Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 timer siden, Severus skrev:

Babyolje er laget av babyer

Hvor har du lest det?

2 timer siden, Aldrisur skrev:

Ja fy søren altså. Stakkars oss. :Nikke:

Frøkensina, Odisi, Hog, Nozzefina, Kristian med ballettskjørtet, og mange fler. :huh: 

Vi får bare være glade for de som er her. Tenker jeg. :jepp:

Og @PPM

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan hende jeg tar en pause fra kg snart, vet ikke enda om jeg tar pause men om jeg slutter å være aktiv så vet dere at jeg har tatt en pause i hvert fall :) 

Skrevet

Trenger jeg å ha lest det?

Skrevet
3 minutter siden, Severus skrev:

Trenger jeg å ha lest det?

Hvor har du hørt det da?

Skrevet

Good morgen kjære @Aldrisur !
Du kjenner ikke meg, men jeg er i ferd med å sakte men sikkert innynde meg hos det gode selskap bestående av dagbokskrivere og dagboklesere. Mitt mål er å legge igjen små drypp, som utvikler seg til hjernevasking, som igjen ender med verdensherredømme! Spør bare @Rumle @Sola de @Hoppetaujenta med flere. De vet det ikke selv enda, men de er godt på vei til å bli mine undersåtter. Og nå, Aldrisur, nå er turen kommet til deg! Mohahahahaha*host* hahahahahah!!

Eh, neida. Men Sola sendte meg hit på jakt etter babyteppe, med lovnader om at du var flink å forklare nybegynnere :) 

Også er jeg sannsynligvis det hyggeligste monsteret du noensinne kommer til å møte, so there's that.

• Liker 4
Skrevet

*humre fra bak usynlighetskappa si og tenke...hun sier akkurat det jeg har hypnotisert henne til å si...good!... :fnise: * 

• Liker 3
Skrevet
19 minutter siden, Monstrum skrev:

Du kjenner ikke meg, men jeg er i ferd med å sakte men sikkert innynde meg hos det gode selskap bestående av dagbokskrivere og dagboklesere. Mitt mål er å legge igjen små drypp, som utvikler seg til hjernevasking, som igjen ender med verdensherredømme! Spør bare @Rumle @Sola de @Hoppetaujenta med flere. De vet det ikke selv enda, men de er godt på vei til å bli mine undersåtter. Og nå, Aldrisur, nå er turen kommet til deg! Mohahahahaha*host* hahahahahah!!

Eh, neida. Men Sola sendte meg hit på jakt etter babyteppe, med lovnader om at du var flink å forklare nybegynnere :) 

Også er jeg sannsynligvis det hyggeligste monsteret du noensinne kommer til å møte, so there's that.

Det er sant 😄 

Skrevet

Jammen da er vi faktisk godt i gang med tirsdag 7. august. :jepp:  Dette blir en bra dag.

• Liker 2
Skrevet

Vi har flere dager å øve oss på før vi slår oss løs i fredagsmorro! :jepp: 

• Liker 2
Skrevet

Gamle hits er artige... :lur: 

• Liker 3
Skrevet

Enkelt og greit.... :hoppe:  I was born to be a Hoppetusse! 

• Liker 3
Skrevet
13 timer siden, Winza skrev:

Det kan hende jeg tar en pause fra kg snart, vet ikke enda om jeg tar pause men om jeg slutter å være aktiv så vet dere at jeg har tatt en pause i hvert fall :) 

Okei Winza, det er lov å ta pauser. :biggrin:

8 timer siden, Monstrum skrev:

God ettermiddag søte Monstrum!

Jeg vet godt hvem du er altså, har til og med vært inne i boka de (for lenge siden) og gitt deg en velfortjent klem. :strix:

Skal du strikke babyteppe? Jeg har oppskrift på *Mor Signes babyteppe*, det tar lang tid, men er etter min mening verdens beste teppe til myke små babyer. :rodmer: Bare si ifra om du vil ha oppskriften, så legger jeg den inn i Monstrums Tenketank. 

Og ja, jeg vet du er hyggelig. Det har jeg visst lenge. :klemmer:

8 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

*humre fra bak usynlighetskappa si og tenke...hun sier akkurat det jeg har hypnotisert henne til å si...good!... :fnise: * 

Ha-ha, ja tenkte meg at du hadde en finger med i dette hjernevaskespillet. :ler:

6 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Enkelt og greit.... :hoppe:  I was born to be a Hoppetusse! 

Det har tydeligvis blitt kjøligere i luften - Hoppetussa vår har våknet til liv! :hoho:Rai-rai! :skya:

• Liker 3
Gjest Stella Rose
Skrevet

Sitter her å venter på høsten og fant dette på pinterest

88fd4a0bf9e2ef93a3197191222152ad.jpg7049c33da9b79989d8e5cbf0c0484b9f.jpg88ed8ef535396b8e70d3382e94896e82.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...