Gjest Catalina Culès Skrevet 14. juni 2018 #37681 Del Skrevet 14. juni 2018 2 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg vil ikke kalle det "å regne", men det drypper litt hos meg...og blåser litt. Ingentingå tjore noe fast p.g.a. Hvorfor kan ikke himmelens vannsluser åpne seg og forbli slik i to døgn, takk. Her regner det som om alle himmelens sluser har åpnet seg, og det blåser stiv kuling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 14. juni 2018 #37682 Del Skrevet 14. juni 2018 Høljer ned her også og blåser liten kuling, noe som er mye til å være her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 14. juni 2018 Forfatter #37683 Del Skrevet 14. juni 2018 Her er det bare grått og trist nå. Store mørke skyer farer over himmelen i full fart, men det har kommet lite regn i løpet av dagen. Mer vær på vest og nord så det ut som på værkartet. Hele denne dagen har gått med til å handle inn råvarer, lage mat og bake kaker til festen vi ska ha i morgen. Det blir Tapasfest med ca. 77 forskjellige retter (jeg overdriver litt). Det tar tid, men er ganske morsomt synes jeg. Og så er jeg så stolt og glad for min nye mobiltelefon. Jeg har aldri eid en splitter ny mobil før, så her er det masse dingsebumser jeg må lære meg å bruke. Først gangen den ringte ble jeg helt stiv av skrekk. Men det går seg vel til. Håper alt står vel til hos dere som bor i de mest utsatte (vær)områdene om dagen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 14. juni 2018 #37684 Del Skrevet 14. juni 2018 Blåste intenst her i stad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 14. juni 2018 Forfatter #37685 Del Skrevet 14. juni 2018 Akkurat nå, Winza skrev: Blåste intenst her i stad Håper det går fort over denne gangen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 14. juni 2018 #37686 Del Skrevet 14. juni 2018 Fortsatt liten kuling her, men sikkert stiv kuling i kastene, for i kastene blåser det noe sykt til å være på Østlandet. Har sikkert veltet noen trær i skogen nå, det skjer nesten alltid når det blåser såpass mye. Mye høye, smale grantrær i skogene her og de knekker jo lett. Usj, liker ikke sånn vind. 4-5 sekundmeter er greit, men sånn østlandsorkan som dette blir litt for mye for meg, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. juni 2018 #37687 Del Skrevet 15. juni 2018 På 14.6.2018 den 11.01, Hoppetaujenta skrev: Jeg vil ikke kalle det "å regne", men det drypper litt hos meg...og blåser litt. Ingentingå tjore noe fast p.g.a. Hvorfor kan ikke himmelens vannsluser åpne seg og forbli slik i to døgn, takk. Her burde jeg tjoret fast ting .. kom ut og fant det flotte hjertetreet mitt liggende langflatt over hele hvitløksbedet og hvitløken som var så fin i år Håper de vil rette seg opp igjen litt de neste dagene, ellers må jeg nok bare høste de nå. Fikk reddet hjertetreet heldigvis. Stammen hadde tatt støten på pallekarmen som hvitløken står i. Så de fleste grenene er inntakt. Men ja, det trenger en større krukke. 14 timer siden, Aldrisur skrev: Her er det bare grått og trist nå. Store mørke skyer farer over himmelen i full fart, men det har kommet lite regn i løpet av dagen. Mer vær på vest og nord så det ut som på værkartet. Hele denne dagen har gått med til å handle inn råvarer, lage mat og bake kaker til festen vi ska ha i morgen. Det blir Tapasfest med ca. 77 forskjellige retter (jeg overdriver litt). Det tar tid, men er ganske morsomt synes jeg. Og så er jeg så stolt og glad for min nye mobiltelefon. Jeg har aldri eid en splitter ny mobil før, så her er det masse dingsebumser jeg må lære meg å bruke. Først gangen den ringte ble jeg helt stiv av skrekk. Men det går seg vel til. Håper alt står vel til hos dere som bor i de mest utsatte (vær)områdene om dagen. Tapasfest høres gøy ut! Gratulerer med ny telefon! Hvilken valgte du? God helg til alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 15. juni 2018 #37688 Del Skrevet 15. juni 2018 God helg alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 15. juni 2018 #37689 Del Skrevet 15. juni 2018 God fotballhelg Ser dere VM? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. juni 2018 #37690 Del Skrevet 15. juni 2018 3 timer siden, Catalina Culès skrev: God fotballhelg Ser dere VM? Ikke jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 15. juni 2018 #37691 Del Skrevet 15. juni 2018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 17. juni 2018 #37692 Del Skrevet 17. juni 2018 ....og der virker det som vannkoppene var kommet til oss. Storesøster er full av små, røde prikker og har lett feber. Venter bare på at lillebror skal bli dårlig, like greit å bli ferdig med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 17. juni 2018 #37693 Del Skrevet 17. juni 2018 24 minutter siden, FruN skrev: ....og der virker det som vannkoppene var kommet til oss. Storesøster er full av små, røde prikker og har lett feber. Venter bare på at lillebror skal bli dårlig, like greit å bli ferdig med det Uffda .. god bedring til alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 17. juni 2018 #37694 Del Skrevet 17. juni 2018 Noen som vet hvordan man får slått av epostvarsler sånn at det ikke dukker opp 5000 epost fra KG hver dag? Har ikke hatt noe problem med dette før, så lurer på om jeg kan ha aktivert noe .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 17. juni 2018 #37695 Del Skrevet 17. juni 2018 5 minutter siden, Rumle skrev: Noen som vet hvordan man får slått av epostvarsler sånn at det ikke dukker opp 5000 epost fra KG hver dag? Har ikke hatt noe problem med dette før, så lurer på om jeg kan ha aktivert noe .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 17. juni 2018 #37696 Del Skrevet 17. juni 2018 Takk Winza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 17. juni 2018 #37697 Del Skrevet 17. juni 2018 Betyr "varslingsliste" at det kommer et varsel her inne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 17. juni 2018 #37698 Del Skrevet 17. juni 2018 Om det er aktivert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 17. juni 2018 #37699 Del Skrevet 17. juni 2018 5 minutter siden, Rumle skrev: Betyr "varslingsliste" at det kommer et varsel her inne? Hvilken av boksene der tenker du på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 17. juni 2018 #37700 Del Skrevet 17. juni 2018 Akkurat nå, Winza skrev: Hvilken av boksene der tenker du på? På siste bilde, hvor man kan velge 'varslingsliste' og 'epost'? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå