.2017 den 21.24, Frøkensina skrev: Ja Gleder meg selv om jeg ble skuffet når jeg innså at de bare vil være for denne sommeren. Søte sommerblomster da Ellers i europa vil de overleve og spre seg. Er du helt sikker paa det_ Hvor har du lest det_ Jeg tror de er ganske hardfoere, og froer seg en del Hvilken sone bor du i_ 22 timer siden, Frøkensina skrev: Woohoooo Let's party like it's 1999 Vin og Pringe! Ja, saa blir det vel ikke bedre! Gooooooooooooooood fredag fra den tastaturforvirrede 2
Mynona Skrevet 7. april 2017 #20030 Skrevet 7. april 2017 6 minutter siden, Aldrisur skrev: God fredag alle som ser det her. Jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive om i kveld. Har vært nydelig vær i dag, jeg har spist sushi (ikke si æsj) solt meg litt på verandaen og vært på buttttttikken og kjøpt. Fulgt litt med på sjiraffen også, men der skjer det ikke mye altså. Lurer på om jeg egentlig sitter å ser på en gammel film jeg? Apropos påskeliljer som man kjøper i potter til påske. Jeg tar av potta og graver de ned i jorda så fort de er avblomstret og påsken er over. De kommer så fint opp av jorda på våren atte. Hoppe! Så du at jeg satt her nå eller? Sushi på en fredag?? Er ikke det tirsdagsmat i det aldrisurske hjem? Jeg ligger på sofaen å ser på steder å dra på ferie. 2
Aldrisur Skrevet 7. april 2017 Forfatter #20031 Skrevet 7. april 2017 5 minutter siden, FruN skrev: Takk for tips om påskeliljer! Tenkte jeg skulle prøve på det, er bare usikker på hvor jeg skulle satt de ned.. Men finner nok ut av det Putt de ned i jorda - hvor som helst, men lurt om det er en solrik plass. 2 minutter siden, Rumle skrev: Er du helt sikker paa det_ Hvor har du lest det_ Jeg tror de er ganske hardfoere, og froer seg en del Hvilken sone bor du i_ Vin og Pringe! Ja, saa blir det vel ikke bedre! Gooooooooooooooood fredag fra den tastaturforvirrede Du har blitt veldig flink til å bokstavlegge en del vanskelige ord. 2
Aldrisur Skrevet 7. april 2017 Forfatter #20032 Skrevet 7. april 2017 Akkurat nå, Mynona skrev: Sushi på en fredag?? Er ikke det tirsdagsmat i det aldrisurske hjem? Jeg ligger på sofaen å ser på steder å dra på ferie. Ha-ha, nei det var onsdag, fordi jeg hadde langdag. Men nå for tiden er jo alle dager korte, så da blir det litt surriball. Har du funnet noen favorittsteder ennå? 1
Rumle Skrevet 7. april 2017 #20033 Skrevet 7. april 2017 2 minutter siden, Aldrisur skrev: /// Du har blitt veldig flink til å bokstavlegge en del vanskelige ord. Jeg er kanskje ett naturtalent! 1
Mynona Skrevet 7. april 2017 #20035 Skrevet 7. april 2017 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Ha-ha, nei det var onsdag, fordi jeg hadde langdag. Men nå for tiden er jo alle dager korte, så da blir det litt surriball. Har du funnet noen favorittsteder ennå? Jeg satt å lurte på om det var tirsdag eller onsdag Da bomma jeg på gamblingen! Jeg driver å ser på Bahamas nå Høstferie. Men det er så fryktelig dyrt å bo på hotell der. 1
Aldrisur Skrevet 7. april 2017 Forfatter #20036 Skrevet 7. april 2017 Akkurat nå, Rumle skrev: Jeg er kanskje ett naturtalent! Det er jeg sikker på at du er. 1
Severus Skrevet 7. april 2017 #20037 Skrevet 7. april 2017 Jeg fikk godteri på jobb Å så har jeg pyntet det lyset der. Sjefen har sydd den posen. 3
FruN Skrevet 7. april 2017 #20038 Skrevet 7. april 2017 Åååå, igjen er jeg så glaaad på en fredag!! Talent-favoritt nr to kom også videre til finalen 1
Rumle Skrevet 7. april 2017 #20040 Skrevet 7. april 2017 1 minutt siden, Aldrisur skrev: Det er jeg sikker på at du er. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå