FruN Skrevet 31. mars 2018 #35601 Skrevet 31. mars 2018 Og der var mars over Hvor har den tiden gått?? Jeg har fått jobb! Ikke svære greiene, skal være ekstra-vaskedame på ei spesiell utleiehytte her i bygda. Men det er noe!! Skal ned dit på en gjennomgang og se hvor mye jobb det blir i april i morra/senere i dag 4
Sola de Skrevet 1. april 2018 #35602 Skrevet 1. april 2018 4 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Nå er jeg trøtt også kan jeg kjenne. Kanskje jeg skal finne de doble dynene mine og nattlua mi... Hvor kaldt har du det på soverommet ditt? 1
FruN Skrevet 1. april 2018 #35604 Skrevet 1. april 2018 5 timer siden, Sola de skrev: Gratulerer fru N Takk! 1
Hoppetaujenta Skrevet 1. april 2018 #35607 Skrevet 1. april 2018 8 timer siden, FruN skrev: Og der var mars over. Hvor har den tiden gått?? Jeg har fått jobb! Ikke svære greiene, skal være ekstra-vaskedame på ei spesiell utleiehytte her i bygda. Men det er noe!! Skal ned dit på en gjennomgang og se hvor mye jobb det blir i april i morra/senere i dag Mars har lagt seg i minneboka sammen med alt annet. Gratulerer hjerteligst med jobb, Fruen. Det kommer til å bli en bra plass for folk på besøk. *av og til kan man jo legge igjen en hygienisk foliert hjemmebakst som overraskelse... selv om det kanskje ikke står i instruksene?* 6 timer siden, Sola de skrev: Hvor kaldt har du det på soverommet ditt? Det er varmegrader, men med vinduet på gløtt må jeg ha "dobbeltisolering" over meg og jeg har blitt veldig glad i den myke påsketidslua jeg har på om natta. 1
Hoppetaujenta Skrevet 1. april 2018 #35608 Skrevet 1. april 2018 ....men nå blir jeg nesten litt småirritert her altså, for jeg finner ikke ut hva som kan være aprilspøk i noen av nyhetssidene hos nettets aviser. Har dere funnet noen? Har de sluttet med det kanskje? 1
Rumle Skrevet 1. april 2018 #35609 Skrevet 1. april 2018 27 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: ....men nå blir jeg nesten litt småirritert her altså, for jeg finner ikke ut hva som kan være aprilspøk i noen av nyhetssidene hos nettets aviser. Har dere funnet noen? Har de sluttet med det kanskje? Jeg ser ikke noe heller 1
FruN Skrevet 1. april 2018 #35610 Skrevet 1. april 2018 2 timer siden, Rumle skrev: Gratulerer med jobb og god morgen @FruN Takk! 1 time siden, Mynona skrev: Gratulerer med jobb!! Takk! 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: Mars har lagt seg i minneboka sammen med alt annet. Gratulerer hjerteligst med jobb, Fruen. Det kommer til å bli en bra plass for folk på besøk. *av og til kan man jo legge igjen en hygienisk foliert hjemmebakst som overraskelse... selv om det kanskje ikke står i instruksene?* Det er varmegrader, men med vinduet på gløtt må jeg ha "dobbeltisolering" over meg og jeg har blitt veldig glad i den myke påsketidslua jeg har på om natta. Takk! Har ikke fått noen instrukser enda, skal ned dit litt senere i dag 2
Rumle Skrevet 1. april 2018 #35611 Skrevet 1. april 2018 (endret) Her har du linker til noen aprilspøker hoppen; https://www.tv2.no/nyheter/9773888/ @Hoppetaujenta Endret 1. april 2018 av Rumle 2
Hoppetaujenta Skrevet 1. april 2018 #35612 Skrevet 1. april 2018 Wow...takk, men jeg har ikke sett en eneste en av disse i fri flyt, så de må ha vært godt gjemt. Trodde alle de store avisene hadde en hovedspøk... Ikke i min egen næravis heller har jeg funnet noe. 2
Rumle Skrevet 1. april 2018 #35613 Skrevet 1. april 2018 Nei, har ikke sett noen av disse jeg heller 1
Hoppetaujenta Skrevet 1. april 2018 #35614 Skrevet 1. april 2018 Skulle Aldri være heltidsutkledd kylling hele påska, eller? Ble liksom så veldig stille her inne uten...sjefshøna. Kanskje hun ble lurt? Eller lurte noen selv? Kanskje...hun ble lurt til å reise en plutselig påsketur til et fint sted? 2
Rumle Skrevet 1. april 2018 #35615 Skrevet 1. april 2018 (endret) 11 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Skulle Aldri være heltidsutkledd kylling hele påska, eller? Ble liksom så veldig stille her inne uten...sjefshøna. Kanskje hun ble lurt? Eller lurte noen selv? Kanskje...hun ble lurt til å reise en plutselig påsketur til et fint sted? Ja, tror kanskje det var det hun skulle? Du, jeg har begynt på en ny serie som jeg fornemmer at muligens kan bli ganske så irriterend, noe ala våre koko venner i The Affair Rectify. Har du sett den? Endret 1. april 2018 av Rumle 1
Hoppetaujenta Skrevet 1. april 2018 #35616 Skrevet 1. april 2018 Nei. Kan ikke huske at jeg har sett tittelen heller. Her må det googles. 1
Aldrisur Skrevet 1. april 2018 Forfatter #35617 Skrevet 1. april 2018 Jøss som dere har jobbet i påsken! Jeg ga opp å sitere på første forsøk. Takk @Rumle og @Columna! Så mange flotte eggfargingidèer dere har delt med oss andre. Eggene ble jo kjempeflotte Rumle. Og for en super ørevarmer du har strikket til svigermor @FruN. Jeg tror jeg har lest alt dere har skrevet (kanskje), ler enda av @Hoppetaujentas fulle busk. Den kan bli god å ha om det blir en kald vår. @Mynona, jeg hilste til alle fra deg - de vet nemlig hvem du er. *Hvem strikker du til?* *Til babyen til Mynona, En god venninne som jeg aldri har møtt før.* Ser ut som om dere har kost dere ALLE sammen denne påsken, men nå er det slutt på den så nå kan våren bare komme. Grattis med *den lille jobben* FruN. Vaske litt her og vaske litt der. Her trengs det også en skikkelig husvask, og husvask skal bli. I morgen i morgen men ikkje i dag.... Forøvrig kan jeg opplyse om at det tar like lang tid å et Mor Signe-teppe som det tar å gå gravid. Jeg nærmer meg slutten på "graviditeten" sammen med deg Mynona. Bare et halvt garnnøste igjen så er jeg klar og ferdig med prosjektet. .....PS: Jeg så aprilspøken din @Catalina Culès - og må innrømme at jeg gikk fem på en liten stund. Tullejenta! 2
Aldrisur Skrevet 1. april 2018 Forfatter #35619 Skrevet 1. april 2018 Ruuuuuuuuumleeeee! Endelig ferdig med eggprosjektet og så er påsken over? 2
Rumle Skrevet 1. april 2018 #35620 Skrevet 1. april 2018 1 minutt siden, Aldrisur skrev: Ruuuuuuuuumleeeee! Endelig ferdig med eggprosjektet og så er påsken over? Jupp, er bare fornøyd jeg nådde det før påske var over jeg! Er jo en dag igjen! 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå