Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så nyyyydelig. :rodmer:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
12 minutter siden, Aldrisur skrev:

Så nyyyydelig. :rodmer:

Ja :ninuskapus: Gleder meg selv om jeg ble skuffet når jeg innså at de bare vil være for denne sommeren. Søte sommerblomster da :) Ellers i europa vil de overleve og spre seg.

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Ja :ninuskapus: Gleder meg selv om jeg ble skuffet når jeg innså at de bare vil være for denne sommeren. Søte sommerblomster da :) Ellers i europa vil de overleve og spre seg.

Da får jeg håpe du får masse glede av de denne sommeren. :blomst:Jeg trodde faktisk det var en staude. 

Jeg er så spent på rosene mine i år. Håper de blir kraftige og rikt blomstrende. Håpet er lysegrønt, jeg klippet de jo på høsten. Fy meg.. Men det var de som ba om det. :vetikke:

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, Fantastica skrev:

Side 1000! :strix: 

Jaggu! :skaal:

• Liker 1
Skrevet

Og snart 20 000 innlegg! :danser:

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, Aldrisur skrev:

Da får jeg håpe du får masse glede av de denne sommeren. :blomst:Jeg trodde faktisk det var en staude. 

Jeg er så spent på rosene mine i år. Håper de blir kraftige og rikt blomstrende. Håpet er lysegrønt, jeg klippet de jo på høsten. Fy meg.. Men det var de som ba om det. :vetikke:

Det er lett å bli overivrig med blomster for begge to skjønner jeg :ler: Mye som ser så veldig bra ut hos de litt sydligere naboene våre som bare ikke går her. :sukk: Men roseklipping om høsten var ganske tidlig ja :fnise: Tror du vil ha flaks jeg, det har ikke vært så streng vinter:nori:

Skrevet
15 minutter siden, Fantastica skrev:

Side 1000! :strix: 

2 minutter siden, Aldrisur skrev:

Jaggu! :skaal:

:kristin: Hurraaaah for ballongen :hoppe: 

• Liker 1
Skrevet

Fy flate - det er mye skravling! 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Mynona skrev:

Fy flate - det er mye skravling! 

:skravle:

• Liker 1
Skrevet

Jeg prøver å finne ut hvor jeg skal gjøre av meg på ferie i sommer jeg.. Noen anbefalinger til solrike og varme steder som har strender? Og kanskje noe annet spennende også. 

• Liker 1
Skrevet

Kanskje Aldri har noen tips om Thailand? Jeg har bare drømt om sånt lenge. Kom meg til England noen ganger i fjor da, men ingen badestrender.

• Liker 1
Skrevet

Det er jo så mange herlige plasser My.

Vi skal til Kreta i sommer. Der er det jo så mange herlige steder. Ellers har jeg selvfølgelig tusen andre tips. :sminkedokke:

• Liker 1
Skrevet

Jeg ble plutselig så rådvill av en eller annen grunn.. Forrige uke var det så mange steder jeg ville til. Nå var det plutselig ingen jeg kom på :P Jeg har en venninne fra andre siden av jorda som jeg har truffet på en av reisene mine. Og vi var på ferie sammen i fjor høst, og vi skal på ferie sammen igjen nå. Jeg tenkte litt på Hellas faktisk. Men jeg har lyst til å reise et sted jeg ikke har vært før. Og jeg har vært på Kreta. Kanskje en annen øy? Eller kanskje Italia? Hvordan er badebyene der tro? Men jeg skal kanskje til Italia til høsten med jobb. Veldig vanskelig dette altså! :ler: 

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, Frøkensina skrev:

Kanskje Aldri har noen tips om Thailand? Jeg har bare drømt om sånt lenge. Kom meg til England noen ganger i fjor da, men ingen badestrender.

England er fint også har jeg hørt. Har bare vært i London selv. Som egentlig er en skam. Jeg burde jo vært flere steder! Hva gjorde du i England da? Så på arkitektur?

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Mynona skrev:

Jeg ble plutselig så rådvill av en eller annen grunn.. Forrige uke var det så mange steder jeg ville til. Nå var det plutselig ingen jeg kom på :P Jeg har en venninne fra andre siden av jorda som jeg har truffet på en av reisene mine. Og vi var på ferie sammen i fjor høst, og vi skal på ferie sammen igjen nå. Jeg tenkte litt på Hellas faktisk. Men jeg har lyst til å reise et sted jeg ikke har vært før. Og jeg har vært på Kreta. Kanskje en annen øy? Eller kanskje Italia? Hvordan er badebyene der tro? Men jeg skal kanskje til Italia til høsten med jobb. Veldig vanskelig dette altså! :ler: 

Jeg synes alltid det er vanskelig å anbefale noe til andre. Det er jo ikke sikkert de vil like det like godt som meg. 

Har du vært på Skiathos eller Skopelos?

Vi har kikket litt på Italia, men det er så tungvint å komme til badebyer der. Altså flyplassene ligger så langt fra de fine badebyene. MEN - det skal sies at da kikket vi etter hus. Hotell kan jo være enklere. 

For to år siden var i Poleochora på Kreta. Idyllisk sted, ca 1,5 timerss kjøretur fra Chania flyplass. I kke masse turister, men en levende liten by. 

På Skopelos er jeg lommekjent, men her må man ha bil. Da kan du reise rundt og finne dine helt egne strender. Puh! Thailand er ikke noe særlig på sommeren. Altfor varmt og fuktig. 

Ellers er det jo mange som sverger til Kroatia for tiden.

• Liker 1
Skrevet

Har ikke vært på Skopeos eller Skiatos. De skal jeg sjekke ut. Takk :) 

Kroatia var jeg i for et par år siden. Var veldig fint der. Men hun venninnen min var der i fjor, så vi vil prøve å finne noen steder vi ikke har vært begge to. Fylle opp verdenskartet vårt :ler:  Men Hellas har jeg jo vært i da. Og hun skal senere i år. 

Men ja, det er sant det du sier, det er vanskelig å komme seg til badebyene i Italia har jeg inntrykk av. 

Ja, Thailand har ikke sesong på sommern. Det er mer en vinterdestinasjon. 

• Liker 1
Skrevet
41 minutter siden, Mynona skrev:

England er fint også har jeg hørt. Har bare vært i London selv. Som egentlig er en skam. Jeg burde jo vært flere steder! Hva gjorde du i England da? Så på arkitektur?

Nei jeg besøkte en venn :) Eller på den første turen var vi begge på tur til Birmingham for å gå på konsert. Så besøkte jeg han to ganger i Liverpool og på den siste turen var vi noen dager i Manchester også. 

• Liker 1
Skrevet

For å bade i Italia tror jeg nesten det er best å dra til Sardinia som italienerne gjør :ler: Men da trenger man gjerne bil. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...