Hoppetaujenta Skrevet 10. august 2017 #26021 Skrevet 10. august 2017 Det jeg kan si i kveld er at solnedgangen har forflyttet seg veldig mye lengre til venstre nå enn der den gikk ned ved st.hans. Det er et tydelig tegn på at vi har snudd betraktelig og går mot høst. Jeg har sittet der med musikk på ørene og ei klase smakfulle røde druer...og kost meg avslappende i akkurat passe varm sol. Sånn vil jeg ha den hele sommeren egentlig. Mild og snill mot huden. 1
Mynona Skrevet 10. august 2017 #26022 Skrevet 10. august 2017 Jeg vil egentlig at lysetiden skal vare lenger enn den gjør jeg... Synes det blir fort mørkt nå...
Hoppetaujenta Skrevet 10. august 2017 #26023 Skrevet 10. august 2017 Lysetiden jatakk, men veldig varmetiden neitakk ikke så veldig for min del. Vi får ta det vi får uansett. Må si at jeg er bekymret for om "guttungen" kommer til å fyre av rakettene sine om ikke så mange dagene. 1
Aldrisur Skrevet 10. august 2017 Forfatter #26024 Skrevet 10. august 2017 12 timer siden, Mynona skrev: Jeg så noe honey booboo i går på TLC. Måtte bytte kanal jeg Det måtte jeg også. 12 timer siden, FruN skrev: Jeg skulle ønske det var litt flere politikere på tinget som hadde litt reel erfaring med det de jatter om Det virker som det stadig blir mer karriere/elitepolitikere som ikke har forståelse for hva de snakker om og vedtar på vegne av oss på "landjorda".. Jeg er så enig med deg. 12 timer siden, Hoppetaujenta skrev: ...og gratulerer til Aldrisur med det fine innlegget nummer #26000 i sin egen ballongbok! Næmmen takk da, sånne merkelige ting klarer ikke jeg å følge med på. 12 timer siden, Severus skrev: A dollah gonna make me hollah Honey Boo Boo Isj, den moren vasker seg jo ikke en gang. Grøss. 3 timer siden, Mynona skrev: Enig. De har null erfaring med et vanlig liv som arbeidstaker eller stønadsmottaker, så de har liksom ikke filla peiling på hvordan det de vedtar påvirker oss vanlige folk. Det er vedtatt en ny lov om personvern (den kommer fra EU da, så kan vel ikke klandre våre egne politikere der) som går veldig hardt utover min arb.hverdag. Vi aner rett og slett ikke hvordan vi skal kunne møte kravene til dokumentasjon i yrket vårt og samtidig overholde ny personvernlov. Vi får noen utfordrende tider foran oss for å implementere dette hvertfall. Men nok om det. Sofaen har kalt, jeg har lyttet og her sitter jeg. Det du nevner nå er noe mange arbeidstakere klager på for tiden. Det skal ikke være enkelt vettu! Sofaen er snill og roper gode meldinger. 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: Det jeg kan si i kveld er at solnedgangen har forflyttet seg veldig mye lengre til venstre nå enn der den gikk ned ved st.hans. Det er et tydelig tegn på at vi har snudd betraktelig og går mot høst. Jeg har sittet der med musikk på ørene og ei klase smakfulle røde druer...og kost meg avslappende i akkurat passe varm sol. Sånn vil jeg ha den hele sommeren egentlig. Mild og snill mot huden. Merker det tydelig her også Hoppe. Nå går solen ned en hel time før midtsommers, og betydelig mer til venstre ja. 1 time siden, Mynona skrev: Jeg vil egentlig at lysetiden skal vare lenger enn den gjør jeg... Synes det blir fort mørkt nå... Men det er noen fantastiske solnedganger på denne tiden av året da. Jeg kunne egentlig htt sommer hele året, er ikke noe glad i mørketida. Novembermåned er bare fæææææl synes jeg, men vi får vel leve med det. , drikke kakao og tenne stearinlys. 1
Aldrisur Skrevet 10. august 2017 Forfatter #26025 Skrevet 10. august 2017 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Lysetiden jatakk, men veldig varmetiden neitakk ikke så veldig for min del. Vi får ta det vi får uansett. Må si at jeg er bekymret for om "guttungen" kommer til å fyre av rakettene sine om ikke så mange dagene. Å herregud for en gal gal verden vi lever i nå. *Hoppetaujenta for president*! 1
Hoppetaujenta Skrevet 10. august 2017 #26026 Skrevet 10. august 2017 5 minutter siden, Aldrisur skrev: Men det er noen fantastiske solnedganger på denne tiden av året da. *krmt* ...men er det ikke slik at demses sitter på fantastiske solnedganger hele året da...såfremt det er sol? 1
Aldrisur Skrevet 10. august 2017 Forfatter #26027 Skrevet 10. august 2017 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: *krmt* ...men er det ikke slik at demses sitter på fantastiske solnedganger hele året da...såfremt det er sol? Joa , vårses gjør vel det. 1
Mynona Skrevet 10. august 2017 #26028 Skrevet 10. august 2017 13 minutter siden, Aldrisur skrev: Men det er noen fantastiske solnedganger på denne tiden av året da. Jeg kunne egentlig htt sommer hele året, er ikke noe glad i mørketida. Novembermåned er bare fæææææl synes jeg, men vi får vel leve med det. , drikke kakao og tenne stearinlys. DEt er sant. November er det verste. Selv om det ikke er den mørkeste. Jeg skal heldigvis litt sørover i november så da får jeg litt sol og lys. 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 10. august 2017 #26029 Skrevet 10. august 2017 Liker at det er litt mørkt og dystert i November , jeg.
Aldrisur Skrevet 10. august 2017 Forfatter #26030 Skrevet 10. august 2017 Akkurat nå, Mynona skrev: DEt er sant. November er det verste. Selv om det ikke er den mørkeste. Jeg skal heldigvis litt sørover i november så da får jeg litt sol og lys. Beste måneden og rømme landet på. Heldigvis har vi gode hjem og juleforberedelser å ta tak i denne måneden. De hjelper synes jeg. 1
Aldrisur Skrevet 10. august 2017 Forfatter #26031 Skrevet 10. august 2017 Akkurat nå, Blair Waldorf skrev: Liker at det er litt mørkt og dystert i November , jeg. Så bra! Det er en god egenskap, er jo så mange som bli deppa i den mørke årstiden.
Mynona Skrevet 10. august 2017 #26032 Skrevet 10. august 2017 Akkurat nå, Blair Waldorf skrev: Liker at det er litt mørkt og dystert i November , jeg. Men man blir jo så trøtt hele tiden. Og ser jo knapt lyset når det er mørkt når man drar på jobb, og mørkt når man kommer hjem.. Jeg blir deprimert av det jeg. Lett deprimert da, ikke noe klinisk depresjon. Og skikkelig giddalaus.
Mynona Skrevet 10. august 2017 #26033 Skrevet 10. august 2017 1 minutt siden, Aldrisur skrev: Beste måneden og rømme landet på. Heldigvis har vi gode hjem og juleforberedelser å ta tak i denne måneden. De hjelper synes jeg. Ja, da er desember bedre selc om den er mørkere, for da er det julegreier som skjer. Og det blir lysere med alle stjernene i vinduene osv.
Gjest Catalina Culès Skrevet 10. august 2017 #26034 Skrevet 10. august 2017 Akkurat nå, Mynona skrev: Men man blir jo så trøtt hele tiden. Og ser jo knapt lyset når det er mørkt når man drar på jobb, og mørkt når man kommer hjem.. Jeg blir deprimert av det jeg. Lett deprimert da, ikke noe klinisk depresjon. Og skikkelig giddalaus. Har bursdag den måneden,
Aldrisur Skrevet 10. august 2017 Forfatter #26035 Skrevet 10. august 2017 1 minutt siden, Mynona skrev: Men man blir jo så trøtt hele tiden. Og ser jo knapt lyset når det er mørkt når man drar på jobb, og mørkt når man kommer hjem.. Jeg blir deprimert av det jeg. Lett deprimert da, ikke noe klinisk depresjon. Og skikkelig giddalaus. Da hjelper det å ha en god venn. 1
Aldrisur Skrevet 10. august 2017 Forfatter #26036 Skrevet 10. august 2017 1 minutt siden, Blair Waldorf skrev: Har bursdag den måneden, Din luring! Er de ikke rart at alle elsker sin egen bursdagsmåned?
Mynona Skrevet 10. august 2017 #26037 Skrevet 10. august 2017 2 minutter siden, Blair Waldorf skrev: Har bursdag den måneden, Det hjelper! 1 minutt siden, Aldrisur skrev: Da hjelper det å ha en god venn. Skulle hatt en pusevenn eller vofsevenn!
Aldrisur Skrevet 10. august 2017 Forfatter #26038 Skrevet 10. august 2017 Akkurat nå, Mynona skrev: Det hjelper! Skulle hatt en pusevenn eller vofsevenn! Tenkte på Paulevennen jeg da. (Beskjed til Hoppe: Jeg vet hva du tenker nå)
Gjest Catalina Culès Skrevet 10. august 2017 #26039 Skrevet 10. august 2017 3 minutter siden, Aldrisur skrev: Din luring! Er de ikke rart at alle elsker sin egen bursdagsmåned? Ja, jeg er en lur liten Rev 3 minutter siden, Mynona skrev: Det hjelper! Skulle hatt en pusevenn eller vofsevenn! Jepp
Mynona Skrevet 10. august 2017 #26040 Skrevet 10. august 2017 4 minutter siden, Aldrisur skrev: Tenkte på Paulevennen jeg da. (Beskjed til Hoppe: Jeg vet hva du tenker nå) Jeg leste noe helt annet Men ja, han er vel også fin å ha 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå