Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har du malt akvarellen helt selv? Eller har du malt den på google?

Godt å se deg igjen. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du malt akvarellen helt selv? Eller har du malt den på google?

Godt å se deg igjen. :)

Heiiii My! :hug:

Jeg har plukket hvitveisen selv og malt akvarellen selv. Og bildet har jeg tatt av det hele, til ære for dere. :blomst:

Går det bra eller?

Skrevet

Wow! Så flink du er! Du har skjulte talenter. Hvertfall skjulte for oss (meg) :)

Går bra med meg. Er trøtt og sliten for tiden, så gleder meg til påskeferie. Pollenet begynner å bli plagsomt og. Selv om pollenvarselet påstår at det ikke er noen spredning av noenting. :P

Skrevet

Skjulte talenter, mmja.

Men du, jeg har hørt flere klage på pollenarllergi allerede, så han derre Pollenvarselet er ikke til å stole på tror jeg.

Jamen er det påske snart ja, og bare 11 dager til du reiser? Misunner deg litt den turen altså, det er sikkert helt nydelig "dit du skal", selv om det jo er fint her hjemme for tiden også.

I dag var det virkelig vårlig. Jeg gikk meg en tur i skogen for å plukke disse hvitveisene, og det var alldeles nydelig. Til og med tørt.

Ellers har jeg vært på Grønmo og kastet et helt billass av søppel, og så rett på Ikea for å kjøpe mer ting, (som vel blir søppel om noen år det også) :fnise:

Gjest Inggolf
Skrevet

Aldriiiiiiiiiiiiiiii :bolledeig: Så godt å ha deg her hjemme igjen! Og så flink du er til å male!! Var sikker på at det var et bilde du fant på nett, men neida! Du har jo store maletalenter vil jeg si!

• Liker 1
Skrevet

Ut med det gamle og inn med det nye!

Har det vært vårlig i dag? Har det ikke vært overskya hele dagen? Har bare vært uheldig med tidspunktene jeg har vært ute jeg kanskje?

Nei, pollenvarselet er ikke til å stole på. Nesa og øynene mine er veldig til å stole på.

Skrevet

Aldriiiiiiiiiiiiiiii :bolledeig: Så godt å ha deg her hjemme igjen! Og så flink du er til å male!! Var sikker på at det var et bilde du fant på nett, men neida! Du har jo store maletalenter vil jeg si!

Nooooooooooooozzefina! :hoppendeglad:

Jaaaaaaaa, jeg kan masse annet rart også som dere ikke vet om enda! :hoho:

Ut med det gamle og inn med det nye!

Har det vært vårlig i dag? Har det ikke vært overskya hele dagen? Har bare vært uheldig med tidspunktene jeg har vært ute jeg kanskje?

Nei, pollenvarselet er ikke til å stole på. Nesa og øynene mine er veldig til å stole på.

Det var i hvert fall sol her, ikke fra helt skyfri himmel da men. :skravle:

Skrevet

Jeg har plukket hvitveisen selv og malt akvarellen selv. Og bildethar jeg tatt av det hele, til ære for dere.

Jeg myste fælt for å se hvilken kunstner som hadde satt sin signatur nederst i hjørnet der, men det var på mystifistisk vis blitt borte. Jaja...vakkert og vårlig var bildet. Du er en kunstner, Aldri. Jeg er stolt over å si at jeg kjenner en slik en. :nigo:
  • Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet

Nooooooooooooozzefina! :hoppendeglad:

Jaaaaaaaa, jeg kan masse annet rart også som dere ikke vet om enda! :hoho:

Du kanke siiiii sånn uten å si hva det eeeeer :daane:

Du vet hvor nyskjerrig jeg er!!! :daane: :daane: :daane:

:hoho:

• Liker 1
Skrevet

Jeg myste fælt for å se hvilken kunstner som hadde satt sin signatur nederst i hjørnet der, men det var på mystifistisk vis blitt borte. Jaja...vakkert og vårlig var bildet. Du er en kunstner, Aldri. Jeg er stolt over å si at jeg kjenner en slik en. :nigo:

Jeg blurra over navnet mitt nederst i høyre hjørnet. :ler:

:opplyser: Og jeg er stolt av å kjenne en som behersker hoppeteknikken på en så vidunderlig måte som du gjør Hoppetuss. :rodmer:

Du kanke siiiii sånn uten å si hva det eeeeer :daane:

Du vet hvor nyskjerrig jeg er!!! :daane: :daane: :daane:

:hoho:

Ja ja, jeg veit det.....men kommer ikke på noe akkurat nå altså. Kan hende det dukker opp fra glemselen etter hvert. :fnise:

Skrevet

Tusen takk for beundringen, den varmet. :jepp:

Skrevet

:pls: Your welcome... :hoppe:

Skrevet

Tusen takk. :) Jeg har sett på tv en sånn svensk jentunge som skulle styre familiens økonomi i en mnd, og er lettere sjokkskadet. At det går an å være så til de grader selvsentrert; bare tenke på klær og kjøpe-kjøpe...til seg selv. Ha null peiling på matinnkjøp og andre nødvendigheter til en familie i en mnd, og la resten av familien gå for nesten lut og småkaldt vann...fordi hun har lyst på en svinedyr designerveske til ni tusen kroner. Jeg blir trist på deres vegne. :(

• Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

Ja ja, jeg veit det.....men kommer ikke på noe akkurat nå altså. Kan hende det dukker opp fra glemselen etter hvert. :fnise:

Har faktisk tenkt det en del ganger, at jeg tror du er en dame med mange talenter.

Du virker nemlig sånn.

Side 100! :bolledeig:

Gratulerer til luftballongen og til hovedpiloten!

Endret av Noz
  • Liker 2
Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

Dobbelpost

Endret av Noz
Skrevet

Off ja, de er så nitriste de der programmene, eller det vil si, jeg blir trist av å se de egoistiske ungdommene. Ja, jeg blir faktisk en smule irritert jeg. :kjefte: Ja, det blir jeg.

I kveld skal jeg se på Åndenes makt og deretter på Åndene vender tilbake. :jepp:

Daaaaa går herren i huset og bader, fordi han synes det er så skummelt stakkars. :hoppendeglad:

Skrevet

Han kan komme å gi meg en massasje

• Liker 1
Skrevet

Har faktisk tenkt det en del ganger, at jeg tror du er en dame med mange talenter.

Du virker nemlig sånn.

Side 100! :bolledeig:

Gratulerer til luftballongen og til hovedpiloten!

Du er søt du Noz.

Gratulerer til dere også! :strix: Dette hadde jeg ikke klart alene nemlig! :tommelopp:

Skrevet

Jeg vil ikke gå til legen med den ødelagte ræva. Vil ikke bli sykemeldt

Skrevet

Han kan komme å gi meg en massasje

Herr Aldri? :Hehe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...