Aldrisur Skrevet 1. september 2017 Forfatter #27001 Skrevet 1. september 2017 3 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg er veldig glad i den låta oppi der. Hyssss......! Vi får førsøka åkk dyssa det ner, som det møyjligen heter på svorska. Ballongen er godt fortøyd og tråden sover. Fin murmlende grumlelyd brer seg fra øst til vest her. Du er glad i musikk du Hoppe. Grumlelydene kommer av at alle spiser frokost akkurat nå....tror jeg. 1 time siden, FruN skrev: Sofia skal bare herme Ahh...makan til frekk kjerring.. 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: Alt vel med Fruen og den nye situasjonen i dag? Ser du svarer at du har det bre. Det er bra. God helg til alle! 2
Gjest Winza Skrevet 1. september 2017 #27002 Skrevet 1. september 2017 5 minutter siden, Aldrisur skrev: Du er glad i musikk du Hoppe. Grumlelydene kommer av at alle spiser frokost akkurat nå....tror jeg. Ahh...makan til frekk kjerring.. Ser du svarer at du har det bre. Det er bra. God helg til alle! Er det herr Aldrisur?
Aldrisur Skrevet 1. september 2017 Forfatter #27003 Skrevet 1. september 2017 Akkurat nå, Winza skrev: Er det herr Aldrisur? Ja 1
Hoppetaujenta Skrevet 1. september 2017 #27004 Skrevet 1. september 2017 7 minutter siden, Aldrisur skrev: Du er glad i musikk du Hoppe. Jeg er det skjønner du og det siste halvåret har vært smekkfullt av godlåter, gamle som nye. 1
Aldrisur Skrevet 1. september 2017 Forfatter #27005 Skrevet 1. september 2017 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Jeg er det skjønner du og det siste halvåret har vært smekkfullt av godlåter, gamle som nye. Jeg slutter aldri å overraskes av at det går an å lage nye melodier. Skulle jo tro at alle notesammensettingene ble oppbrukt? 1
Gjest Winza Skrevet 1. september 2017 #27006 Skrevet 1. september 2017 5 minutter siden, Aldrisur skrev: Ja Hvordan havnet frokosten hans i trynet?
Aldrisur Skrevet 1. september 2017 Forfatter #27007 Skrevet 1. september 2017 Akkurat nå, Winza skrev: Hvordan havnet frokosten hans i trynet? Et veldig godt spørsmål. Han sovnet og tryna i frokosttallerkenen, reiste seg opp igjen og resultatet ser du her. (Dette er en animated gif som nektet å være animated når jeg kopierte inn bildet.) 1
Gjest Winza Skrevet 1. september 2017 #27008 Skrevet 1. september 2017 2 minutter siden, Aldrisur skrev: Et veldig godt spørsmål. Han sovnet og tryna i frokosttallerkenen, reiste seg opp igjen og resultatet ser du her. (Dette er en animated gif som nektet å være animated når jeg kopierte inn bildet.) Trodde kanskje han hadde sagt noe du ikke likte slik at du kastet maten i ansiktet hans her er meg
Frøkensina Skrevet 1. september 2017 #27010 Skrevet 1. september 2017 9 timer siden, Aldrisur skrev: Skal jeg tørke Irene? Er hun så våt? Åh, ja jeg skjønner hva du mener, jeg gikk å klippet meg 10 cm, når jeg begynte å kjenne at det satte seg fast i armhulene! Da ville jeg fått panikk 1
Aldrisur Skrevet 1. september 2017 Forfatter #27011 Skrevet 1. september 2017 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Da ville jeg fått panikk God morgen fine Sina. 1
Frøkensina Skrevet 1. september 2017 #27012 Skrevet 1. september 2017 9 timer siden, Aldrisur skrev: Skal jeg tørke Irene? Er hun så våt? Åh, ja jeg skjønner hva du mener, jeg gikk å klippet meg 10 cm, når jeg begynte å kjenne at det satte seg fast i armhulene! Så ikke hvor kjappdu var før nå, heldigvis kjenner jeg ingen Irene! 1
Aldrisur Skrevet 1. september 2017 Forfatter #27013 Skrevet 1. september 2017 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Så ikke hvor kjappdu var før nå, heldigvis kjenner jeg ingen Irene! Irene - nei ikke vet jeg hvorfor du snakket om henne. 1
Frøkensina Skrevet 1. september 2017 #27014 Skrevet 1. september 2017 6 minutter siden, Aldrisur skrev: God morgen fine Sina. 4 minutter siden, Aldrisur skrev: Irene - nei ikke vet jeg hvorfor du snakket om henne. Her var det full rulle til kaffen jo! 1
Frøkensina Skrevet 1. september 2017 #27015 Skrevet 1. september 2017 Lurer på om jeg skal klippe meg ganske kort jeg, samtidig ble jeg betenkt om man måtte være slank for det Mitt lange hår er eviglangt nok synes jeg men går bare litt nedover mot skulderknuten. Er bare så mye av det og jeg kler virkelig ikke å ha det løst! 1
Aldrisur Skrevet 1. september 2017 Forfatter #27016 Skrevet 1. september 2017 4 minutter siden, Frøkensina skrev: Her var det full rulle til kaffen jo! Jepp, men nå er det full rulle ut av huset her. Håper du får en fin dag og kos deg med kaffen din. Vi snakkes. 1
Aldrisur Skrevet 1. september 2017 Forfatter #27018 Skrevet 1. september 2017 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Lurer på om jeg skal klippe meg ganske kort jeg, samtidig ble jeg betenkt om man måtte være slank for det Mitt lange hår er eviglangt nok synes jeg men går bare litt nedover mot skulderknuten. Er bare så mye av det og jeg kler virkelig ikke å ha det løst! Jeg så ikke den med en gang. Du kan jo klippe det til skuldrene? Det er en god lengde om man ikke kler å ha det for langt, og mye lettere å stelle vil jeg tro. Det *verste* med laaaangt tykt hår er når det skal tørkes. Det tar så lang tid. 1
Gjest Winza Skrevet 1. september 2017 #27019 Skrevet 1. september 2017 28 minutter siden, Aldrisur skrev: God morgen fine Sina. Appelsina
Frøkensina Skrevet 1. september 2017 #27020 Skrevet 1. september 2017 2 minutter siden, Aldrisur skrev: Jeg så ikke den med en gang. Du kan jo klippe det til skuldrene? Det er en god lengde om man ikke kler å ha det for langt, og mye lettere å stelle vil jeg tro. Det *verste* med laaaangt tykt hår er når det skal tørkes. Det tar så lang tid. Tørker ikke i det hele tatt blir jo svett av ingenting med så varmt hode Dette er det lengste jeg har latt det gro på mange år (men det er vel bare ca fem cm nedenfor skuldrene) trodde det ville bli gøy å lage diverse frisyrer, men det er bare et styr og jeg er lei av å gå med en strikk eller to. Tenker noe sånt a la Amelie fra Montmartre, får håpe det ikke blir for ille på meg 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå