Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Å fy flate for en overraskelse! Glemte helt at det var noe som het andre påskedag jeg. :hoho:

Jaja, da har du jo hele denne dagen og hele morgendagen til å kose deg med eggene dine. :strix:Jeg må le av all denne dagforvirringen vi har for tiden.. :ler:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel gravide signe som skal bli til mor signe :ler: 

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, Aldrisur skrev:

Å fy flate for en overraskelse! Glemte helt at det var noe som het andre påskedag jeg. :hoho:

Jaja, da har du jo hele denne dagen og hele morgendagen til å kose deg med eggene dine. :strix:Jeg må le av all denne dagforvirringen vi har for tiden.. :ler:

Haha! Jupp :ler:

Håper vi får se pleddet du har laget :ninuskapus:

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, Mynona skrev:

Det er vel gravide signe som skal bli til mor signe :ler: 

Signe er forresten et veldig pent navn? :P

Akkurat nå, Rumle skrev:

Haha! Jupp :ler:

Håper vi får se pleddet du har laget :ninuskapus:

Det må vi få til på en eller annen måte. Den fargen som Mynona valgte er veldig, veldig pen og en fornøyelse å strikke på. (Strikke med...eller, samma det). :tommelsmil:

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, Rumle skrev:

Hvilken farge er det? :)

Denne, tror den heter Røsslyng. :ninuskapus:

1302_838_web.jpg

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Rumle skrev:

Åh så nydelig :ninuskapus:

Jaaaaaa, nydelig. :hjerte:

• Liker 2
Skrevet

Enig. :jepp: Blir et fint omslagsteppe det. Velkommen tilbake, Aldri langt borte-damen. :fnise: 

38 minutter siden, Aldrisur skrev:

Jøss som dere har jobbet i påsken! ...ler  enda av @Hoppetaujentas fulle busk.
Den kan bli god å ha om det blir en kald vår. 

Vi har jobbet som om vi får betalt for det...og det får vi vel...hummm? :biggrin: 
...og kom ikke her og si at ikke du også har liggende sånn hardtvoksende buskvekst som trenger vårtrim? :laugh: 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Enig. :jepp: Blir et fint omslagsteppe det. Velkommen tilbake, Aldri langt borte-damen. :fnise: 

Vi har jobbet som om vi får betalt for det...og det får vi vel...hummm? :biggrin: 
...og kom ikke her og si at ikke du også har liggende sånn hardtvoksende buskvekst som trenger vårtrim? :laugh: 

Takk og takk du fine Hoppe. Betalingen får du få et annet sted, og huffoghuff det buskepratet gir meg merkelig bilder i hodet. :ler:

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

P.s. ang vekst og beskjæring og drømme seg bort; jeg reklamerer for nrk-serien her inne også jeg. :jepp: 
https://tv.nrk.no/serie/hagen-min/DKOS65000117/sesong-1/episode-1

Å jaaaaaa! :jepp: Er ikke det et veldig herlig program. Jeg drømmer meg bort og nyter farger og all verdens fine blomster og andre buskevekster.:bolledeig:

• Liker 2
Skrevet (endret)
12 minutter siden, Aldrisur skrev:

Takk og takk du fine Hoppe. "Betalingen får du få et annet sted
og huffoghuff det buskepratet gir meg merkelig bilder i hodet. :ler:

Wutt?!? ...ehh..neitakk, den slags "spesialbetaling" kan de holde for Dem selv. :nei: 
*tenke seg til at hun nu holdt på å sende Herr A. ut i underlig ærend i det ganske land*        *stakkars :fnise: *
Huff & huff her også. Jeg snakker om vanlige grønne buskvekster. Hva snakker De om, hæ? :jolie: 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Skrevet

Oijj....nå kommer politi-Severus og gir bøter. :ninja: 

Skrevet
3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Wutt?!? ...ehh..neitakk, den slags "spesialbetaling" kan de holde for Dem selv. :nei: 
*tenke seg til at hun nu holdt på å sende Herr A. ut i underlig ærend i det hanske land*        *stakkars :fnise: *
Jeg snakker om vanlige grønne buskvekster. Hva snakker De om, hæ? :jolie: 

Tullehoppa. :klemmer:

1 minutt siden, Severus skrev:

Jeg har gitt opp

Hva mener du Sev? Hva har du gitt opp?

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Columna skrev:

Rødbetinnfargingen gjenstår her. Blåbærfargen satt klistret når eggene ble tørre.

Jeg venter spent på hvordan Signeullteppet skal overleveres. 

Jeg hør hørt om flyvende tepper og snikende ullteppe. Men ser for meg en voksen dame utkledd i Little Miss Sunshine kostyme troppe opp på barselavdelingen insisterende på at hun skal besøke Mynona Ballongfarer. Pst, tenk å være på jobb i det øyeblikket :daane:

Ha-ha, :ler: jeg kler ut herr Aldri og sender ham avgårde! 

?type=responsive-gallery-fullscreen

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...