Aldrisur Skrevet 1. april 2018 Forfatter #35621 Skrevet 1. april 2018 Å fy flate for en overraskelse! Glemte helt at det var noe som het andre påskedag jeg. Jaja, da har du jo hele denne dagen og hele morgendagen til å kose deg med eggene dine. Jeg må le av all denne dagforvirringen vi har for tiden.. 2
Mynona Skrevet 1. april 2018 #35622 Skrevet 1. april 2018 Det er vel gravide signe som skal bli til mor signe 1
Rumle Skrevet 1. april 2018 #35623 Skrevet 1. april 2018 11 minutter siden, Aldrisur skrev: Å fy flate for en overraskelse! Glemte helt at det var noe som het andre påskedag jeg. Jaja, da har du jo hele denne dagen og hele morgendagen til å kose deg med eggene dine. Jeg må le av all denne dagforvirringen vi har for tiden.. Haha! Jupp Håper vi får se pleddet du har laget 2
Aldrisur Skrevet 1. april 2018 Forfatter #35624 Skrevet 1. april 2018 5 minutter siden, Mynona skrev: Det er vel gravide signe som skal bli til mor signe Signe er forresten et veldig pent navn? Akkurat nå, Rumle skrev: Haha! Jupp Håper vi får se pleddet du har laget Det må vi få til på en eller annen måte. Den fargen som Mynona valgte er veldig, veldig pen og en fornøyelse å strikke på. (Strikke med...eller, samma det). 2
Aldrisur Skrevet 1. april 2018 Forfatter #35626 Skrevet 1. april 2018 3 minutter siden, Rumle skrev: Hvilken farge er det? Denne, tror den heter Røsslyng. 2
Aldrisur Skrevet 1. april 2018 Forfatter #35628 Skrevet 1. april 2018 1 minutt siden, Rumle skrev: Åh så nydelig Jaaaaaa, nydelig. 2
Hoppetaujenta Skrevet 1. april 2018 #35629 Skrevet 1. april 2018 Enig. Blir et fint omslagsteppe det. Velkommen tilbake, Aldri langt borte-damen. 38 minutter siden, Aldrisur skrev: Jøss som dere har jobbet i påsken! ...ler enda av @Hoppetaujentas fulle busk. Den kan bli god å ha om det blir en kald vår. Vi har jobbet som om vi får betalt for det...og det får vi vel...hummm? ...og kom ikke her og si at ikke du også har liggende sånn hardtvoksende buskvekst som trenger vårtrim? 2
Hoppetaujenta Skrevet 1. april 2018 #35631 Skrevet 1. april 2018 P.s. ang vekst og beskjæring og drømme seg bort; jeg reklamerer for nrk-serien her inne også jeg. https://tv.nrk.no/serie/hagen-min/DKOS65000117/sesong-1/episode-1 2
Aldrisur Skrevet 1. april 2018 Forfatter #35632 Skrevet 1. april 2018 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Enig. Blir et fint omslagsteppe det. Velkommen tilbake, Aldri langt borte-damen. Vi har jobbet som om vi får betalt for det...og det får vi vel...hummm? ...og kom ikke her og si at ikke du også har liggende sånn hardtvoksende buskvekst som trenger vårtrim? Takk og takk du fine Hoppe. Betalingen får du få et annet sted, og huffoghuff det buskepratet gir meg merkelig bilder i hodet. 2
Aldrisur Skrevet 1. april 2018 Forfatter #35633 Skrevet 1. april 2018 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: P.s. ang vekst og beskjæring og drømme seg bort; jeg reklamerer for nrk-serien her inne også jeg. https://tv.nrk.no/serie/hagen-min/DKOS65000117/sesong-1/episode-1 Å jaaaaaa! Er ikke det et veldig herlig program. Jeg drømmer meg bort og nyter farger og all verdens fine blomster og andre buskevekster. 2
Hoppetaujenta Skrevet 1. april 2018 #35634 Skrevet 1. april 2018 (endret) 12 minutter siden, Aldrisur skrev: Takk og takk du fine Hoppe. "Betalingen får du få et annet sted" og huffoghuff det buskepratet gir meg merkelig bilder i hodet. Wutt?!? ...ehh..neitakk, den slags "spesialbetaling" kan de holde for Dem selv. *tenke seg til at hun nu holdt på å sende Herr A. ut i underlig ærend i det ganske land* *stakkars * Huff & huff her også. Jeg snakker om vanlige grønne buskvekster. Hva snakker De om, hæ? Endret 1. april 2018 av Hoppetaujenta 2
Hoppetaujenta Skrevet 1. april 2018 #35636 Skrevet 1. april 2018 Oijj....nå kommer politi-Severus og gir bøter.
Aldrisur Skrevet 1. april 2018 Forfatter #35637 Skrevet 1. april 2018 3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Wutt?!? ...ehh..neitakk, den slags "spesialbetaling" kan de holde for Dem selv. *tenke seg til at hun nu holdt på å sende Herr A. ut i underlig ærend i det hanske land* *stakkars *Jeg snakker om vanlige grønne buskvekster. Hva snakker De om, hæ? Tullehoppa. 1 minutt siden, Severus skrev: Jeg har gitt opp Hva mener du Sev? Hva har du gitt opp? 1
Columna Skrevet 1. april 2018 #35638 Skrevet 1. april 2018 (endret) . Endret 5. juli 2018 av Columna 2
Aldrisur Skrevet 1. april 2018 Forfatter #35639 Skrevet 1. april 2018 2 minutter siden, Columna skrev: Rødbetinnfargingen gjenstår her. Blåbærfargen satt klistret når eggene ble tørre. Jeg venter spent på hvordan Signeullteppet skal overleveres. Jeg hør hørt om flyvende tepper og snikende ullteppe. Men ser for meg en voksen dame utkledd i Little Miss Sunshine kostyme troppe opp på barselavdelingen insisterende på at hun skal besøke Mynona Ballongfarer. Pst, tenk å være på jobb i det øyeblikket Ha-ha, jeg kler ut herr Aldri og sender ham avgårde! 2
Columna Skrevet 1. april 2018 #35640 Skrevet 1. april 2018 (endret) . Endret 5. juli 2018 av Columna 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå